M
miba
Guest
Hallo iedereen,
Voor het vak economie moeten wij een bedrijfje op gaan richten. Nu had ik, als aquarium liefhebber, natuurlijk het idee om garnalen te kweken 🙂
Met 4 andere jongens uit m'n klas ga ik dit doen.
Ik wil graag Crystal red garnalen kweken, omdat deze ook wat duurder zijn en dus kunnen we, als we eenmaal kleintjes hebben, er ook meer voor vragen.
We hebben nog helemaal niks: geen aquarium, geen geld, en geen garnalen.
Als we het plan een beetje goed hebben uitgewerkt kunnen we �15,- euro krijgen als startbedrag.
Omdat �15,- te weinig is voor het begin, gaan we langs de huizen (de winst gaat naar het goede doel Playable) om hiermee geld in te zamelen en hiervan een aquarium te kopen.
Ik heb een paar vraagjes:
- Op welke manier kan je je garnalen het beste verkopen? (bijv. marktplaats of via een andere site om je garnalen aan te bieden?)
- Moet je perse een verwarming? want als dit niet hoeft besparen we weer geld.
-Is een aqua 40 goed om ze in te kweken? deze staat voor �25,- op marktplaats.
Of weet iemand een betere prijs of beter aquarium?
-Welk filter is het beste en het minst duur voor Crystal red garnalen?
Graag hoor ik een reactie 🙂
m.v.g. Miba en garnalen-crew van het Beatrix College
Voor het vak economie moeten wij een bedrijfje op gaan richten. Nu had ik, als aquarium liefhebber, natuurlijk het idee om garnalen te kweken 🙂
Met 4 andere jongens uit m'n klas ga ik dit doen.
Ik wil graag Crystal red garnalen kweken, omdat deze ook wat duurder zijn en dus kunnen we, als we eenmaal kleintjes hebben, er ook meer voor vragen.
We hebben nog helemaal niks: geen aquarium, geen geld, en geen garnalen.
Als we het plan een beetje goed hebben uitgewerkt kunnen we �15,- euro krijgen als startbedrag.
Omdat �15,- te weinig is voor het begin, gaan we langs de huizen (de winst gaat naar het goede doel Playable) om hiermee geld in te zamelen en hiervan een aquarium te kopen.
Ik heb een paar vraagjes:
- Op welke manier kan je je garnalen het beste verkopen? (bijv. marktplaats of via een andere site om je garnalen aan te bieden?)
- Moet je perse een verwarming? want als dit niet hoeft besparen we weer geld.
-Is een aqua 40 goed om ze in te kweken? deze staat voor �25,- op marktplaats.
Of weet iemand een betere prijs of beter aquarium?
-Welk filter is het beste en het minst duur voor Crystal red garnalen?
Graag hoor ik een reactie 🙂
m.v.g. Miba en garnalen-crew van het Beatrix College