Fotoalbum Aquaria van DanielHoogland


Dat staat er picobello bij.
 
Dekplaten : Glasplaten van een koelkast willen weleens bruibaar zijn
 
Twee maanden verder en nog altijd geen dekplaten :p

Wel tijd voor weer wat nieuwe foto's!

Overzicht:
IMG_1298 (2).JPG

Platy & Ancistrus opgroei bak
IMG_1300 (2).JPG


Middelste kweekrek, alleen linker bak bewoont
IMG_1301 (2).JPG

Met deze endler gup en twee van zijn vrouwtjes:
IMG_1303 (2).JPG
 
Tof! en net als ik ook een terracotta fan? :DD

Mooie Endler trouwens :deal:
is dit een speciaal soort oid?

Edit: zie net je bericht in het OTT :cool:
 
Tof! en net als ik ook een terracotta fan? :DD

Mooie Endler trouwens :deal:
is dit een speciaal soort oid?

Edit: zie net je bericht in het OTT :cool:
Hah, ja die potjes zijn echt geweldig!

Ik ben de naam even kwijt maar die Endler is een nakomeling van een wildvang groepje van 'iemand' waar ik ook de naam van kwijt ben. Dus in ieder geval zou het een pure Endler moeten zijn. We gaan het zien, voorlopig nog geen jonkies.
 
Leuk al die kweekbakjes zo en ik denk dat je bewust geen bodems gebruikt?
 
Leuk al die kweekbakjes zo en ik denk dat je bewust geen bodems gebruikt?
Ja klopt. Zonder bodem is het wat makkelijker in het onderhoud en ik vind het ook wel leuk om te zien eigenlijk. Beetje knoeien met planten en potjes enzo. Ach, weer eens wat anders.

De vork ontbreekt gelukkig niet! ;)
 
Het is wel weer eens tijd voor een update van de twee aquaria beneden.

Trofis 250L:
Die heeft vandaag een hele grote snoeibeurt gekregen. Aan de linkerkant stonden twee grote echinodorus planten en die waren elkaar aan het overwoekeren waardoor nieuw blad geen kans kreeg. Zoals nu aan de rechterkant maar dan x2.. Ik heb een ervan verwijderd en de ander helemaal terug gesnoeid. Het is nu wat kaal maar gaat wel weer groeien. De vissen kunnen in ieder geval weer zwemmen!

Je ziet her en der nog wat baardalg, dat zijn overblijfselen van een tijd terug. Sinds ik veel minder ververs en het licht iets gedimd heb is er geen nieuwe baardalg meer ontstaan. Ook ververs ik alleen nog maar met water uit een regenton, waardoor deze op kamertemperatuur is en de extra co2 die normaal uit de kraan komt ook al genormaliseerd is. Het is dus wel gewoon kraanwater maar een paar dagen met een bruissteen in een regenton heeft gewoond.

01-11-2020.JPG


Juwel 125L:
Dit was mijn platy en ancistrus aquarium. Alle platies zijn naar boven verhuisd en er leven nog een boel ancistrus jonkies met hun ouders in. Ik wil met deze bak eigenlijk overschakelen naar koud/kamertemperatuur alleen het nieuw visbestand is nog niet besloten.
01-11-2020 (2).JPG
 
Leuke bakken Daniel en welke afmetingen heeft de 250 liter want op de foto lijken ze even groot.
 
Leuke bakken Daniel en welke afmetingen heeft de 250 liter want op de foto lijken ze even groot.
Haha, ik heb de foto's 'verschaald' zodat ze in het bericht net zo groot lijken ;)

Die 250L is de Trofis Puntius 1000 met afmetingen 100x43x65cm

Een hele oude foto met die twee naast elkaar zodat je het verschil kunt zien:
IMG_0596 (3).JPG
 
Leuk om je bakken weer te zien. Die trofis heeft een mooi formaat zeg. Lekker hoog.
 
Zou je misschien weer eens een update kunnen plaatsen Daniel?
Er is weinig veranderd eigenlijk de bakken draaien nog zoals je op de laatste foto's kunt zien. Zal wellicht binnenkort eens wat nieuwe plaatjes schieten.
 
Dat word poetsen, stofzuigen, verversen, planten water geven voor de foto s.:eek:
 

Terug
Bovenaan