Fotoalbum van Ruben01


Erg mooie vijver Ruben:thumbs:
Bedankt John!
Criminele wat een bende,zou gek worden als mijn zoontje er zo'n troep van maakte maar het doet me denken aan mijn eigen kamertje van vroeger want had ook weleens van zulke projectjes :juggle: ;)
:D:D

Wat maakte jij dan zoal?;)
 
Bedankt John!Wat maakte jij dan zoal?;)

Ik maakte zelf slagvelden voor mijn speelgoedsoldaatjes Ruben.
Ook met piepschuim en verder klei,verf etc.
Dan zag mijn slaapkamer er vaak uit alsof er een mortiergranaat ontploft was.

Avonturen met vriendinnetjes op mijn kamer was op latere leeftijd Stefan! ;)
 
Tja, de hele grond staat dan blank, de hele tuin staat dan blank:(
Als het weer gebeurt, maak ik wel een foto:engel:;)
Tja, net was het weer zover, refende erg hard, maar binnen een kwartiertje was al net water weer weg. Deze keer was het niet heel erg, klein overstrominkje.....

IMG_1971.JPG
IMG_1973.JPG
IMG_1974.JPG
IMG_1977.JPG
IMG_1978.JPG
IMG_1983.JPG
IMG_1985.JPG
IMG_1991.JPG


Al het water spoelde ook in de vijver, resultaat...
IMG_1993.JPG



Hier moet al het water doorheen, om afgevoerd te worden:
IMG_1994.JPG




Ps
Gisteravond foto's van de bak gemaakt, die zet ik er moegen of overmorgen op. Heb nu geen zin meer om de foto's op de computer te zetten etc.;)


:oops:, mijn opa staat er ook op:D;)
 
Tja, net was het weer zover, refende erg hard, maar binnen een kwartiertje was al net water weer weg. Deze keer was het niet heel erg, klein overstrominkje.....

Bekijk bijlage 50161 Bekijk bijlage 50162 Bekijk bijlage 50163 Bekijk bijlage 50164 Bekijk bijlage 50165 Bekijk bijlage 50166 Bekijk bijlage 50167 Bekijk bijlage 50168

Al het water spoelde ook in de vijver, resultaat...
Bekijk bijlage 50169


Hier moet al het water doorheen, om afgevoerd te worden:
Bekijk bijlage 50170



Ps
Gisteravond foto's van de bak gemaakt, die zet ik er moegen of overmorgen op. Heb nu geen zin meer om de foto's op de computer te zetten etc.;)


:oops:, mijn opa staat er ook op:D;)
Jeetje, dat is toch een flinke overstroming. Heeft dat geen nadelige gevolgen voor de vijver? Ik mag hopen dat het nooit door de putdeksels omhoog komt!
 
Jeetje, dat is toch een flinke overstroming. Heeft dat geen nadelige gevolgen voor de vijver? Ik mag hopen dat het nooit door de putdeksels omhoog komt!
Hahaha, her was maar een kleintje:engel:
Komt gelikkig niet zo vaak voor, maar de vijver is morgenochtend wel weer schoon. Hoop dat er geen aarde ofzo is ingespoeld....;)
 
Hahaha, her was maar een kleintje:engel:
Komt gelikkig niet zo vaak voor, maar de vijver is morgenochtend wel weer schoon. Hoop dat er geen aarde ofzo is ingespoeld....;)
De vorgie keer toen hij groter was, zat ik de hele tijd met een netje bij de vijver. Is gelukkig geen vis uitgezwommen:D:D;)
 
De vorgie keer toen hij groter was, zat ik de hele tijd met een netje bij de vijver. Is gelukkig geen vis uitgezwommen:D:D;)
Ik zie het al voor me maar jammer dat het soms nodig lijkt te zijn.
 
En ik dacht dat het bij ons erg was! Bij ons is een deel van de tuin altijd onderwater, waardoor de planten daar niet overleven. Maar zo erg is het nooit!
 
