Fotoalbum edwin68


Status
Niet open voor verdere reacties.
Anyway beschouw ik de situatie op me eigen manier.
Het is geworden zoals het nu is, kunnen mensen zielig vinden maar van de medicijnen ben ik niet, dus ff ogen dicht en opnieuw zonder adviesen, het ging oorspronkelijk wel leuk op me gevoel.
 
Haha. Je weet er wel wat leuks van te maken Edwin, met die piano erbij. 😄 Je planten bubbelen ook mooi! Dus je doet zeker iets goed. En hoeveel alg je dan acceptabel vindt in een bak, ach. Dit gaat volgens mij best goed zo.


Aiii dat is niet zo best. Wil je graag dat we nog even met je meedenken? Zo ja: als je dan evt foto's kunt maken en een beschrijving geven van hoe het gedrag en ziekteverloop is geweest, zulke dingen...
Boe gedrag en ziekteverloop zulke dingen moet ik nooit meer iets van.
Planten bubbelen na een waterverversing volgens iemand haalt alsnog slechts ellende over de vloer al die sickness in deze hobby.
Me zusje wist het te doen met hondenfokken, altijd maar gelijk krijgen.
Zielig is dan out of time.
 
Haha. Je weet er wel wat leuks van te maken Edwin, met die piano erbij. 😄 Je planten bubbelen ook mooi! Dus je doet zeker iets goed. En hoeveel alg je dan acceptabel vindt in een bak, ach. Dit gaat volgens mij best goed zo.


Aiii dat is niet zo best. Wil je graag dat we nog even met je meedenken? Zo ja: als je dan evt foto's kunt maken en een beschrijving geven van hoe het gedrag en ziekteverloop is geweest, zulke dingen...
Snap je het al??
Dat AQretards tellen in bubbeltjes maar er zit ook veel sponsorship in daar moeten we maar doorheen leren kijken.
 
Ja hoor, het is begonnen met een niet doordacht advies dat van jpillon toen om ,,de groep,, maanvissen uittebreiden, dat was niet geheel doordacht vanuit ze kant, en nu zou ik wel opnieuw willen beginnen, ik heb me een ziekteellende op de hals gehaald daarmede.
Kan wel weer opnieuw beginnen, maar misschien gaat het daar soms wel om.krokettenwijsheid en co2 voor de lol😁
John (jessicapilon) is wel iemand met veel ervaring. Het advies om uitbreiding te doen is denk ik niet verkeerd geweest.

Maar we weten allemaal wel dat er bij het toevoegen van nieuwe vissen het risico bestaat op het meenemen van ziektes. Of op het ontstaan van ziektes onder gezonde vissen, bij de nieuwe of de vissen die je al had. Dit kan te maken hebben met o.a. stress of een verandering van de belasting van je bak.

Dat maakt Johns advies nog niet slecht, als er iets fout zou gaan. Je had bijv ook de nieuwe vissen in quarantaine kunnen zetten. Of misschien heb je (als je wel QT toegepast hebt) iets anders over het hoofd gezien. Dat kan gebeuren.

Anyway beschouw ik de situatie op me eigen manier.
Het is geworden zoals het nu is, kunnen mensen zielig vinden maar van de medicijnen ben ik niet, dus ff ogen dicht en opnieuw zonder adviesen, het ging oorspronkelijk wel leuk op me gevoel.
Dat kan natuurlijk. Ik hoop dan maar voor je vissen (en in mindere mate voor jouw portemonnee) dat de situatie nu onder controle is. Anders is het een beetje een gemiste kans om de zaak op z'n beloop te laten, denk je ook niet?
 
