J
Jarno Wilenss
Guest
Mooi bakje! Mooie planten ook
Je bak staat er super mooi bij Cé!
En ik zou als je waterwaarden goed zijn, beginnen met de 15 roodkopzalmpjes.
Niet eerst 5 en er daarna nog 10 bij doen, dat hoeft niet.
Klopt. Scholende vissen moet je in 1 keer toevoegen.
Oké, weer iets bijgeleerd. 😉Klopt. Scholende vissen moet je in 1 keer toevoegen.
😀 😀Dat geldt voor alle duidelijkheid dus niet voor vissen die niet naar school gaan😀😀😉.
Stukje hout voor links in de bak zou ook niet mis staan !
Verder erg mooi, en ik wacht op foto´s van bewoners 😀
Die hangt er nu al. 😀 😀Je kan ook van die posters kopen met het motief van rotsen en die gebruik ik veel bij de bakken. Ben je al voor een paar euro ook klaar. Hornbach verkoopt het hier van de rol af.
Hout staat op het verlanglijstje. Zal ik waarschijnlijk meebrengen als ik volgend weekend de eerste bewoners ga halen.Stukje hout voor links in de bak zou ook niet mis staan !
Verder erg mooi, en ik wacht op foto´s van bewoners 😀
Dat klopt. Zal ik dat ook maar gaan doen😉.hoe lang draait de bak al? meer dan een maand al toch? ik zou me er niet zo druk over maken hoor Cedric. gewoon die 15 stuks erin zetten en genieten.
Morgen voormiddag ga ik naar de LFS😉.Niet meer zoveel lullen, vissen er in ! 😀😀😀
Nee, die regeling is afgeschaft omdat het dan soms niet mogelijk was om er die dag op te krijgen😉.En komen er normaal geen foto's op de vrijdag 😛hoto:
Morgen voormiddag ga ik naar de LFS😉.
Dan moet je niet alleen kijken maar ook kopen natuurlijk😀😉.
Leuk groepje Cedric en het begin is er.
Leuk dat ze nog wat gaan groeien. Ze mogen wel wat groter worden vindt ik zelf ook.lijken mij nog jongen exemplaren, zullen nog wel wat groeien.
leuk om te zien, voor jou ook want nu heb jij zelf ook wat om te zien 😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.