Fotoalbum van Cédric Vleminckx


Heel leuk bakje, ik denk dat de 2 planten rechts wat teveel van het goede gaan worden, maar dat kan je altijd nog bekijken.
 
Het is natuurlijk een fotoalbum he. Maar eens deze pagina vullen met wat nieuwe foto's.
Deze foto's zijn genomen met de foon, en zijn dus niet van beste kwaliteit helaas.. Maar zal straks eens het zwaardere geschut erbij nemen (Canon spiegelreflex), en hoop dan toch wat mooiere plaatjes te kunnen schieten.
 
67791510_369078370469337_964364404428636160_n.jpg
 
Vind, nou ik de foto's op de computer zie, de galaxy's wel enorm mager.. Maar volgens mij heb je ze net sinds dit weekend of niet?
 
Tijd om te snoeien Cedric! Laatste keer dat ik in dit topic zat had je 1 aquarium met grind. Wat doe je nu zoal? Dat zijn toch pareldanio's? Zijn die leuk? Wat voor vis heb je nog meer? Groeten
 
Tijd om te snoeien Cedric! Laatste keer dat ik in dit topic zat had je 1 aquarium met grind. Wat doe je nu zoal? Dat zijn toch pareldanio's? Zijn die leuk? Wat voor vis heb je nog meer? Groeten
Ik snoei heel af en toe, maar niet in overdreven mate. Ik laat het toch wel heel bebost, omdat ik dat zelf persoonlijk ook wel heel mooi vindt in dit bakje.
Dit zijn inderdaad pareldanio's, ik vindt het zelf heel leuke dieren. Ze zijn wel redelijk schuw van karakter, uiteraard in het begin meer dan nu. Het zijn alleen maar pareldanio's, en garnalen. De garnalen doen het ook goed, want ik heb toch al enkele nakomelingen kunnen spotten!!
 
niet snoeien die kleine rakkers genieten hiervan.
Af en toe een beetje bijsnoeien, want anders wordt het echt wel 'too much'. Dan zie je de bomen door het bos niet meer.
In het begin kon je nog goed zien dat er hout verwerk zat in dit bakje (en wel heel wat), maar dat zie je nu gewoon niet meer. Het javamos is zo over het hout en takken heen gegroeid, dat het gewoon een groen tapijtje gekregen heeft. Heeft op zich wel iets mooi, maar was in eerste instantie eigenlijk niet de bedoeling. :D
 
Mooie bak cedrikck. Te weinig tijd om nu alles te lezen. Gebruik je ook Co 2 in dit bakje omdat het zo mooi groen is?
 
Mooie bak cedrikck. Te weinig tijd om nu alles te lezen. Gebruik je ook Co 2 in dit bakje omdat het zo mooi groen is?
Bedankt Michelle. Nee, helemaal niets van voeding! Het gaat gewoon zijn natuurlijk gangetje, ik denk dat het zijn evenwicht eindelijk heeft gevonden. In augustus/september heeft het bakje er ook niet altijd even mooi bij gestaan, uiteraard had dit ook wel te maken met de grote wijzigingen en het indraaien.
Maar de laatste paar maanden gaat het bakje goed, en super groen als nooit tevoren.
 
Ik stop niet met de hobby, ben met iets nieuws bezig. Maar ik wil niet meer zo'n grote bak gezien het werk dat erin kruipt.

Knipsel.PNG
IMG_5304.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Net nog vluchtig even wat foto's genomen.
Vandaag 2 bakjes gaan halen. 1 had ik nog staan. Volgende week geef ik een vervolg ;))

60 liter

10.jpg


20 liter

20.jpg


10 liter

30.jpg
 

Terug
Bovenaan