Maar ik ben ook iemand met heel veel ervaring alwaar ik int vervolg maar liever vanuit wil gaan alle lieve adviesen terzijde dan maar.
1670174944505612283789.jpg
1670174994517567786272.jpg
16701750441841938141413.jpg
de 60 is nog zuiver😀
 
Edwin ouwe amsterdamse rot. Als je geen advies wilt moet je gewoon ff op FB fotos uploaden. Hier op AF geven men gewoon advies. Of je het wilt of niet. Ok x doei
 
Anyway beschouw ik de situatie op me eigen manier.
Het is geworden zoals het nu is, kunnen mensen zielig vinden maar van de medicijnen ben ik niet, dus ff ogen dicht en opnieuw zonder adviesen, het ging oorspronkelijk wel leuk op me gevoel.
Jammer dat je niet normaal antwoord kunt geven op een oprechte vraag. iedereen op dit forum snapt natuurlijk dat John het niet schuld kan zijn en dat je met je vingertje naar dat mannetje in de spiegel moet wijzen. Denk dat velen hier oprecht geinteresseerd zijn en willen achterhalen waar de sterfte vandaan komt. Natuurlijk in het kader om John zijn naam te zuiveren. ;)
 
O jee, ik kan wat hebben gemist maar ik heb niet het gevoel gekregen dat Edwin me ergens van beschuldigd. Daarbij weet iedereen denk ik wel dat je met nieuwe vissen altijd een risico loopt.
 
Nee man! De 3 nieuwe vissen moesten nakweek zijn volgens ruinemans en volgens pets place muiden toch wildvang, ze werden in het begin hevig belaagd door de 3 eerdere manen na cammelanus bij ze geconstateerd te hebben, toen colombo dactacid omdat ik er al vanalles qua visjes in had gelaten.
Goed ververst maar nu toch nog elke dag wel een dode vis,dat is opzich ook voeding😀
 
Nee man! De 3 nieuwe vissen moesten nakweek zijn volgens ruinemans en volgens pets place muiden toch wildvang, ze werden in het begin hevig belaagd door de 3 eerdere manen na cammelanus bij ze geconstateerd te hebben, toen colombo dactacid omdat ik er al vanalles qua visjes in had gelaten.
Goed ververst maar nu toch nog elke dag wel een dode vis,dat is opzich ook voeding😀
Water waardes wel nog oké? Weet niet precies hoe je bak in elkaar zit, maar er kan ook ergens een dode vis liggen te rotten in een hoekje tussen plantjes ofzo.?
 
Dan dacht ik vanochtend nog erover om ze te laten vasten, nu niet meer ze mogen lustig worden
1670233572319211680592.jpg


Hier nog ook dit ter afleiding
16702334629811742647531.jpg
zoek de loop , J ,
16702335165111683577369.jpg
en smacht!
 
Om aan te knabbelen ja !
Prima als je er mee weet om te gaan.
 
Geef je botten aan de vissen?
Ff om het goed te kunnen begrijpen voor je John, eten de vissen van de botten af juist dat waar heel veel voedingswaarde inzit.
De het is absoluut niet zo als dat jij het hier stelt anders moesten die vissen volgens jou door botten heen moeten kunnen knagen, maar daar gaat het hier dus zeker niet over.
Dat jij dat wel goed begrijpt ik voer geen botten maar als als jij dat zo maar prat stelt dan kunnen sommige minderbegaaften er een loopje mee gaan nemen en gaan me sublieme ecologische oplossingen wederom naar fabeltjesland verwezen worden en komt het co2 mest verhaal weer tevoorschijn.
Terwijl het wel allemaal veel overwogener , doordachter , zuiverder en puurder kan.
Dus denk nog even goed na voordat jij zomaar vraagt: geef je botten aan je vissen? Dat is wel een beetje lukrake vraag zo door je gesteld.
Kun je ook geinteresseerd zijn in het waarom natuurlijk.
Zeker houd ik geen vissen die zichzelf door een bot kunnen knagen, waarschijnlijk ontgaat je de essentie van mijn post.
Geen zorg verder ik heb je bodyguard van gister al op negeren geplaatst het was er namelijk nog maar net aan toe dat l201 een keertje voor mij in de bres is gesprongen.

Volgens eigen concept
 
Van botje schoudercarbonade nadat me katten het hebben genoten verder bij de vis
Hier geef je toch zelf iets aan over botten en ik begrijp daaruit dat je die in je bak gebruikt Edwin.
Verder insinueer ik niets en heb het er verder ook niet over. Lijkt me dus geen rare vraag om aan je te vragen of je dat aan de vissen/aquarium geeft want zo begreep ik het.
Ik heb het niet erover of dat goed is of niet en dat soort zaken maar meer dan een vraag stellen deed ik niet.
Om aan te knabbelen ja !
Hier geef je denk ik zelf aan dat je die in je bak gebruikt en anders snap ik er niks meer van.
 
Ik dus ook niet maar het zal wel aan ons liggen dan.
Ik denk het.... botten in je bak? Voor welk doel einde.. kom op zeg.. en maar afvragen wat er mis is... maar dit vraagt gewoon om ellende en dan nog betweterig er op reageren dat wij niet moeten bemoeien... maar ik denk aan de welzijn van de dieren. Dus discussie voeren met edwin is zinloos 😁
 
Je hebt zelf een zeebak
Ik dus ook niet maar het zal wel aan ons liggen dan.
ja ons kommaar op met je hetze,
Dan moet je toch wel het verschil kunnen begrijpen wanneer een bot wordt leeggeknabbeld of dat het gegeten word
Ik denk het.... botten in je bak? Voor welk doel einde.. kom op zeg.. en maar afvragen wat er mis is... maar dit vraagt gewoon om ellende en dan nog betweterig er op reageren dat wij niet moeten bemoeien... maar ik denk aan de welzijn van de dieren. Dus discussie voeren met edwin is zinloos 😁
Wandel tog op jij ik ben bezig met me antwoord maar je zegd rotwoordjes leeft ook maar verder op recept, met dit heb ik niks.
HETZE dat zeg ik j. In 3minuten applaus alle stemmen aan je zijde leid ze maar waar je het denkt weer bij het juiste eind te kunnen hebben
 
Edwin kalm aan waarom deze reactie op ons. Ik vroeg zoals ik al zei alleen maar of je die aan de vissen voert en meer niet en ik heb er geen kritiek op gegeven.
Of het al dan niet goed is dat laat ik in het midden en als jij je redenen daarvoor hebt dan is dat aan jou verder.
 
Zou van Gaal echt ze pet voor jullie die ons zijnAFNEMEN
Ik zeg al op de helft van me bericht met je het zal wel aan ons liggen.
Kijk als we het hier zo stellen dan zeggen we doorgaans, het zal wel aan mij liggen maar dat behoor je niet op zo een manier met het woordje ons te bemengen want dan vind ik jullie een stelletje uitverkorenen die makkelijk gevonden worden.
 
Gelukkig
Heb ik zojuist
Een supportbericht
Van de Sint
Ontvangen
namelijk dat
Hij ook
Over veel
Onnadenkende
Of onnozele
Pietermannen
In zijn leger
Beschikt

Dit fotoalbum van mij is hier toch al zo veelvuldig besmuikt dat ik er ook mezelf niet meer zou willen terug na verwijzen al die commentaartjes zonder werkelijke fundaties.
Het ging vanochtend juist levendiger in de 400 maar dat moet in het vervolg maar hier niet meer zo uitgewijd tentoongespreid denk ik, want dan kunnen er ongerechtigheden bijgeplaatst worden.
Nu geen kinderen meer graag die mijn kunde niet volgen, die wil ik graag verder verwijzen naar een serie die heet big bang theorie.

Yo ik doe niet zo snel berichten ja al die letters staan doormekaar alleen de cijfers gaan van 1 tot 0
 
Das een heeeeeeeele hoge toren waar u vanaf blaast waarde vrind. Kent gij t spreekwoord "met honing zult gij meer vangen dan met azijn"? Of "een brede rug hebben"?

Mensen vragen hier vanwaar de botjes, geen commentaar niets, alleen dat ze u niet helemaal begrijpen en u gaat los als zijnde Don Quichot. Teugels beetje aanhalen ;) scheelt een hoop irritatie voor iedereen en misschien voelt u zich wellicht niet zo in uw eer aangetast.
 
Zonder deze disucssie verder te willen voeden heb ik toch een vraag.
Wat is volgens jou de meerwaarde van de restjes van de botjes laten knagen tenopzichte van bijvoorbeeld diepvriesvoer of granulaat/vlokken?
Ben je niet bang dat hierdoor juist verkeerde stoffen in het water komen die voor eventuele problemen gaan zorgen?

Geen commentaar, gewoon nieuwsgierig:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan