G
guppy5
Guest
Ben ook benieuwd
Top!Ik ben er nog steeds niet uit wat te doen nu, ik ga het even laten bezinken en na mijn examens zal ik jullie wat laten weten. 🙂

Ik ben er nog steeds niet uit wat te doen nu, ik ga het even laten bezinken en na mijn examens zal ik jullie wat laten weten. 🙂
Haha 😀 😀Laat het niet te diep zinken hé @Cédric Vleminckx . De Titanic hebben ze ook te diep laten zinken .
Top!
Ben benieuwd wat word!![]()
Ik ook... 🙂Okee, ik ben benieuwd!
10 liter per stuk? Is het niet zoals garnalen?
Oh ja, heb het even doorgelezen en je hebt gelijk. Dat worden dan garnaaljes in het kleine bakje en appels in de Rio.http://www.hobbykwekers.nl/artikelen/item/mijn-ervaringen-en-het-nut-van-appelslakken
’Als laatste wil ik vertellen dat ik het houden van dit soort slakken erg leuk ben gaan vinden. De voordelen in ben gaan zien,en ook verschillende vormen en kleuren bezit. Verder vond ik het belangrijk om hier eens een stukje over te schrijven. De beste temperatuur is deze slak overigens te houden tussen de 18 graden tot 28 graden. Waardoor ook deze slak zomers makkelijk buiten te hou'
Ja hoor, doen ze prima? Wel niet altijd, je ziet hun ook wel eens alleen door de bak gaan.Prachtig die roodkopzalmpjes! Scholen ze nog goed? Of gaan ze al een beetje hun eigen weg.
Het is inderdaad een open bakje maar ik kan wel een lichtbak bestellen, dat moet wel mogelijk zijn.Appels hebben eigenlijk ook een lichtbak nodig voor de eitjes ivm de vochtigheid en de temp. Bij een open bak lukt dat niet denk ik maar ik ken het bakje niet natuurlijk.
Ik ga het bij één fotoalbum houden, hier kan je dus alles volgen. 🙂Heb je ook al een topic van de kleine bak waar we die kunnen volgen?
Ik ga het bij één fotoalbum houden, hier kan je dus alles volgen. 🙂
Ik ga het bij één fotoalbum houden, hier kan je dus alles volgen. 🙂
Helemaal mee eens!😀Tijd voor een update dus 😉
Inderdaad John, één album is veel makkelijker en overzichtelijker. 🙂Net als mij dus, lekker makkelijk.
Tijd voor een update dus 😉
Ik zal morgen maar eens wat nieuwe foto's plaatsen dan. 😉Helemaal mee eens!😀
Hup Cé pak je fototoestel er eens bij!😀😉
😀😀Ik ben ook benieuwd want we zijn nu zondagnacht en je had beloofd van vrijdag foto's te plaatsen.
Dat zijn misschien Belgische vrijdagen😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.