Fotoalbum van Ruben01


Mooie bakjes, Ruben! Word een mooie verzameling zo :)
 
Verdorie mooie foto's en bakken heb je.
Ik ben ook weg van die ramirezi's zo'n mooi visje.
Jou NH plantje had ik ook, uitlopers groeien dat het verrekt en plots weg paar stompjes over.
Ik had de pH van 7.0 naar 6.9 gebracht maar of dat de oorzaak was?
Hopelijk komt het weer terug, zie nog wel kleine groene steetjes dus hopelijk bij jou ook komt het weer goed.
Bedankt!

Een ph verschil van 0,1 lijkt mij niet de oorzaak. Of bedoel je 5,9?;)

Mooie bakjes, Ruben! Word een mooie verzameling zo :)
Bedankt!
Er kan nog heel wat bij:D:p
 
Nee echt ging van 7.0 naar 6.8 bleef beetje op 6.9 schommelen.
Echt mijn NH groeide niet meer, lijkt mij ook toevallig maar dat viel mij op.
Gelukkig nog wel wat groene kleine blaadjes over hopelijk groeit hij weer.
 
Nee echt ging van 7.0 naar 6.8 bleef beetje op 6.9 schommelen.
Echt mijn NH groeide niet meer, lijkt mij ook toevallig maar dat viel mij op.
Gelukkig nog wel wat groene kleine blaadjes over hopelijk groeit hij weer.
Raar....
Ik zal voor je duimen:daisy:
 
Turf zit er sinds 16 dec. in, kan mischien nog even mee, maar ik vervang deze maand de helft maar;)
 
Update!!
IMG_2382.JPG


Geloof het of niet, maar de plaxiglas ruitjes zitten erin:D
Ene steekt ietsje uit...:oops:


De ruit rechts (het beschermfolie is groen), komt aan de bovenkant van het terrarium. Daarboven komen de led's te hangen.
Ik zit hieraan te denken
6 high power led's 3 watt wit
2 blauwe high power led's 1 watt
2 rode high power led's 1 watt

Aangestuurd door de tc-420.

Ben (@bderooij )is me aan het helpen met de led's, thanks! Ben echt een kluns met verlichting, maar dat merkte je denk ik wel:D
Maar denken jullie dat het zo genoeg zal zijn?
En die rode en blauwe zijn voor de planten, kweet niet of het nodig is, maar je leest het soms:juggle:
 
Serieus project Ruben,heel knap van je!
Jammer dat die ene uitsteekt,had je wel ff netjes op maat kunnen maken toch? ;)
 
Serieus project Ruben,heel knap van je!
Jammer dat die ene uitsteekt,had je wel ff netjes op maat kunnen maken toch? ;)
Thanks John!!

Dat moet ik nog doen, ben het aan het uitstellen:oops::p

Plexiglas is moeilijker te bewerken dan je denkt, spreek uit ervaring :p
Oei, dat belooft wat.....:juggle:

Nouja valt mee toch? Die 3 cm kan wel:D Ik heb met Ruben zelfs een klein plaatje plexiglas volgeboord met gaatjes:D
Klopt! Hoe gaat het daar nu mee?

Owh echt? ik bewerk dat glas al sinds een jaar of 7 voor jullie geboorte! :D
John, wil je even komen helpen?:p
Dus al met al wel een jaar of 10 al begrijp ik:D:D.
hé!:D;)
Knap werk Ruben wat je hebt neergezet:thumbs:
Bedankt andere John!
 
