Fotoalbum van Rubz


Nog steeds een topper maar erger me enkel aan dat luchtslangetje! ;)

Snap ik, is co2 overigens.maar wat gebonden aan de rechterkant. Komt andere plant achterin, misschien dat ik hem zo wat kan wegwerken.
 
Ergeren is wat overdreven hoor maar zou mooi zijn als het lukt met wegwerken idd.
Heb je wat detailfoto's van je diertjes misschien?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rubz
Ergeren is wat overdreven hoor maar zou mooi zijn als het lukt met wegwerken idd.
Heb je wat detailfoto's van je diertjes misschien?

Zal eens posten! De kubotai zijn alleen super snel.
 
Kubotai waren te snel voor wat scherpe foto's dus hier toch wat bewonertjes!!

IMG_0418.JPG
IMG_0395.JPG
IMG_0403.JPG
 
Precies de reden dat ik niet van reptielen houd :D

maar moet eerlijk zeggen dat ik het wel een heel mooi beest vind :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rubz
Prachtig dier! En het aquarium natuurlijk ook!

Hoe groot is hij nu?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rubz
Prachtig dier! En het aquarium natuurlijk ook!

Hoe groot is hij nu?

laatste keer meten 85 cm van kop tot staart Een ukkie. Maar hij groeit ook niet echt meer in de lengte, is de laatste jaren wel een stuk forser geworden
 
mr green das een mooie maar als ik deze hier binnen haal wordt het wel heel rustig in huis :D:D
bakken staan er mooi bij ook
 
mr green das een mooie maar als ik deze hier binnen haal wordt het wel heel rustig in huis :D:D
bakken staan er mooi bij ook

Bedankt! Haha en dat te bedenken dat hij 20cm was van kop tot staart toen ik hem kreeg. Toen was die ook nog groen overigens...
 
Heb je nog geen last ervan dat de 2 soorten bodem gaan mengen met elkaar?
Heb laatst het middenstuk vervangen van wit naar bruin. Was teveel gemengd waardoor het chaotisch leek.
 
Ik zal je zeggen van de 5 dario dario is er nog maar 1 over. Dat is degene op de foto, toen ik ze kocht was hij de dominante uit het zakje en die is hij altijd gebleven. Hij heeft ze 1 voor 1 de dood ingejaagd.

Alleen de neon tetra in de andere bak had ik laatst 1 uitval, die was helemaal vergroeid. Vermoed de neonziekte dus die is weg. Heb nou nog 1 neon tetra met wat ander gedrag dan de rest dus kijk het even aan.

In de rekord800 loopt alles op rolletjes nu, alleen de pogostemon helferi moet wat bekomen van de verplaatsing en de rotala wallichii komt langzaam opgang. Zit er over te denken om hier toch een leuke betta splendens bij te doen. Zag bij ruinemans mooie zwarte crowntail staan. Maar vind het risico van bestellen wat lastig als het niet blijkt te werken met de andere vissen.
 
Oh, nouja het gaat dan nog wel redelijk.
Ja, bestellen is een risico ja, maar heb je niet een mooie in de lfs?
 

Terug
Bovenaan