Wat is er nieuw

Fotoalbum van Cédric Vleminckx

Wauw Cedric!

Ik dacht laat ik ook maar weer eens bij jou en je plastic bak kijken... Staat daar ineens een glazen aquarium, en ook nog nieuwe planten! Je bent goed op weg Cedric, ik blijf je foto album volgen :petjeaf:

Ziet er mooi uit cedric! Ben benieuwd hoe het er nu uitziet. Ook nieuwsgierig naar wat je erin gaat houden. Ik stem een grote groep Epiplatys annulatus :engel:

Dank je!

Wat is het beste dat ik met de terrariumplant kan doen? Als ik hem eruit haal, wat moet ik dan doen?

Ik vraag mij ook af wat je het beste met deze plant kunt doen. Dit omdat ik gisteren ook nieuwe planten heb gekocht, waaronder deze...
Beetje jammer vind ik het van de meneer van de aquariumafdeling. Hij gaf mij echt het gevoel het beste met mij voor te hebben en dan geeft hij toch een terrariumplant mee.. 😡

Dat is inderdaad jammer Angela. Moet je ook altijd jezelf de vraag stellen: wisten zij zelf wel dat het een terrariumplant is? 😉

Ik heb hem hier nu bij ''Aangeboden'' staan, en hij mag gratis opgehaald worden.

Ik kan er helaas ook niets voor doen dan er nu even voor te zorgen.

Dat is inderdaad jammer Angela. Moet je ook altijd jezelf de vraag stellen: wisten zij zelf wel dat het een terrariumplant is? 😉

Ik heb hem hier nu bij ''Aangeboden'' staan, en hij mag gratis opgehaald worden.

Ik kan er helaas ook niets voor doen dan er nu even voor te zorgen.
Als ik dichterbij zou wonen zou ik hem ophalen, ben namelijk net een terrarium aan het opstarten.
Dusss... Jouw ervaring met AquaFizz is niet al te best heb ik gelezen...

Klopt, het is weer vrijdag. Dus dat betekend foto-time. :foto:

Dit zijn nog enkele foto's van vorige week, toen stond de terrariumplant er nog in. Morgen plaats ik er van de huidige stand.

image.jpeg

image2.jpeg

image3.jpeg

image4.jpeg

image5.jpeg

image6.jpeg

Bedankt!
Hij is inderdaad sterk helder.
Echter heb ik wel wat last van lichtbruine plekken op het glas, ook te zien op een eerdere update.

Laatst bewerkt:
Mooi Cedric! Vraagje, ga je ook hout of steen in je aquarium doen?
Bedankt!
Ja, daar ben ik ook al over aan het denken geweest.
Momenteel heb ik al terug 20 euro bij elkaar, ik denk dat ik daarmee toch wel een mooi stuk hout kan kopen. Daarop wil ik dan die Javavaren gaan binden.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan