Fotoalbum van Ruben01


Leuk zo, pioma filteroplossing denk ik, succes.
Bedankt Ton! Toekomst zal het uitwijzen of deze filtertjes handig zijn, tot nu toe werkt het prima:daisy:
Erg hinderlijk inderdaad:D:p.

Mooi gedaan Ruben en je hebt al heel wat bakjes zeg.
Bedankt John! Ik heb nooit veel bakjes:engel::D;)
Alleen jammer dat het allemaal kleine zijn, zou graag toch wel eentje van 2 meter hebben, of 80-100cm om een beetje reeël te blijven:juggle:;)
 
Binnen een paar uur kunnen ze erin:
image.jpg
 
Het is 21:30 geweest, dus je weet wat je moet doen :)k
:foto:

Ruben slaapt al met zijn duim in z'n mond en een kwijlplekje op het kussen!
Die heeft een hele wereldreis gemaakt vandaag dus is bekaf! ;)
Tja, deze ene keer had John gelijk(behalve over de duim en het kwijlplekje):D:D;)
Of zn emmer is overgelopen en dat is die nu aan het opdweilen :juggle::oops:
:D:D:D

Hier let ik wel op hoor:juggle::D;)


Maar ze zijn er gisteren ingegaan, en zwemmen nu heel vrolijk rond de boel te verkennen. Licht is alleen nog uit:oops:
En ik moet vandaag werken, dus vanavond komt er een update, sorry dat jullie zo lang moeten wachten....:p
 
Nee die is leeg maar voor jou maak ik wel een uitzondering en ga rustig tot 10 tellen:D:D.

Btw, in de tijd dat je deze post hebt geplaatst had je ook de foto kunnen posten:p
 
Tja, deze ene keer had John gelijk(behalve over de duim en het kwijlplekje):D:D;)

:D:D:D

Hier let ik wel op hoor:juggle::D;)


Maar ze zijn er gisteren ingegaan, en zwemmen nu heel vrolijk rond de boel te verkennen. Licht is alleen nog uit:oops:
En ik moet vandaag werken, dus vanavond komt er een update, sorry dat jullie zo lang moeten wachten....:p
Lekker gewerkt? Het is namelijk avond dus begin behoorlijk nieuwsgierig te worden ondertussen :D
 
pffff, moet ik speciaal van jullie van mijn luie bank af...
Licht stond op zonsondergang dus de camera zag zwart, gelukkig heb ik er een fotostand opstaan:D
En dan laten die krengen zich niet zien, ze kunnen onder elk blad door:juggle:
Sorry, maar dit kan echt niet, hoor.
Krukken hebben minimaal 100cm zwemruimte nodig. Ik hoop dat dit tijdelijk is...
:pk
Echt? of seriouslykruk.com stond dat ze al vanaf 60 cm konden....:D:D:p
De kleine nannostomus:
IMG_5841.JPG
IMG_5847.JPG


Voor diegenen die het nog niet wisten, ben zondag langs utaka geweest om een koppeltje apistogramma sp. D10 (F1) op te halen, heb ze vorige week gereserveerd.....
Was ik er zondag, konden we geen vrouwtje vinden...
Ze leken allemaal heel erg op elkaar, leken allemaal mannetjes(verschil tussen man vrouw is heel goed te zien, dus ik vrees het ergste...), terwijl ik een koppel had gereserveerd.
Dus was wel een beetje boos...
Op de gok dus een 'vrouwtje' meegenomen, deze:
IMG_5844.JPG


Hoop echt dat ik er naast zit met al die mannetjes en dat we nu een vrouwtje hebben, komen we snel genoeg achter:juggle:

Een filmpje:
 
Heel mooi Ruben. Ik hoop met je mee dat je een koppel hebt. Fingers crossed.
 
Yeah mooi! Nu maar de kaarsjes aan en hopen dat ze houden van een beetje romantiek ;)
 
Heel mooi Ruben. Ik hoop met je mee dat je een koppel hebt. Fingers crossed.
Bedankt Nicole!
Ga morgen eens wat betere foto's maken:juggle:
Heel gaaf! Hoop voor je dat het een koppel is
:daisy:, ik ook, anders heb ik echt een probleem....:stom:
Mooie aanwinsten Ruben:thumbs:
Jep, ze zijn prachtig:p

:daisy::thumbs:

Yeah mooi! Nu maar de kaarsjes aan en hopen dat ze houden van een beetje romantiek ;)
Bedankt! Tja, of een vechtpartij:engel::D;)
 
Heb weer een paar foto's, maar ik raak er steeds meer van overtuigd dat het een man is..
Hier zie je een paar foto's van volwassenen:
http://apisto.sites.no/fish.aspx?fishIndexID=2564&gruppeID=1
Als je kijkt, heeft de vrouw op de kieuw geen rood en blauw, de man heeft dat wel. Dit zie ik ook bij mijn 'vrouw'.
De 'vrouw' verstopt zich ook telkens en word steeds opgejaagd door de man.
Dit zijn allemaal foto's van de 'vrouw':
IMG_5857.JPG
IMG_5860.JPG
IMG_5861.JPG
IMG_5862.JPG
IMG_5863.JPG
IMG_5864.JPG
IMG_5865.JPG
IMG_5869.JPG


(heb bijna geen beelden van de man, die maak ik straks of morgen;))
Flimpie:

(heb op het eind eens wat geprobeert met youtube:D:D)
 
Ik kan het met deze foto’s helaas niet met zekerheid zeggen. De grote van de vissen speelt ook mee.

Mijn vrouw sp. D10 heeft wel wat blauwe vlekjes rond de kop en kieuwen, maar geen rood. Heel bepalend voor de vrouw is dat zij absoluut geen blauwe vlekjes in de staartvin heeft. Dit zie ik niet op jouw foto’s dus het kan nog steeds een vrouw zijn. Ik denk dat het toch even geduld hebben is.
 
Ik kan het met deze foto’s helaas niet met zekerheid zeggen. De grote van de vissen speelt ook mee.

Mijn vrouw sp. D10 heeft wel wat blauwe vlekjes rond de kop en kieuwen, maar geen rood. Heel bepalend voor de vrouw is dat zij absoluut geen blauwe vlekjes in de staartvin heeft. Dit zie ik niet op jouw foto’s dus het kan nog steeds een vrouw zijn. Ik denk dat het toch even geduld hebben is.
Pffffff, gelukkig, ik ga ze nog even goed obseveren, net ooknog gekeken, kan niks op de staart zien, vingers crossed;)
Het geduld potje loop nu juist niet over :D
Hahaha, nee, geduld staat niet in mijn woordenboek:D:D;)
 

Terug
Bovenaan