Natuurlijk is het ok als ze het goed doen

Geen zin meer in een fotoshoot....maar toch best een mooie foto:
![]()

. Het viel me op dat de garnalen vaak druk rondzwommen na een waterwissel, en dan niet van het temperatuurverschil want dat was er nauwelijks / niet. Ik bedacht me dat de problemen ook nog van het osmosewater uit de winkel kunnen komen en het feit dat ik 5 weken ongeveer met een jerrycan doe. Gelukkig hadden ze bij een adverteerder op dit forum mooie aanbiedingen, dus ik ben nu trotse eigenaar van een osmoseapparaat. Woensdag een dik uur laten doorlopen, vandaag voor de zekerheid ook nog een half uur....en toen mijn eigen water gemaakt voor de garries. Die gingen nu NIET druk rondzwemmen en zitten nu tevreden aan de spinazie. Ik ben benieuwd of het nu beter gaat en gezien het gedrag verdenk ik toch het water wat ik kocht.Mooie foto. Het voorjaar komt er weer aan dus de kweek begint ook weer. Bij hebben ze echt een winterstop gehad.
...iemand een idee? Ze krijgen een paar keer week wat te eten en dan vallen ze wel echt aan, maar ik heb ook best veel slakjes dus ik heb niet het idee dat ze verhongeren. En in de bak is ook altijd een catappablad aan het verteren, los nog van de (andere) plantenresten en algjes die er in zitten.
😉Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.