Duidelijk verteld dat het om een 60 cm bak gaat.
Dat hadden ze net even niet meegekregen denk ik

Duidelijk verteld dat het om een 60 cm bak gaat.

Ik ga morgen samen met mijn broer vissen halen bij westdijk in Barendrecht. Ik zal ook vertellen dat ik een ancistrus in mijn bak heb die op termijn te groot word. Wellicht willen of kunnen zij hem kwijt of overnemen.
Ik wil eerst bodem vissen halen en dit worden de corydoras panda. Krijg ik vanwege de kerst als cadeau van mijn broer. 🙂.
Dan ga ik ook gelijk wat plantjes aanschaffen voor de voorgrond en wat midden plantjes.
De anubias is erg mooi en kan ik mooi binden aan de stukken hout die in de bak zitten.
Wat kan ik gebruiken om de anubias vast te maken?
De panda’s moeten nu al rondzwemmen toch? Leuk dat je broer je sponsort. Mijn broer pest me alleen maar met, dat er straks ineens een betta in me bak rondzwemt, grappenmaker.🙄, hahaha
, dank je. ik wilde eigenlijk ZA visjes in mijn bak maar ik heb het idee dat er bij de aziatische meer keus is voor de afmeting van mijn aquarium.Mooie bak. Ben benueuwd welke vissen het worden. Rasbora galaxi zijn leuke visjes ook de corrydoras panda goede keus.
Ruimte zat, en anders maken ze soms wel eens wat ruimte 😀Dank je. Ik vraag mij alleen nu af of de corydoras panda genoeg ruimte hebben om te grondelen nu met al die plantjes.
Dat is een anubias.
Wat ik wel bijzonder vind is dat je dus met planten ook diepte kunt creëren.
Oei. Soort weet ik niet. Kan het navragen.
Je bent al snel bij de voorruit idd, ik heb nu ook een bakje staan van 80 x 30, erg lastig om diepte te creëren.dat 30 cm best lastig is kwa diepte.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.