Middag Albert en vandaag zal het wel een flinke uitslag worden tegen het toch zwakke Quatar.
Zo denk ik er ook over maar ja het is 1-0.Nou ik mag lijen dat NL er geen bal van bakt, kunnen we weer terug naar de orde van de dag 😆
Haha, jong broekie met amper ervaring en als ze die eruit halen tijdens een wedstrijd dan gaat ie bijna huilen. Hij heeft best talent maar laat die nog maar een 2 jaar goed rijpen of in jong Oranje spelen.had de hoop dat Louis het PSV talent Simons dr nog inbracht
Hihi, geen zorgen ik wil wel tegen je praten en ik ben zelfs bereid om met je te pratenMiddag JW en ik dacht al praat er niemand tegen me
Nou dan heb ik nog een nieuwtje. Straks krijgen we er nog een wetje bij en je mag dan niet te hard tegen me praten:Hihi, geen zorgen ik wil wel tegen je praten en ik ben zelfs bereid om met je te praten
Regel jij een blik soep, dan haal ik alvast de lijmNou dan heb ik nog een nieuwtje. Straks krijgen we er nog een wetje bij en je mag dan niet te hard tegen me praten:
https://www.nu.nl/muziek/6239308/ge...erken-tot-100-decibel-tegen-gehoorschade.html
Wanneer gaat de overheid beslissen hoeveel snacks we mogen eten
Dus leggen de spandoeken maar klaar Willem Jan want dat gaan we niet pikken hoor🤣
Dat van die snacks dat komt beslist nog. Want zoals mensen uit mijn omgeving al wel weten zijn snacks, zeker wanneer ze gehaald worden bij een bepaalde supermarkt, slecht voor je gezondheid. Zelfs zo slecht dat wij allemaal moeten lappen om personen die desondanks die handel eten weer leefbaar maken. 😉Dat gezegd hebbende; dat die muziek wat zachter moet is nuttig zeker voor (jonge(!)) mensen om te voorkomen dat men aan Tinitus, dat is een piep in je oor, gaan lijden.Nou dan heb ik nog een nieuwtje. Straks krijgen we er nog een wetje bij en je mag dan niet te hard tegen me praten:
https://www.nu.nl/muziek/6239308/ge...erken-tot-100-decibel-tegen-gehoorschade.html
Wanneer gaat de overheid beslissen hoeveel snacks we mogen eten
Dus leggen de spandoeken maar klaar Willem Jan want dat gaan we niet pikken hoor🤣
Nou die mensen weten er vast niet veel vanaf Ben😉Dat van die snacks dat komt beslist nog. Want zoals mensen uit mijn omgeving al wel weten zijn snacks, zeker wanneer ze gehaald worden bij een bepaalde supermarkt, slecht voor je gezondheid. Zelfs zo slecht dat wij allemaal moeten lappen om personen die desondanks die handel eten weer leefbaar maken. 😉Dat gezegd hebbende; dat die muziek wat zachter moet is nuttig zeker voor (jonge(!)) mensen om te voorkomen dat men aan Tinitus, dat is een piep in je oor, gaan lijden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.