Hier hebben ze het nieuwe stuk van de wijk wat opgehoogd omdat het ook altijd drama is met water. We hebben nog steeds waterballet in de straat, maar dankzij het grint in de tuin blijft daar weinig meer staan.
Aan de overkant van de singel, waar ik eerder woonde, is het echt vreselijk. Daar zat de kelderkast onder de schimmel (en later de rest van het huis ook, vandaar dat ik daar weg ben) door het optrekkende water.
Hier is het gelukkig kurkdroog, maar elders in de stad is het regelmatig een verlenging van het Twente kanaal.
Hoop dat je vijver er goed doorkomt! Misschien een dijk aanleggen? Of een stormvloedkering?
 
En ik dacht dat het bij ons erg was! Bij ons is een deel van de tuin altijd onderwater, waardoor de planten daar niet overleven. Maar zo erg is het nooit!
Mooi vijvertje aanleggen, of moerasplantjes poten?:D;)
Aan de overkant van de singel, waar ik eerder woonde, is het echt vreselijk. Daar zat de kelderkast onder de schimmel (en later de rest van het huis ook, vandaar dat ik daar weg ben) door het optrekkende water.
oei.... Gelukkig dat je dan bent verhuist;)
Hoop dat je vijver er goed doorkomt! Misschien een dijk aanleggen? Of een stormvloedkering?
:D:D
 
Ai, toch al een flinke overstroming! Hier ziet de vijver er na een regenbui ook modderig uit:br: Zeker na die van gisteren!
 
Ai, toch al een flinke overstroming! Hier ziet de vijver er na een regenbui ook modderig uit:br: Zeker na die van gisteren!
Oei...
Maarja het trekt wel weer bij:engel:;)
Tjee, wat een water daar zeg:br::br:
Uitbereiding van mijn vijver:D:D;)


De beloofde update:
IMG_4650.JPG

(In het echt ziet het er donkerder uit;))


Filmpje:
 
Heel mooi, Ruben! Als er in 6 weken geen nitriet is geweest zou ik al langzaam vissen toevoegen. Begin bijvoorbeeld met 6 Nannostomus in plaats van 10, en breid het bestand langzaam uit.
 
Ziet er mooi uit, man! Lekker duister, mysterieus! Ben benieuwd hoe het straks is met zwemmertjes!
 
Heel mooi, Ruben! Als er in 6 weken geen nitriet is geweest zou ik al langzaam vissen toevoegen. Begin bijvoorbeeld met 6 Nannostomus in plaats van 10, en breid het bestand langzaam uit.
Ziet er mooi uit, man! Lekker duister, mysterieus! Ben benieuwd hoe het straks is met zwemmertjes!
Bedankt Christian en Ben!!
 
Ruben, je bak is prachtig! Dat licht met hier en daar dan groene stukken, echt klasse! Zo te zien doet de HN het ook wel goed:D Ik moet maar snel eens weer komen kijken:D
 
Ruben, je bak is prachtig! Dat licht met hier en daar dan groene stukken, echt klasse! Zo te zien doet de HN het ook wel goed:D Ik moet maar snel eens weer komen kijken:D
Bedankt Daan!!
Kliot, de HN maakt telkens nieuwe bladeren aan, mischien komen er ooit wel bloemen in:juggle:
Je had mer er toen 2 gegeven, die kleine is na 1 week doodgegaan:oops:

Er zit nog geen vis in, dus ik kom eerst wel bij jouw:D:p
 
Bedankt Daan!!
Kliot, de HN maakt telkens nieuwe bladeren aan, mischien komen er ooit wel bloemen in:juggle:
Je had mer er toen 2 gegeven, die kleine is na 1 week doodgegaan:oops:

Er zit nog geen vis in, dus ik kom eerst wel bij jouw:D:p

Haha, wie weet gaat hij idd bloeien!

Ja, soms gaan die kleine idd dood... Maar als het goed is maakt die HN snel nieuwe stekken aan in de vorm van een dikke stengel!

Ja, maar pas als de corry's er zijn:D
 

Terug
Bovenaan