Fotoalbum van Ruben01


Prachtig mooi allemaal Ruben!
Bedankt John!

Theelepel eruit, is volgens mij niet biotoopcorrect:D
Mooi hoor! Benieuwd wat de keurmeesters gaan zeggen.
Bedankt Theo! Ja, de theelepe en thermometer gaan er nog uit, had ik nu geen zin in:p

Plantje rechtsvoor vind ik wat storend.
En wat is dar ding rechts?
Kun je dat niet achter de planten kwijt?
De uitstroom van het filter? Of de thermometer? De uitstroom kan niet achter het hout, te weinig plek. Ga morgen eens proberen er een limnobium voor te binden ofzo. Het plantje rechtsvoor kan ik mischien beter iets naar achteren zetten?;)

Knap bezig Ruben .
Bedankt Stefan!

Inderdaad, thermometer eruit. Zou niet de eerste keer zijn dat je dat vergeet :D En je hebt die inmiddels niet meer nodig denk ik.
Hahaha, klopt, ik haal hem er direct dan maar uit:D:juggle:;)
 
De uitstroom van het filter? Of de thermometer? De uitstroom kan niet achter het hout, te weinig plek. Ga morgen eens proberen er een limnobium voor te binden ofzo. Het plantje rechtsvoor kan ik mischien beter iets naar achteren zetten?;)

Thermo meter dus.

En dat plantje zou ik dumpen. Is niet erg mooi.
 
Ik ben benieuwd wat ze zullen zeggen Ruben! 't ziet er weer mooi uit!
 
Niet nodig hoor:daisy:
Gelukkig, ik werd al bang, heb de hele nacht niet kunnen slapen, omdat ik dacht dat jij de kamer binnen zou komen:D:D;)
Ik ben benieuwd wat ze zullen zeggen Ruben! 't ziet er weer mooi uit!
Bedankt Daan! Ik ben ook heel benieuwd, kijken wat het word:D;)
 
Plantje kun je toch ook even tijdelijk ergens anders kwijt, tijdens de keuring? Doet een beetje af aan dr rest vd scape nml. Plant je hem na de keuring weer terug
 
Spannend Ruben, veel succes. In mijn ogen ziet de bak er netjes uit als je de thermometer en het lepeltje verwijderd hebt. Ik weet dat je trots bent op dat lepeltje omdat je moeder het geschonken heeft maar zou het nou toch echt er even uithalen ;)
 
Mooi hoor :)

Heb je zenuwen voor de grote dag morgen?
 
Plantje kun je toch ook even tijdelijk ergens anders kwijt, tijdens de keuring? Doet een beetje af aan dr rest vd scape nml. Plant je hem na de keuring weer terug
Jullie hebben gelijk, hij staat nu in de planty, en daar laat ik hem staan, ziet er nu mooier uit, bedankt!:thumbs::thumbs::thumbs:
Spannend Ruben, veel succes. In mijn ogen ziet de bak er netjes uit als je de thermometer en het lepeltje verwijderd hebt. Ik weet dat je trots bent op dat lepeltje omdat je moeder het geschonken heeft maar zou het nou toch echt er even uithalen ;)
Bedankt Nicole!
Hahahahaha, hij is er uit hoor:D:D:)

Mooi hoor :)

Heb je zenuwen voor de grote dag morgen?
Bedankt!
Ja, ben heel benieuwd wat ze er van vinden:daisy:

Ik ging weer in mijn hutje zitten:
IMG_5588.JPG

Nu geen lasat van invallend licht:D
Als er geen invallend licht is, ziet het aquarium er veel mooier uit!:juggle:

Plaatjes:
IMG_5575.JPG
IMG_5580.JPG
IMG_5581.JPG
IMG_5582.JPG
IMG_5584.JPG
IMG_5585.JPG
IMG_5586.JPG




Zou dit heel erg zijn? De uitstroom?
IMG_5587.JPG


Nog tips?:rolleyes:
 
De fotokwaliteit gaat er stukken op vooruit in dat hutje! Gelukkig kan ik hier de gordijnen dichtdoen:D
Nog tips? Eigenlijk niet, mss kan je de drijvertjes wat mooier schikken!
 
De fotokwaliteit gaat er stukken op vooruit in dat hutje! Gelukkig kan ik hier de gordijnen dichtdoen:D
Nog tips? Eigenlijk niet, mss kan je de drijvertjes wat mooier schikken!
Bedankt Daan! Klopt, bijna helemaal geen weerkaatsing meer, jij hebt mooi geluk:D;)
 
En ze zijn weer weg:juggle:



De tips en opmerkingen die ik kreeg:
-uitsroom toch meer proberen te verbergen
-de echinodorus werd te groot, vervangen door een kleinere of hem er helemaal uit halen
-vallisneria is niet biotoop correct, er ook uithalen.
-als de keuring is, de helft van de troep die in het kastje staat eruit halen en verstoppen:D
-alle planten eruit halen, behalve de limnobium en die lekker lang laten groeien.

Voor de rest waren ze wel positief over de bak:daisy:
 
En ze zijn weer weg:juggle:



De tips en opmerkingen die ik kreeg:
-uitsroom toch meer proberen te verbergen
-de echinodorus werd te groot, vervangen door een kleinere of hem er helemaal uit halen
-vallisneria is niet biotoop correct, er ook uithalen.
-als de keuring is, de helft van de troep die in het kastje staat eruit halen en verstoppen:D
-alle planten eruit halen, behalve de limnobium en die lekker lang laten groeien.

Voor de rest waren ze wel positief over de bak:daisy:
Ze zullen toch altijd wat hebben
 
Leuk toch weer en je kan wat met de tips dus ....
 
alle planten eruit halen, behalve de limnobium en die lekker lang laten groeien.
Dus helemaal geen enkele plant meer in je hele bak behalve drijvers?!
Da's lijkt me nou niet mooi zeg!

Maar dat van die rommel kan ik ook nog wel gebruiken:br::D
 
Ze zullen toch altijd wat hebben
:D Achja, leer ik weer wat van:D;)
Leuk toch weer en je kan wat met de tips dus ....
Jep, eens kijken wat het mooist word:juggle:
Dus helemaal geen enkele plant meer in je hele bak behalve drijvers?!
Da's lijkt me nou niet mooi zeg!

Maar dat van die rommel kan ik ook nog wel gebruiken:br::D
Ik weet het niet, ga het gewoon proberen, zie wel:daisy::p

Tja, denk dat bijna ieders aquariumkastje een bende is:D:D;)
 
Bovenop mijn keukenkast heb ik nog een kastje zelf bovenop gemaakt . Vond die ruimte tussen plafond en kast maar enkel goed om stof te vergaren . Voor het zicht is dit ook veel mooier , maar nadeel is dat het veel te hoog is om echt heel goed te gebruiken . Wel nu daar ligt al mijn aquariumrommel en het stoort niemand :D :D
 
Nou daar kun je wel wat mee, benieuwd welke tips je gaat gebruiken.
Ik keek net naar mijn kasje, van binnen een rommel, de leggers zonder deurtje moet ik eigenlijk ook leegmaken - oogt rustiger.
 
Klinkt allemaal vrij positief. Zou het zelf wel jammer vinden als er helemaal geen planten meer in staan, hoewel dit dus wel biotoopcorrect is.
 
Ziet er super uit kerel, en tsja, keurmeesters zullen altijd wat te mekkeren hebben :p
Biotoop correct gezien heb je inderdaad teveel planten, maar het gaat er ook om wat je zelf mooi vind.

Als je je Echino kwijt wilt... ik wil nog wel iets niet biotoop corrects overnemen :p
 
En ze zijn weer weg:juggle:



De tips en opmerkingen die ik kreeg:
-uitsroom toch meer proberen te verbergen
-de echinodorus werd te groot, vervangen door een kleinere of hem er helemaal uit halen
-vallisneria is niet biotoop correct, er ook uithalen.
-als de keuring is, de helft van de troep die in het kastje staat eruit halen en verstoppen:D
-alle planten eruit halen, behalve de limnobium en die lekker lang laten groeien.

Voor de rest waren ze wel positief over de bak:daisy:
De spullen uit het kastje halen? Ik dacht dat ze het aquarium gingen beoordelen...
 

Terug
Bovenaan