De planten doen het erg goed. De drijf planten gaan als een speer. Die watersla wordt wel erg groot die de grote jongens haal ik eruit.
Die andere krijg hele lange wortels en doen het erg goed. Er blijft alleen heel veel afval plakken aan die wortels ......
Net een waterwissel gedaan van 20%. Gewoon om wat zand af te zuigen en te wassen en terug te zetten.
De appelslakken leggen al flinke eierclusters. Aangezien ik er geen 250 bij wil haal ik die steeds weg. Want die raak je aan de straat stenen niet kwijt, of je moet iemand vinden met van die slaketende vissen.
Ondanks 8 oto's zit er toch alg op de ramen. Ik heb alleen het voorraam schoon gemaakt ... de rest laat ik even voor wat het is.
Vergeten te kijken of het hout onder water blijft. Nou ja ... ik doe er verder toch niks meer in dit jaar dus kijk volgend jaar wel.
Afgelopen week heb ik wel alvast mijn school corydora red stripe erin gedaan. Zijn nog wel wat schuchter maar dat zal met de tijd wel beter worden.
Ik wilde eerst wachten op het hout, maar ik was ook bang dat die red stripe weg zouden zijn. Die waren echt heel mooi toen.
Hij had er nog 16 dus allemaal meegenomen. Dus nu voor de rest wachten tot volgend jaar, dat de panties eruit kunnen en de javavarens op het hout gezet kunnen worden.
Dan zal ik eens kijken naar een school vissen.
Zat eerst te denken aan die citroen tetra's. Maar in het echt waren ze niet echt interessant. Misschien die roodkopzalmpjes. Ik wil gewoon een mooie scholenvis.