Vastspijkeren op de bodem misschienn ik moet wat gaan verzinnen met het hout. Dat blijft nog steeds niet onder water
Je kan de wortels vaak heel simpel kort knippen hoor.Die drijfplanten met die lange wortels zijn echt aan het exploderen en ik ben niet bij met die hele lange wortels.
Ze blijven in de planten zitten en uiteindelijk trekken ze zelfs bladeren eraf. En er blijft ontzettend veel zooi aan die wortels plakken wat normaal in het filter moet verdwijnen.
Met zoveel bedoel ik een stuk of 10/12 op het glas. Ik voer misschien te veel dat zal ik niet ontkennen. Maar wat ik van biologie weet ontsaat er niet zomaar uit het niets een slak. Er moeten dus eieren mee gekomen zijn met de planten oid.Als je opeens zoveel slakken hebt, heb ik het vermoeden dat je dan de hoeveelheid voer sterk mag minderen.
Ja gaat ook heel makkelijk. Hop eruit, knip en er weer in. Maar 3 dagen later zitten de wortels weer aan de grond, en lijken de planten verdubbelt. Ik wil wel wat drijfplanten maar niet zoveel dat ik elke 2 dagen 50 planten moet snoeien.Je kan de wortels vaak heel simpel kort knippen hoor.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.