Wordt meestal aangeraden om geen vis naast een betta in dit soort bakjes te houden, maar ik merk weinig aan de oto die erin zit. Is regelmatig door de hele bak te vinden en eigenlijk constant wel te zien, waardoor ik niet het idee heb dat hij soortgenoten mist. Voor meer is de bak ook gewoon echt te klein dus blijft dit lekker zo. Er is dan gewoon te weinig voeding. Nu moet ik wel zeggen dat alle oto's hier ook gewoon van het voer mee-eten, naast dat ze het glas echt spik en span weten te houden.Passen de oto’s en Cory’s wel in dit formaat? Ik vind ze erg leuk
Heel herkenbaar ja! Is wel gezellig met school bezig, hij komt elke keer even kijken en om voer bedelen. Kan hier aardig gericht op voeren waarbij iedereen wat heeft, maar merk ook in de Dubai dat de kempvis daar, en vorige, zich volvraten tot knapstand 😀 Die dame overigens nog steedsNieuwsgierige visjes die Betta's, dat merk ik hier ook, en veelvraten zijn het ook ben ik achter.
De kleintjes die ik heb hadden zich gister zo vol gevreten dat ik eerst dacht dat ze buikwaterzucht hadden, maar vandaag zijn de buikjes weer normaal.
Ja of nie, ze zijn erg gretig ookzich volvraten tot knapstand
Tis een apart beest 😀Haha, lijkt wel een trapeze-act.
Dat vrouwtje zwemt toch een meter of wat verderop, maar heeft ie wel uitzicht op. Toch een uitslover misschien 🙄Jij kijkt inderdaad naar de overkant en wacht op het vrouwtje dat aan de andere stok slingert 😀 😀
En ook nog een filmpje van een van de andere bewoners. Net als corydoras zeven ook deze vissen zand, wist ik eigenlijk niet. Viel me op dus de camera er maar even op 😀
Henk zijn kleurenpalet:
Wie?Ze zijn er eindelijk weer
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.