T
TonHageraats †
Guest
Trek je daar niet teveel van aan, "jou bak, jij beslist."Bedankt Ton!
Nu alleen de planten nog😳😉
Trek je daar niet teveel van aan, "jou bak, jij beslist."Bedankt Ton!
Nu alleen de planten nog😳😉
Klopt, maar ik vind de planten er zelf lelijk bij staan😀😉Trek je daar niet teveel van aan, "jou bak, jij beslist."
Dus......? dan geen planten, het is jou bak dus een mening van anderen is in dit opzicht niet zo belangrijk.Klopt, maar ik vind de planten er zelf lelijk bij staan😀😉
Denk dat we elkaar verkeerd begrijpen😉Dus......? dan geen planten, het is jou bak dus een mening van anderen is in dit opzicht niet zo belangrijk.
Dacht dat je hiermee bedoelde dat de planten wel wat beter kunnen. En daar ben ik het geheel mee eens, staat er nu wat rommelig bij, vind ik. Dus ben daar ook mee bezig om dat aan te passen en een beetje spelen met CO2 etc. om de planten wat mooier te laten groeien en de rode planten wat roder te maken😉Mooi Ruben, het laatste bakje is ook erg leuk van opzet.
Bedankt Niels!De bakken zien er goed uit @Ruben01 , vind vooral de 60cm prachtig om naar te kijken!
Ja, ik dacht dat je het nu even over je biotoop bak had, maar het is de nieuwe 😀Denk dat we elkaar verkeerd begrijpen😉
Ooo, haha😀Ja, ik dacht dat je het nu even over je biotoop bak had, maar het is de nieuwe 😀
Erg leuke visjes Ruben.
Leuke vissen! Panda's blijven leuk
Mooi Ruben! Heb je nog een totaaltje voor ons?![]()
Bedankt mensen!Erg leuke diertjes![]()
Waaw Ruben, deze bak is echt heel erg mooi geworden.
Mooi bakkie
Bedankt mensen!Mooie scape! Vooral als die groene plantjes de rand gaan bedekken
Ben ik ook wel heel benieuwd naar!Hoe gaat het nu met de bakken? Heb je nieuwe bewoners?
Bedankt John!Erg mooi ingericht Ruben.
Hoe gaat het nu met de bakken? Heb je nieuwe bewoners?
Nope, geen nieuwe bewoners, zal vandaag(als ik het net vergeet) een update plaatsen😉Ben ik ook wel heel benieuwd naar!
We helpen je anders wel herinneren hoor 😀Nope, geen nieuwe bewoners, zal vandaag(als ik het net vergeet) een update plaatsen😉
Dan stel ik hierbij een herinnering in op 's avonds 17:30😀We helpen je anders wel herinneren hoor 😀![]()
Dan stel ik hierbij een herinnering in op 's avonds 17:30😀![]()
Eh @Ruben01 ... Denk dat je tijd ergens wat achterloopt ofzo![]()
Ik weet dat je geen datum hebt genoemd.... Maar ehDan stel ik hierbij een herinnering in op 's avonds 17:30😀![]()
Ik weet dat je geen datum hebt genoemd.... Maar eh?!?!?!
Doe datum komt wel steeds dichterbijVoor 2022 toch![]()
Ik weet dat je geen datum hebt genoemd.... Maar eh?!?!?!
Voor 2022 toch![]()
Doe datum komt wel steeds dichterbij![]()
Staat nu echt in de agende, vanmiddag als het licht aan is komen de foto'sRuben kan geen fotorolletje meer vinden 😀 😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.