Bedank! 😉Lekker bezig!
Vind het er al erg mooi uit zien, ik ben wel benieuwd naar wat je erin wilt gaan houden 😉

Dank je!
Wat is het beste dat ik met de terrariumplant kan doen? Als ik hem eruit haal, wat moet ik dan doen?
Tijd voor de update waar zeer veel naar gevraagd werd. 😉
De bak staat alsnog wat vol, maar ik heb al met enkele leden hier contact gehad voor het paar overnemen van planten.
Bekijk bijlage 459
Bekijk bijlage 460
Bekijk bijlage 461
Bekijk bijlage 462
Bekijk bijlage 463
Dank je! Morgen ga ik weer een update doen.Ziet er mooi uit cedric! Ben benieuwd hoe het er nu uitziet. Ook nieuwsgierig naar wat je erin gaat houden. Ik stem een grote groep Epiplatys annulatus![]()
Dat is een goed idee John. Ik ga hem proberen te verzorgen, en dan zal hij ook wel altijd mee een update krijgen hier. 😉Aan je moeder geven voor in de vensterbak misschien😉.
Bedankt! Hij is inderdaad heel wat veranderd, jullie gaan verschieten morgen! 😛Wauw mooi geworden zeg!!!
Dank je!
Wat is het beste dat ik met de terrariumplant kan doen? Als ik hem eruit haal, wat moet ik dan doen?
Als ik dichterbij zou wonen zou ik hem ophalen, ben namelijk net een terrarium aan het opstarten.Dat is inderdaad jammer Angela. Moet je ook altijd jezelf de vraag stellen: wisten zij zelf wel dat het een terrariumplant is? 😉
Ik heb hem hier nu bij ''Aangeboden'' staan, en hij mag gratis opgehaald worden.
Ik kan er helaas ook niets voor doen dan er nu even voor te zorgen.

Bedankt!Mooie frisse planten, zie ook geen spoortje alg.
groeten Albert
Morgen plaats ik er van de huidige stand.
Ja, dat heb ik vorige week gedaan. 😉als het goed is zou je die er gewoon af moeten kunnen poetsen.
Bedankt!Mooi Cedric! Vraagje, ga je ook hout of steen in je aquarium doen?
Klopt. Vanaf nu iedere vrijdag wat oudere foto's, en iedere zaterdag nieuwe foto's. (zie onderschrift) 😉Morgen is geen vrijdag.😀
Maar je bak stond er vorige week mooi bij!
Dank je! 😉Leuke Volle planten bak Cedric! zit er fris en schoon uit!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.