Fotoalbum edwin68


Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon hobby roeien met de riemen die ik heb en anders zou ik op aquaria dus liters moeten gaan bezuinigen, en dat wil ik niet.
Daarom ff de 2m. in palludariumvorm , het toont toch ook leuk.
 
16694661092911596008880.jpg
rechts lichtgroen uit
1669473482781430446957.jpg
tot wedijveren een lied
1669473535875337618797.jpg
voor de voorlopige, erkan nog meer uit maar dan gaat het biotje misschien stuk.
1669479568365394926880.jpg
mooi hieruit meer mosopzet en de benedengroei om eigenlijk licht terugtebereflecteren.
 
Jazeker
16694831720412128469166.jpg
ik gebruik nou die lichte onderplantjes om het licht te reflecteren naar de rest toe
 
Ik probeer met 28c. geen andere dingen te doen als afwachten.en l heeft wel gelijk, ik probeer het vaak te negeren maar er zal absoluut een moment komen dat de bom barst, het zijn idd wel vaak ongewenste en er niet toe zaken doende, onnodige commentaren die er in me album geplaatst worden en in die laagheid doe ik er eerlijk gezegd uit teleurstelling ook soms uitspraken hier op dat niveau.
Edwin , niks van aantrekken sommige mensen hebben inderdaad een beperkte inhoud en blijkbaar als je een knipoog achter een tekst plaats mag je vanalles schrijven zelf uitdagen dat de bom barst . Fijn forum hier dus . 😉😉
 
Edwin , niks van aantrekken sommige mensen hebben inderdaad een beperkte inhoud en blijkbaar als je een knipoog achter een tekst plaats mag je vanalles schrijven zelf uitdagen dat de bom barst . Fijn forum hier dus . 😉😉
Volgens mij geeft een knipoog iets anders aan maar ja als iemand dat niet snapt dan is dat jammer. Ik denk dat Edwin in zo n geval dat best begrijpt.

Fijn forum hier dus
Een ieder is vrij om te gaan en ja daar komt weer de ;).
 
Volgens mij geeft een knipoog iets anders aan maar ja als iemand dat niet snapt dan is dat jammer. Ik denk dat Edwin in zo n geval dat best begrijpt.


Een ieder is vrij om te gaan en ja daar komt weer de ;).
Tja ik vond het uitdagend dat is mijn meming en Edwin schreef daarop dat het 1 vervuilend is voor zijn fotoalbum en 2 de bom wel eens ging barsten , dus begrip voor de uitspraak had Edwin blijkbaar niet ondanks de knipoog . Daarop volgt een bericht van de uitdager die met zijn uitspraak eigenlijk hoopt dat de bom barst . Als beheerder op een forum wens je dat er zo weinig mogelijk bommen barsten natuurlijk .

Al lang begrepen moest ik zo uitdagen dat ik een ban krijg maar anderen mogen gewoon dat wel doen .
Laatste uitspraak van jou bevestigd gewoon wat ik schrijf want eigenlijk wil je dat ik zo snel mogelijk vertrek van dit forum .

Alvast een dikke sorry aan mijn vriend Edwin omdat ik zijn foto album vervuil
 
Tja ik vond het uitdagend dat is mijn meming en Edwin schreef daarop dat het 1 vervuilend is voor zijn fotoalbum en 2 de bom wel eens ging barsten , dus begrip voor de uitspraak had Edwin blijkbaar niet ondanks de knipoog . Daarop volgt een bericht van de uitdager die met zijn uitspraak eigenlijk hoopt dat de bom barst . Als beheerder op een forum wens je dat er zo weinig mogelijk bommen barsten natuurlijk .

Al lang begrepen moest ik zo uitdagen dat ik een ban krijg maar anderen mogen gewoon dat wel doen .
Laatste uitspraak van jou bevestigd gewoon wat ik schrijf want eigenlijk wil je dat ik zo snel mogelijk vertrek van dit forum .

Alvast een dikke sorry aan mijn vriend Edwin omdat ik zijn foto album vervuil
Hier is er maar 1 die steeds het topic komt vervuilen ;)
Mooi topic met prachtige foto's en steeds haakt er 1tje op in.
 
Als beheerder op een forum wens je dat er zo weinig mogelijk bommen barsten natuurlijk .
Natuurlijk maar een grap moet kunnen als dat duidelijk blijkt uit een knipoog. Als een TS dat anders ziet dan kan die dat via een report bij ons kenbaar maken waarna wij eventueel een post kunnen verwijderen.

want eigenlijk wil je dat ik zo snel mogelijk vertrek van dit forum .
Dat is niet wat ik schreef en ik zei alleen dat iedereen vrij is om te gaan want niemand moet zich gedwongen voelen om hier te komen.

Maar goed laten we weer ontopic gaan
 
Natuurlijk maar een grap moet kunnen als dat duidelijk blijkt uit een knipoog. Als een TS dat anders ziet dan kan die dat via een report bij ons kenbaar maken waarna wij eventueel een post kunnen verwijderen.


Dat is niet wat ik schreef en ik zei alleen dat iedereen vrij is om te gaan want niemand moet zich gedwongen voelen om hier te komen.

Maar goed laten we weer ontopic gaan
Ja maar een knipoog kan je 8er elk zin plaatsen. Je zegt wat je wilt zeggen en je meent het maar met een emoticon komt het minder zwaar over
 
Natuurlijk maar een grap moet kunnen als dat duidelijk blijkt uit een knipoog. Als een TS dat anders ziet dan kan die dat via een report bij ons kenbaar maken waarna wij eventueel een post kunnen verwijderen.


Dat is niet wat ik schreef en ik zei alleen dat iedereen vrij is om te gaan want niemand moet zich gedwongen voelen om hier te komen.

Maar goed laten we weer ontopic gaan
Ik zie nog steeds de grap niet en het daarna uitdagen is dus duidelijk dat de knipoog niet verzoenend was bedoeld maar sarcastisch anderszijds eens zijn hoe goed zo een rapportering werkt .
 
Jeetje NOGAANTOE ZEG.
ik wou vanochtend gaan beginnen over mij nieuwste bevinding16695417664601481600237.jpg dat de lichtgekleurde bodemplantjes ook licht terugreflecteren waardoor de hogere groeiers wat meer licht van alle kanten krijgen, daar worden ze minder sprietig maar breder van.
Er zijn buiten ook zat planten met een wittige onderkant vh het blad, dat heeft de evolutie zo veroorzaakt en ik loop er lekker weg mee.
L201 laat je aub niet wegbannen je houdt me wakker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is zo grappig om te zien dat die garnalen naar de drachtige gup met ruim voer zijn verhuist, ze mogen er blijven natuurlijk en met wat extra stroming erop gericht is het me een lust voor het oog1669570436692501361075.jpgmooie platys ook
 
Weer
16696451327381951345279.jpg
zo een onhandige manier van corys om wat eitjes aftezetten, deze
16696453778831367853605.jpg
mogen hier nog ff in de t,splitsing in de hoop dat ze wat eitjes achterlaten in het kooitje.
 
T is ff zoals dit

De extra pompfilters die zijn tijdelijk.

Dat lijkt op vroeger met zo een korfje om de levende tubifex te geven
 
Haha, ja vroeger bij ons thuis de tubifex in de spoelbak van de wc.
 
Ow bij ons gewoon in het eiervakje van de koelkast, dus echt zonder vers water , mocht ik verversen voor die ouwe onechte vanme, gezien het feit dat we nog leven, kunnen we er nog grappige herinneringen uitputten.
 
Ja dat was die goeie oude tijd nog inderdaad.
 
1669727199178617116534.jpg



 
Brandnetels zal ik even plukken
 
Die zullen er spoedig niet meer zijn denk ik en misschien kun je wat drogen.
 
Dus
16697285089391516437596.jpg
brandnetels, geen zorgen creeren john dat spul groeit practisch het jaar rond en ik schenk het ze bij gegeven dat ik ze eraantoe vindt, dat is uiteraard weer een heel andere bemetingskunde

Er is nog genoeg alternatief voer bij te verzinnen voor ouwe rotten in het vak
 
Duimen op voor wie ook brandnetels gaat voeren😋
 
Nu gaat het in60x30 van links naar rechts, pompje achter het mos.
Flinke zwarte vlek erbij

Die schept tot verdiepingping ik wil madagascar gaasplant , groene tijgerlotus en aponogeton ulvaseus.
Wie dat voor me kan regelen, daar zou ik blij door worden.
Ik kan geen internet kopen.
 
Van zijde naar zijde stromend, geeft hier wel een zeer meer bevarieerde stroom aan voor de planten opneembare voedingstofjes.
Zodoende
16697449086711342709778.jpg
zou Sheldon uit the big bang theorie.
He is resting and painting
Scared of birds.
Mermaids, do not rest
 
Maar geen hulp dus om die plantjes hier naar binnen te laten schuiven, zo triest.
Of een leeg gat😀😁😀
 
Maar geen hulp dus om die plantjes hier naar binnen te laten schuiven, zo triest.
Of een leeg gat😀😁😀
Eerder lege bankrekeningen... we hebben een mooie hobby maar ook een dure.
 
Dat hoeft niet duur te zijn, als ik uiteindelijk die planten onder me hoede heb gaan ze zich toch wel vermeerderen
 
Je kan het zo duur maken als je wil en ook als je in de buurt op MP zoekt kan dat soms al veel geld schelen.
 
Ik heb niet zo goede ervaringen met marktplaats, die mensen zijn handelaren.
Daar ben ik te soft voor en eeuwige spijt me spullen belangeloos delen.
 
Ja in dat geval kun je het beter niet doen. Veel mensen zijn best te vertrouwen maar er zitten altijd rotte appels tussen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan