Fotoalbum van Cédric Vleminckx


Succes Cédric, mooi avontuur!


Wat betreft de ‘dierenspeciaalzaak en slagerij’

Ik denk dat het is omdat je ze in 1 adem noemt, waardoor het lijkt alsof de dierenspeciaalzaak tevens slagerij is.
 
Ik weet niet of het in Belgie anders is, maar qua taalgebruik zou ik even goed kijken naar de/je/u, het kan de professionaliteit in mijn optiek verhogen.

Het is in België echt niet anders hoor... ;) :D

@Cédric Vleminckx : Ik wil je site/je initiatief zeker niet becommentariëren maar zoals aangegeven is er nog ruimte tot verbetering qua taalgebruik. En vlot en correct taalgebruik lijkt me toch zeer belangrijk, zelfs essentieel, wanneer je copywriting doet...

Ik lees ook zaken zoals:

"Het bekendste social media netwerk is ongekend Facebook. "


Daar mankeert bijvoorbeeld ook één en ander qua taalgebruik:

-"ongekend" is het verkeerde woord en is niet op die manier te gebruiken. In jouw zin past beter: "ontegensprekelijk", "onbetwistbaar", "ongetwijfeld",...

Maar realistisch zou je zelfs beter kunnen schrijven:
"Het bekendste, meest gebruikte sociale media netwerk is voorlopig nog facebook maar tijden veranderen !" :D:D:D

-ofwel schrijf je "social media network" ofwel "sociale media netwerk" maar twee talen combineren is in deze niet aan te raden...

De "vlotte pen" kan dus nog wat vlotter en scherper op een aantal vlakken vind ik in alle eerlijkheid :sorry: maar mits wat "tuning" is het zeker een leuke site en een ambitieus plan.
Succes alleszins!:thumbs:

Tja, zo zeggen we dat hier wel eigenlijk, is hier niet meteen zo raar.

Hier gaat het niet om de zinsbouw, die is niet "raar". Het gaat hem meer om het grote verschil/contrast tussen een slagerij en een dierenspeciaalzaak. Verander slagerij door bakkerij of dierenspeciaalzaak door kledingwinkel en het "rare" is direct verdwenen.
Heeft dus niets te maken met een verschil tussen Nederland en België.



Ziet er mooi uit maar is dat een bak die bij jou thuis staat, Cédric? Of staat die in de shop waar je werkt? :juggle: ;)
 
Laatst bewerkt:
Het gaat hem meer om het grote verschil/contrast tussen een slagerij en een dierenspeciaalzaak. Verander slagerij door bakkerij of dierenspeciaalzaak door kledingwinkel en het "rare" is direct verdwenen.
Ja prcs, dat is ook wat ik bedoel.
 
Laat ik maar even een update geven.

De Juwel Rio 180 staat sinds kort leeg, omdat ik de tijd er niet meer voor had deze te onderhouden.
De Superfish Aqua 20, Aquael Nano cube 20 en Oase Highline 200 draaien nog altijd. Sinds kort werk ik mee aan een nieuw zee-water aquarium.
Hierover komt binnenkort meer in dit topic.
De nano cube is niet geworden wat het was, en er hebben een tijdje mijn appelslakken in gezet. Maar dit kleinste bakje staat nu ondertussen leeg.


Tot binnenkort met nieuwe foto's!
 
Je schrijft net dat je geen tijd meer had voor onderhoud Ce, maar een zeewaterbak kost nog meer tijd denk ik hoor ;)
 
Je schrijft net dat je geen tijd meer had voor onderhoud Ce, maar een zeewaterbak kost nog meer tijd denk ik hoor ;)
De Rio 180 stond thuis en moest ik dus alleen onderhouden. Die zeewaterbak zal ik onderhouden met nog 2 andere maten van me, dus dat zal nog wel moeten lukken.
Zeker ook omdat ik een leek ben in zeewater en ik er nog niet zo veel van ken.
 
Ok, ik begreep even dat je deze gewoon thuis zou nemen. Het is inderdaad hele andere materie Ce maar ach met veel lezen kom je een eind hoor.
 
Niets doen voordat je je goed ingelezen hebt, en hier even in discussie bent gegaan over je ideeën.
Dat heb ik zeker en vast al wel geleerd uit het verleden.
 
Update van de Oase :foto:

67748206_889126681440332_152307279847227392_n.jpg
67115034_1234656860044833_1986708178703745024_n.jpg
67102800_2061550840617735_292003431906803712_n.jpg
67409531_1278310588998059_3867406076232073216_n.jpg
 
Inderdaad wat John zeg, je kan de diffuser beter zo laag mogelijk plaatsen zodat co2 meer tijd heeft om op te lossen totdat het het oppervlak bereikt. Wel een mooie bak!
 

Terug
Bovenaan