Update aquarium:


Ik was heel blij met deze foto, is de beste die ik oot gemaakt heb van de nannostomus:
IMG_5505.JPG
IMG_5506.JPG
IMG_5508.JPG
IMG_5511.JPG
IMG_5519.JPG



de panty met turf::oops:
IMG_5521.JPG
IMG_5525.JPG


deze is een beetje vermagerd, extra voeren dus:

IMG_5527.JPG


kiekeboe!
IMG_5529.JPG
IMG_5530.JPG
IMG_5535.JPG



Dik? Ik? Ben alleen mollig:D

IMG_5544.JPG
 
Hele mooie foto's Ruben! :thumbs: Bakje ziet er mooi natuurlijk uit. En er kan denk ik idd nog wel een potje thee in;)
 
Heel mooi, die thee geeft een prachtige kleur. Mooie foto’s van de vissen, vooral die eerste. En die oto... volgens mij horen ze zo mooi rond :)
 
Hele mooie foto's Ruben! :thumbs: Bakje ziet er mooi natuurlijk uit. En er kan denk ik idd nog wel een potje thee in;)
Bedankt!!
Heel mooi, die thee geeft een prachtige kleur. Mooie foto’s van de vissen, vooral die eerste. En die oto... volgens mij horen ze zo mooi rond :)
Bedankt Nicole!

Klopt, ben blij dat ie lekker dik is:D;)


Weet iemand welke echinodorus soort(de achterste, en de voorste) in en de bak heb staan?
Moet ik namelijk opschrijven in een forumulier voor de districtkeuring:oops::)
 
Laatst bewerkt:
Prachtig Ruben!!! Echt goed geslaagd zo! Ook leuk die fotootjes zo!
 
Knappe foto's Ruben!
Bedankt John!


Morgen komt de nieuwe bak! Was al lang klaar, maar had nog geen tijd om hetm op te halen.
Hierop komt hij te staan:
IMG_2384.JPG

Ik ben zelf op de plank gaan zitten, en mijn 55 kilo houd hij. Er komt ongeveer 60 liter in, dus bij elkaar max. 100 kilo.
Toen ik erop ging zitten, boog de plank heel ietsje door, er liggen houten plankje onder, die weer op het terrarium steunen. Er komt ook een piepschuim plaat van 4cm onder. Zou dat genoeg zijn?;)
 
Is niet met 100% zekerheid te zeggen zo via een foto maar heb zelf mijn twijfels of daar nog 100 kilo bovenop kan hoor... :juggle:
 
Is niet met 100% zekerheid te zeggen zo via een foto maar heb zelf mijn twijfels of daar nog 100 kilo bovenop kan hoor... :juggle:
Ik weet het ook niet, mijn opa zegt dat het wel kan.:help:
Maar is het heel erg voor de bak dat de plank ietsje doorbuigt, als er piepschuim bovenop ligt?;)

Ik leg er voor de zekerheid nog wel wat onder, zodat de plank niet doorbuigt.:!

Ps
Hij zit met twee schroeven oid vast aan de muur;)
 
Ik durf het allemaal niet te zeggen Ruben,je opa zal het vast beter kunnen beoordelen zo op je kamer! ;)
Is dus gewoon jouw bipsafdruk in het stof bovenop dat plankje! :D
 
Ik durf het allemaal niet te zeggen Ruben,je opa zal het vast beter kunnen beoordelen zo op je kamer! ;)
Op de kamer mocht niet meer, doordat het helemaal wit was, en doordat ik 3 dagen bij mijn broertje op de kamer sliep doordat ik had gekit. Staat dus in de garage, waar ook de xbox etc van mijn broertjes staat:D:D;)
Is dus gewoon jouw bipsafdruk in het stof bovenop dat plankje! :D
:oops::oops::oops:, ja, dat klopt:D:D:D;)


We zullen volgende week (morgen red ik het denk ik niet om te vullen), wat er gebeurt, dan houd ik het goed in de gaten. Want als ie knapt ofzo, dan mag er denk ik geen nieuwe komen:help::help::help:;)
 
We zullen volgende week (morgen red ik het denk ik niet om te vullen), wat er gebeurt, dan houd ik het goed in de gaten. Want als ie knapt ofzo, dan mag er denk ik geen nieuwe komen:help::help::help:;)
Ik wil dus geen risico lopen, heb je dus nog tips om de kans hierop te verkleinen?;)
 

Terug
Bovenaan