Killerfish
Well-known member
De oto's. LfS heeft ze een hele tijd niet gehad
De oto's. LfS heeft ze een hele tijd niet gehad
Waar ga je ze allemaal instoppen?De oto's. LfS heeft ze een hele tijd niet gehad
Denk dat je mijn mening wel weet, dus hou me verder stil.Elke bak wat
Wordt ook gewaardeerd, vandaar de edit met toelichting 🙂Denk dat je mijn mening wel weet, dus hou me verder stil.
Daar zit ook de twijfel in; denk niet dat ik de cr en cb toe ga voegen als deze man hierin blijft. Die houd ik dan liever in de 80cmFraaie Betta Mike en ik hoop dat het goed gaat met de garnaaltjes samen.
nice dan heb je echt een mooie groep straks om me te kweken of wat zijn de plannen ?
hier nog een foto van zoon witen die groot is heb meerderen ga ze denk appart zetten om door te kweken
https://gyazo.com/c898b585e9dc097553a9bfd0564ddaf8
Anubias horen denk ik, gezien de vorm van de bloemen en het schutblad, tot de groep aroids. Deze groep planten bevatten calcium oxalaat kristallen en in dat verband heb ik de term 'naaldjes' wel eens gehoord. Maar het zijn geen naaltjes zoals wij ons denk ik voorstellen.heb wellis gehoort dat als anubes stengel afbreekt kleine naaltje vrij komen ofzo zou dan slecht zijn voor de garnalen maar heb jij geen last van dan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.