Kon volgende leer beter het geluid weghalen, je hoort mij de hele tijd ademen
Erg hinderlijk inderdaad😀😛.
Mooi gedaan Ruben en je hebt al heel wat bakjes zeg.
Kon volgende leer beter het geluid weghalen, je hoort mij de hele tijd ademen
Bedankt Ton! Toekomst zal het uitwijzen of deze filtertjes handig zijn, tot nu toe werkt het primaLeuk zo, pioma filteroplossing denk ik, succes.
Bedankt John! Ik heb nooit veel bakjesErg hinderlijk inderdaad😀😛.
Mooi gedaan Ruben en je hebt al heel wat bakjes zeg.
Zie handtekeningDat komt in de toekomst nog wel hoor. Hoeveel kleine heb je nu al dan?
Hoelang ga je overdruppelen?Binnen een paar uur kunnen ze erin:Bekijk bijlage 249683
Tot de ph gelijk is, denk tot 21:30 ofzo(of langer)😉Hoelang ga je overdruppelen?
waren de goedkoopste emmers😀😀😉Goed bezig Ruben,de echte doehetzelfert ken niet zonder de Gamma! 😉
Het is 21:30 geweest, dus je weet wat je moet doen
![]()
Tja, deze ene keer had John gelijk(behalve over de duim en het kwijlplekje)😀😀😉Ruben slaapt al met zijn duim in z'n mond en een kwijlplekje op het kussen!
Die heeft een hele wereldreis gemaakt vandaag dus is bekaf! 😉
😀😀😀Of zn emmer is overgelopen en dat is die nu aan het opdweilen😳
Zoals u wilt:Nee die is leeg maar voor jou maak ik wel een uitzondering en ga rustig tot 10 tellen😀😀.
Btw, in de tijd dat je deze post hebt geplaatst had je ook de foto kunnen posten😛
Lekker gewerkt? Het is namelijk avond dus begin behoorlijk nieuwsgierig te worden ondertussen 😀Tja, deze ene keer had John gelijk(behalve over de duim en het kwijlplekje)😀😀😉
😀😀😀
Hier let ik wel op hoor😀😉
Maar ze zijn er gisteren ingegaan, en zwemmen nu heel vrolijk rond de boel te verkennen. Licht is alleen nog uit😳
En ik moet vandaag werken, dus vanavond komt er een update, sorry dat jullie zo lang moeten wachten....😛
Speciaal voor jou zal ik de camera pakken en de computer opstarten etcLekker gewerkt? Het is namelijk avond dus begin behoorlijk nieuwsgierig te worden ondertussen 😀
heeft me een half uur gekost😀😀😉Erg leuke foto Ruben![]()
Sorry, maar dit kan echt niet, hoor.
Echt? of seriouslykruk.com stond dat ze al vanaf 60 cm konden....😀😀😛Sorry, maar dit kan echt niet, hoor.
Krukken hebben minimaal 100cm zwemruimte nodig. Ik hoop dat dit tijdelijk is...
![]()
Bedankt Nicole!Heel mooi Ruben. Ik hoop met je mee dat je een koppel hebt. Fingers crossed.
Heel gaaf! Hoop voor je dat het een koppel is
Jep, ze zijn prachtig😛Mooie aanwinsten Ruben![]()
Bedankt! Tja, of een vechtpartijYeah mooi! Nu maar de kaarsjes aan en hopen dat ze houden van een beetje romantiek 😉
Bedankt! Tja, of een vechtpartij😀😉
Bedankt Christan! Morgen komen er betere foto's😉Mooie vissen Ruben. Volgens mij is de vis rond minuut 1:10-1:20 een vrouwtje, maar doordat het zo donker is is de kleur van het lichaam moeilijk te zien.
Het geduld potje loop nu juist niet over 😀Ik denk dat het toch even geduld hebben is.
Pffffff, gelukkig, ik ga ze nog even goed obseveren, net ooknog gekeken, kan niks op de staart zien, vingers crossed😉Ik kan het met deze foto’s helaas niet met zekerheid zeggen. De grote van de vissen speelt ook mee.
Mijn vrouw sp. D10 heeft wel wat blauwe vlekjes rond de kop en kieuwen, maar geen rood. Heel bepalend voor de vrouw is dat zij absoluut geen blauwe vlekjes in de staartvin heeft. Dit zie ik niet op jouw foto’s dus het kan nog steeds een vrouw zijn. Ik denk dat het toch even geduld hebben is.
Hahaha, nee, geduld staat niet in mijn woordenboek😀😀😉Het geduld potje loop nu juist niet over 😀
straks of morgen(heb op het eind eens wat geprobeert met youtube😀😀)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.