No2 is nu toch 0 of mis ik iets Ro?
Nee. Alleen Easy-Life plantenvoeding, en indien nodig easy-life fosfaat en/of nitraat.Voeg je CO2 of carbo toe?
De pomp (sponsfilter met 2 sponsen) heeft een slangetje van boven waardoor er bubbels mee komen met de pomp. Maar dat staat de laatste tijd redelijk vaak stil. Wel stroming, geen bubbels.Ik zat nog met deze post in mijn hoofd, haha
Naar boven blijven zwemmen betekent een te laag zuurstofgehalte (Hypoxisch water) 🙂
Ik had wat moeite met de open bak van superfish dus deze is vervangen voor een juwel 70 ltr.Ik heb even terug zitten bladeren in je topic. Als ik het goed zie gebruik je een HOB 100 filter van Superfish?
Als dat inderdaad zo is, zitten daar standaard 2 cassettes in, eentje mechanisch, en de 2e met actieve kool. Ze willen graag dat je deze 2, iedere maand vernieuwd - zonde van je geld 😉
Wat ik zou doen, is de cassettes upgraden (Je kunt ze openmaken) naar bv. Eheim Substraat Pro bio balletjes in zo'n meshzakje (probeer kleintjes te vinden die een beetje in de maat van je cassette zijn). Eerst de voorste cassette, terugplaatsen, en een maand later de andere kant.
Dan heb jij weer een mooie flow en extra zuurstof in de bak 🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.