Fotoalbum van Ruben01




de nieuwe, geluid aan en kijk op het eind(speciaal voor mijn nieuwste abonnee:p)
 
Zie niks speciaals :oops:
Is ook niks speciaals, zag op youtube 'creater studio' staan, wist niet wat het was, klikte erop, en heb toen om uit te proberen dit in het filmpje gezet::juggle::D;)
IMG_2644.PNG
 
Raar....:stars:


Sorry dat ik zo schreeuwde Mike:engel::p

Klik op die grote B aan het eind van het filmpje:deal::deal:;)
Ach joh, Ben wel wat gewend hoor :juggle: :p #leraar

Edit; ik krijg namelijk gewoon her volgende filmpje zeg maar. Een aanrader, samen met een reclamebanner uiteraard :D
Screenshot_20180503-091136.png
 
Otocinclus vinden artemia ook wel lekker:D
Er lag nog artemia op een blad, kom de otocinclus eraan en probeert het op te eten, na een paar minuten had hij het op! Moeilijk eten met zo'n mond:D;)

De man:
20180503_133506.jpg
 
Ben ook weer aan het breken geweest met het terrarium:D

Het eerste plan was om de verlichting en de warmtelamp in het terrarium te plaatsen, dit werd alleen heel lelijk en er was bijna geen ruimte voor...

Dus nu heb ik de bovenkant van het terrarium eraf gehaald en daarboven kom een (plexi)glas plaat en daarboven de verlichting, met een gat erin voor de warmtelamp:
IMG_2645.JPG

Nu zit er op de rand weer epoxy, morgen de tweede laag en dan zondag weer verder:juggle:

Zo kom ik er steeds weer achter dat keuzes die je eerder hebt gemaakt eigelijk niet zo handig zijn. Als ik de volgende keer nog eens een terrarium zelf ga bouwen, ga ik heel wat fouten niet opnieuw maken:engel::D;)
 
Laatst bewerkt:
De 2 doen het goed, eten goed. Als je er een beetje voer ingooid is de man binnen 2 seconden ter plekke:D
Eerste tijd zat de man de vrouw de hele tijd achterna, tollereerde haar niet in zijn buurt en telkens als hij haar zag werd ze weggejaagd. Nu gaat dat al een stuk beter, ze eten zelfs samen!:rolleyes:

De vrouw heeft nog geen blauwe stipjes op de staart ofzo, dus er is nog goede hoop:juggle:
 
Zeg Ruben,

hoe draaien je HMHF filtertjes eigenlijk? ben je er tevreden over?
Tot nu toe ben ik er heel tevreden over, als ik weer een klein bakje ga inrichten doe ik het hiermee;)
 
Tot nu toe ben ik er heel tevreden over, als ik weer een klein bakje ga inrichten doe ik het hiermee;)

Ja ik zit met het idee om het in een "groot" bakje te gaan gebruiken maarja daarin word de belasting wel wat meer dan 2 Paro's.

Schijnt dat onze oosterburen het zelfs gebruiken in 800 liter bakken met cichliden...

maargoed daar maak ik zelf nog wel even een topic over en ga daar jouw topic niet mee vervuilen :sorry:
 
Ja ik zit met het idee om het in een "groot" bakje te gaan gebruiken maarja daarin word de belasting wel wat meer dan 2 Paro's.

Schijnt dat onze oosterburen het zelfs gebruiken in 800 liter bakken met cichliden...

maargoed daar maak ik zelf nog wel even een topic over en ga daar jouw topic niet mee vervuilen :sorry:
Als je het groot genoeg maakt, zie ik geen problemen. Die airlift kan heel wat water verplaatsen, al helemaal als je er een grote luchtpomp achter zet;)

Moet straks maar weer een update plaatsen met al deze vervuiling:juggle::D:p
 
Maar eens een update dan maar:D
IMG_5914.JPG

IMG_5887.JPG
IMG_5890.JPG
IMG_5891.JPG
IMG_5892.JPG
IMG_5898.JPG

IMG_5903.JPG

Met flits geprobeerd, lukt niet echt:D
IMG_5902.JPG
IMG_5906.JPG
IMG_5907.JPG


Filmpje volgt nog:)
en een totaaltje:
IMG_5900.JPG


moet nog weer thee erin gooien, deze foto's zijn gemaakt met 100% lichtsterkte
 


Zal volgende keer ook foto's maken van de andere vissen:oops::D:)
 
Hele mooi foto's Ruben, het totaaltje is prachtig - en ik zie nog steeds geen blauwe stip!
 
Bedankt Nicole!

Nee ik ook niet, dus het zal wel een vrouwtje zijn, yes!;)
Ik hoop dat het je niet vergaat zoals mij met de diamant vrouw die toch echt een man bleek te zijn toen hij een week of 6 in de bak zat. Maar ik moet erbij zeggen dat we (mede forumleden) bij de eerste foto van "haar" toch allemaal twijfelden, we zagen iets wat niet helemaal klopte maar wisten het ook niet zeker.
 

Terug
Bovenaan