Als je geen co2 toevoegt zal dat denk ik niet gebeuren want er ontstaat een evenwicht met de co2 in de lucht en dat is vrij laag. Pas als jezelf co2 toevoegt dan kan het teveel zijn maar je moet natuurlijk goed weten hoeveel je toevoegt.Zonder een luchtpomp zal het water in het aquarium snel verzadigd raken met koolstofdioxide, wat schadelijk is voor de gezondheid van je vissen en planten.
Als je geen co2 toevoegt zal dat denk ik niet gebeuren want er ontstaat een evenwicht met de co2 in de lucht en dat is vrij laag. Pas als jezelf co2 toevoegt dan kan het teveel zijn maar je moet natuurlijk goed weten hoeveel je toevoegt.
Ik heb nu twee weken garnaaltjes. Ik zie ze niet eten. Behalve van de plantjes. Kan dat kloppen dat ze gewoon nog genoeg te eten hebben? Verschaaljasje blijft ook liggen.Het is in ieder geval leuk om naar te kijken hoe dat schaaltje zich vult met garnalen als er iets te eten valt.😊en je ziet meteen als je teveel voert en kun je het makkelijk verwijderen. Geen vervuiling van je bodem dus.
Ik denk dat je het meer in de intensiteit moet zoeken en zou licht dimmen of drijvers toevoegen.Buiten de bruinalg zie ik nu ook draadalg ...... dat vind ik wat minder. Even het licht waar een uur korter zetten.
Meningen verschillen maar zou zelf een paar maand wachten.Hoelang duurt het voor je bak 'rijp' is voor oto's?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.