Fotoalbum van Ruben01


ahhhhh er komen nog foto's ook in dit album ik vreesde al voor een tweede John P album . ( grapje )
Oeioei, ik maar vanavond ik direct maar foto's van de bak:engel::D;)

Bedankt Stefan!
 
Ik zou eens kijken of je voor weinig wat lensjes kunt krijgen die het licht wat verspreiden. Dat vinden je dieren (die er niet komen....) misschien fijner ;)
 
Ik zou eens kijken of je voor weinig wat lensjes kunt krijgen die het licht wat verspreiden. Dat vinden je dieren (die er niet komen....) misschien fijner ;)
:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:




DERDE!!!

Ben derde geworden bij de districtskeuring!

Met een puntenaantal van 386 waarvan 61 biologisch
A.s. maandag krijg ik de commentafen, de lijst etc. was er op de uitslagavond nl. niet, Zwolle is een beetje ver:juggle:;)
 
Gefeliciteerd Ruben, een mooi resultaat voor de eerste keer, dat belooft wat voor de toekomst.
 
Gefeliciteerd. :petjeaf:
 
Gefeliciteerd Ruben, mooie prestatie!
 
Gefeliciteerd, kerel! Super resultaat voor zo'n broekkie ;)
 
Update aquarium:

Ben nog steeds bezig een juist biotoopgebied te vinden, ik weet dat alle vissen in de Los Ilanos voorkomen, maar daarvan kan ik bijna geen onderwaterfoto's van vinden. Het word eens tijd daar zelf heen te gaan:engel::D

Foto's zijn niet heel mooi, morgen komt het onderhoud, volgende week komen er dus betere:daisy:
IMG_5589.JPG
IMG_5590.JPG
IMG_5591.JPG
IMG_5592.JPG
IMG_5593.JPG
IMG_5594.JPG
 
Update parosphromenus bakjes:
Achterwand zit erin, in de tussenschotjes komt ooknog zwart folie tussen. Er komt een sponsfilter aangedreven op lucht.
IMG_2569.JPG
IMG_2570.JPG


Er zit 7,5 cm tussen.



IMG_2571.JPG
IMG_2572.JPG


In de ruimte die over is komt de verwarmin en turf. Beetje klein, dus snij wel wat spons weg. Spons snij ik over de breedte ook in een paar stukken, wanr dan kan ik ze 1 voor 1 vervangen en niet de hele spons in 1 keer;)
 
Ik kan je ook niet helpen aan info over Los Ilanosdinges maar ziet er allemaal top uit Ruben!
 
Mooi blackwater bakkie.
Bedankt Dirk!
Ik kan je ook niet helpen aan info over Los Ilanosdinges maar ziet er allemaal top uit Ruben!
Bedankt John!
Morgen komt er bij de vereniging iemand die gaat vertellen over zijn bevindingen in Colombia en de nieuwste biotoopgebiedem daar! Dus dat komt mooi uit, de los Ilanos bijv. ligt ook in Colombia. Hoop dus een hele hoop extra informatie te krijgen en foto's:daisy:;)
 
Hoeveel ruimte hebben de Pharos? lijken me wel erg kleine bakjes per vis/koppel.
 
Hoeveel ruimte hebben de Pharos? lijken me wel erg kleine bakjes per vis/koppel.
30x20, moet genoeg zijn voor een koppel.
Bakje is 20*30*40, lijkt heel klein, vind ik ook, bij nader inzien had ik de bak mischien beter in tweeën kunnen delen. Maarja, ik zie wel hoe dit gaat, kan het altijd nog veranderen. Ze worden zelfs in bakjes van 5 liter gehouden:;)
https://www.parosphromenus-project.org/en/prachtgurami-aquaristics/tanks
 
Bakje is 20*30*40, lijkt heel klein, vind ik ook, bij nader inzien had ik de bak mischien beter in tweeën kunnen delen. Maarja, ik zie wel hoe dit gaat, kan het altijd nog veranderen. Ze worden zelfs in bakjes van 5 liter gehouden:;)
https://www.parosphromenus-project.org/en/prachtgurami-aquaristics/tanks

Ja goed ik heb er weinig verstand van hoor, zag alleen dat ze er vrij krap uitzien.
Maar als het prima kan moet je er geen probleem in zien :)
 

Terug
Bovenaan