Ik ben al 57 jaar gestoord en zal niet weten hoe ik dat voor je moet oplossenHet stoort mij dat het leden zijn die zich storen. Waardoor het een blijvend gestoor word. Om het geheel te vereenvoudigen stel ik voor dat er niet meer gestoort word! 🙂🙂😉
Dat hoeft ook niet. Wat je bent dat blijf je. Als je je daar verder maar niet aan stoort...🙂🙂🙂Ik ben al 57 jaar gestoord en zal niet weten hoe ik dat voor je moet oplossen
Avond allemaal.
Deze site is vaak een uitkomst.🙂Dat hoeft ook niet. Wat je bent dat blijf je. Als je je daar verder maar niet aan stoort...🙂🙂🙂
Ach ja. Als de ene zakkenvuller het kan, dan zal de andere het niet laten.
Het zou ook heel mooi zijn als alle nieuwe huizen worden voorzien van een waterbuffer in de kruipruimte.Mn schoonvader heeft al jaren een 1000 liter vat in de garage staan waarin regenwater wordt opgevangen , met een overloop, en een pomp erin. Op zolder boven toilet staat een 200liter vat met aansluiting naar toilet stortbak. Na doorspoelen vult deze automatisch, door de zwaartekracht tot de vlotter afsluit. Bespaart zo al jaren water. simpel systeem (mits je er plek voor hebt natuurlijk,
Sorry dat ik er wat van zeg.Wauw wat een gejank zeg om een gifje...... Waar een mens zich om druk maakt..
Haha <GIF>Sorry dat ik er wat van zeg.
Maar jij bent hier in dit topic alleen maar om vervelende plaatjes te posten.
Voor de rest gooi je alleen maar olie op het vuur.
Constructieve bijdrage in DIT topic is 0,0
Moest het ff kwijt.
Over tot de orde van de dag………
Moge Jaap.Moge ontbijt en vloeistof weer aanvullen
Kijk, dat heb ik ook soms. Zeker als mijn vrouw weer tegen mij moppert....😉Avond luitjes, hier nog steeds aan het nadenken over een nieuw project
want er staan al weer een aantal morgens klaar.
Dat durft Jes niet meer hoor🤣Zeker als mijn vrouw weer tegen mij moppert....😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.