Wat is er nieuw

Fotoalbum van Cédric Vleminckx

Wat misschien ook gaaf is als achterwand is wat ik hier in de bak ook heb gedaan. Heb eerst van dat melkfolie gebruikt en daarover het zwarte folie geplakt. Heb de tip gekregen van benvo en ziet er, naar mijn mening, mooier uit dan alleen een zwarte achterwand. Je kunt hier wel zien hoe ik het gedaan heb

Je kan ook van die posters kopen met het motief van rotsen en die gebruik ik veel bij de bakken. Ben je al voor een paar euro ook klaar. Hornbach verkoopt het hier van de rol af.

Ik zou graag met 3 visjes beginnen, moest er desondanks iets foutgaan dat er geen 15 visjes hoeven te lijden of te sterven.
Ik ga geen Bleheri pakken om te ''testen'', maar ga bij de LFS kijken naar iets anders. De Bleheri en de rest komt dan later😉.

hoe lang draait de bak al? meer dan een maand al toch? ik zou me er niet zo druk over maken hoor Cedric. gewoon die 15 stuks erin zetten en genieten.

Ik vind het leuk dat er zo veel vraag naar is. Geeft me energie😉.
Dit is nu mijn groepje, 15 stuks. Ze zijn nog wat schuw, maar laten toch al even hun beste kantje zien voor de foto😉.

Foto genomen met mijn Canon.

IMG_5165.JPG

lijken mij nog jongen exemplaren, zullen nog wel wat groeien.

leuk om te zien, voor jou ook want nu heb jij zelf ook wat om te zien 😀
Leuk dat ze nog wat gaan groeien. Ze mogen wel wat groter worden vindt ik zelf ook.
En dit is nu toch wel eens wat beter dan altijd naar een bak met planten te staan kijken😉.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan