Ik zal voor je duimenVanvond is de uitslag van de districtskeuring!
Ik zou eens kijken of je voor weinig wat lensjes kunt krijgen die het licht wat verspreiden. Dat vinden je dieren (die er niet komen....) misschien fijner![]()
ahhhhh er komen nog foto's ook in dit album ik vreesde al voor een tweede John P album . ( grapje )
Je leert het nog welYes, nu zeg ik je naam goed, in dit topic![]()
17:00 was je toch klaarBedankt Mike! Als je 12 km verder had gereden en tot 6 uur had gewacht....![]()
Bedankt Dirk!Mooi blackwater bakkie.
Bedankt John!Ik kan je ook niet helpen aan info over Los Ilanosdinges maar ziet er allemaal top uit Ruben!
30x20, moet genoeg zijn voor een koppel.Hoeveel ruimte hebben de Pharos? lijken me wel erg kleine bakjes per vis/koppel.
Hoeveel ruimte hebben de Pharos? lijken me wel erg kleine bakjes per vis/koppel.
Bakje is 20*30*40, lijkt heel klein, vind ik ook, bij nader inzien had ik de bak mischien beter in tweeën kunnen delen. Maarja, ik zie wel hoe dit gaat, kan het altijd nog veranderen. Ze worden zelfs in bakjes van 5 liter gehouden:30x20, moet genoeg zijn voor een koppel.
Bakje is 20*30*40, lijkt heel klein, vind ik ook, bij nader inzien had ik de bak mischien beter in tweeën kunnen delen. Maarja, ik zie wel hoe dit gaat, kan het altijd nog veranderen. Ze worden zelfs in bakjes van 5 liter gehouden:
https://www.parosphromenus-project.org/en/prachtgurami-aquaristics/tanks