Ruben01
Well-known member
Ik heb 2 nieuwe gekocht, en die zijn allebei doodgegaan.Hoezo laatste? Heb je nu geen nieuwe meer?
Ik heb 2 nieuwe gekocht, en die zijn allebei doodgegaan.Hoezo laatste? Heb je nu geen nieuwe meer?
Nee, er was niks te zien op zijn lichaam.Da's jammer. Weet je waaraan precies?
Nee, die gedragen zich normaal.En aan de andere corydoras is niets te merken?
De nieuwe niet, de waren de hele tijd bovenin.Aten de corydoras goed mee?
Ja, daarvoor kwamen ze meteen naar de voerplek toe toen het licht aanging.En daarvoor kwamen de oude wel op het eten af, en nu niet meer?
Dierlijke tabletten van Ludger,(sinds een maand. Daarvoor gewoon vlokvoer, dat ging ook goed, toen kwam ik erachter dat corydorassen dierlijk voer nodig hebben) Na de herinrichting aten de cory's ook geen vlokvoer.Wat voer je? En wissel je genoeg af?
Je aquarium staat er mooi bij ruben!
Maar ehhh, zou je alsjeblieft je foto-album een foto-album willen laten, ik lees me suf? 😉
Bedankt Sanneke
En
Sorry Sanneke😀😉, ik dacht ik stel de vraag hier even, want dan hoef ik geen nieuw topic te openen.😉
Is goed, dan stel ik de volgende keer wel een vraag in een nieuw topic.😉Dat snap ik 😉
Het nadeel als mensen de vragen in het foto album gaan stellen is dat ze niet in het aangewezen topic komen, waar men ze verwacht.
Ik kan onmogelijk alle foto-albums lezen, maar wel de topics bijhouden met specifieke onderwerpen.
Voordeel voor jou is dat je wellicht meer reacties krijgt.
Voordeel voor anderen is dat ze het eerder tegenkomen en er ook wat van kunnen leren/aan hebben
En je foto-album blijft dan ook een foto-album 😀
Leuk dat je het vraag Cédric.En hoe gaat het met de 3 nieuwe corys?
Bedankt, Marcel!!Mooi gemaakt Ruben!
Erg leuk zo'n knutsel opa!
Bedankt, Richard!!Creatief hoor en je bakje staat er mooi bij
Bedankt, John.Mooi bakje hoor Ruben en handig dat je een handige opa hebt.
Bedankt, Cèdric,Leuk gedaan Ruben. Dat kan je weer een pak ellende besparen😉.
Ik ook niet, maar het aquarium staat heel dicht bij de keuken🙂Tja, echter... Ik heb geen gootsteen in de woonkamer😀😀.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.