Topicstarter
Topicstarter
MarcelPeekel
Guest
Je hebt me toch even wakker geschud Bertus. Net twee slangenklemmen geplaatst. Kan met een gerust hart gaan slapen. 🙂
Crash zei:Moet geen golfslagbak worden, maar wel overal wat beweging. Ik heb zelf op mijn grote bak de spraybar over de hele lengte en blaast ook schuin omhoog tegen het wateroppervlak aan. Doordat de spraybar lang is, wordt de stroming eruit minder, maar wel meer over de hele oppervlak en ook de bak verdeelt. Ik heb de stroming iets sterker kunnen maken, door gaatjes dicht te maken met slangklemmen, welke normaal op een zuignap zitten. Ik kan op deze manier een gaatje open of dicht zetten.
Heb je deze in de bodem geplant of ergens op gebonden?MarcelPeekel zei:De solitair
![]()
Ik ben ook benieuwd. Weet in ieder geval wel alvast dat namen in winkel niet zelden verkeerd of onvolledig zijn. Winkeliers nemen die ook vaak maar gewoon over van de kweker, leverancier of groothandel. Zelfs twee bekende online plantenshops hebben de naam van de Anubias die jij in eerste instantie dacht te hebben niet helemaal goed. Die vermelden Anbubias nana, terwijl het een ondersoort van de barteri is, dus Anubias barteri var. 'nana'. De foutjes zijn dus niet ongebruikelijk.MarcelPeekel zei:EDIT: Lijkt inderdaad te kloppen Ivo. Ga een mailtje naar Heems sturen met die drie namen. Ben benieuwd.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.