Fotoalbum van Ruben01


Dus......? dan geen planten, het is jou bak dus een mening van anderen is in dit opzicht niet zo belangrijk.
Denk dat we elkaar verkeerd begrijpen;)
Mooi Ruben, het laatste bakje is ook erg leuk van opzet.
Dacht dat je hiermee bedoelde dat de planten wel wat beter kunnen. En daar ben ik het geheel mee eens, staat er nu wat rommelig bij, vind ik. Dus ben daar ook mee bezig om dat aan te passen en een beetje spelen met CO2 etc. om de planten wat mooier te laten groeien en de rode planten wat roder te maken;)

De bakken zien er goed uit @Ruben01 , vind vooral de 60cm prachtig om naar te kijken!
Bedankt Niels!
 
Nieuwe vissies in de bak:
20190329_190833.jpg
20190329_191313.jpg
20190329_191228.jpg
20190329_191227.jpg
20190329_190909.jpg



Toen de pauwooggrondels erin kwamen moest de betta vrouw wel effe lateb zien dat zij de baas was, kieuwdeksels opzetten etc:D
 
Erg leuke visjes Ruben.

Leuke vissen! Panda's blijven leuk

Mooi Ruben! Heb je nog een totaaltje voor ons? :foto:

Erg leuke diertjes :daisy:
Bedankt mensen!
Jep, panda's zijn echt leuke vissies. Rest van het huis heeft nog nooit zo lang voor het aquarium gezeten het afgelopen jaar:D:D

Een totaaltje:
image.jpg


Planten verzorgen heb ik nog niet geheel onder de knie:D:oops:
 
Ik weet dat je geen datum hebt genoemd.... Maar eh :foto: ?!?!?!
Voor 2022 toch:S
Doe datum komt wel steeds dichterbij :juggle:
Ruben kan geen fotorolletje meer vinden :D :D
Staat nu echt in de agende, vanmiddag als het licht aan is komen de foto's:daisy:

Ben overgestapt op nieuwe plantenvoeding. Heb bij school KNO3 en KH2PO4 gekregen en heb de Tenso cocktail op internet gekocht. Werk er nu iets meet dan 1 week mee, dus we wachten af;)
 

Terug
Bovenaan