Weet ik dat ook weer, bedanktEen blijvende waas in de bak. Dan lijkt het water wat mistig.

Geen dank hoor, naamgenoot😀En bedankt naamgenoot!
Weet ik dat ook weer, bedankt![]()
Ziehier: http://www.aquaforum.nl/threads/fotoalbum-van-rubz.94985/#post-1410665Als je benieuwd bent moet je even naar het eerst tabblad gaan van deze topic en dan de foto zoeken waar de neon tetra's allemaal zo mooi op staan uitgelijnd. Daar zie je een duidelijk waas.
Mooi Ruben. Is is altijd zo iets speciaal aan je foto's, ik weet niet als dat zo in het echt is.
Het is hier nog al gezegd, je water ziet er zo wat dwaas/mat uit, maar is dat ook zo in het echt?
Als je verjaart, een speigelreflexcamera vragen aan je ouders😀😀.Zal ook wel wat door overbelichting komen. camera telefoon
Bedankt voor je vette compliment Sanneke!. Als ik vanaf de bank zit zie ik de filteruitlaat niet. En daar zit ik het meest. Hoe je dat bedoelt met een ander licht in de bak begrijp ik niet helemaal. Zou je dat kunnen toelichten?
Wat betreft de Rekord600 staat nu even op een laag pitje. Gestopt met de carbo want had last van schurende tetra's waarvan nu 1 een wond heeft op zijn staart. Krijg momenteel een medicijn behandeling. En ga de verversing verlagen van 1x in de week naar 1x in de 3 weken. Merkte dat bij 1 maal in de week de bacterie cultuur wel 3 dagen verstoort was.
Ruben, daar heb je een goed punt. Het kan behoorlijk lang duren voor de bacterie cultuur echt stabiel is. Veel verversen in de begin fase helpt daar niet bij.
Probeer het te verminderen zonder dat de waterwaardes te slecht worden. Als er eenmaal een goede cultuur is, dan kan je weer meer gaan verversen.
Bedankt voor je vette compliment Sanneke!. Als ik vanaf de bank zit zie ik de filteruitlaat niet. En daar zit ik het meest. Hoe je dat bedoelt met een ander licht in de bak begrijp ik niet helemaal. Zou je dat kunnen toelichten?
Sorry zie nu pas je vraag 😉
Wat ik eigenlijk bedoelde is dat wanneer je bijvoorbeeld net een andere tint tl buis pakt, dat je grind/soil dan ook een andere tint krijgt. Omdat je hem erg rood vond zei je.
Ook kun je wat spelen met drijfplanten en je filteruitlaat. Als je bijvoorbeeld meer rimpels in je wateroppervlak hebt, dan breekt het licht daar ook weer anders doorheen.
gast ga iemand anders album vol spammen
Ja hallo, mister sensitive over here!
Vol spammen is net iets anders hoor Rub, Marcel zal nu wel twee keer nadenken vooraleer hij nog eens een grapje maakt in jouw richting dus als dat de bedoeling was: goed zo..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.