Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
T is erg leuk ja, heb je ook trosgierst hangen? Schijnen ze ook wel gek op te zijn, althans hier buiten in de voliere.
Trosgierst hangt er hier toch wel regelmatig in, niet te vaak want dan wordt een deel van de tropenmix niet meer gegeten. Wel wordt dan het deel wildzangmix wat ik voer gegeten. Kieskeurige lekkerbekken, neem het ze eens kwalijk. Echt dol zijn ze er niet op maar het wordt dus op zich goed gegeten, gretig is wat anders.

Kweker wees me ook op Perle Morbide. Geen must maar schijnt goed te zijn. Ik ga op dit moment even niks anders introduceren.
 
Mw de journaliste maar ff via FB messenger bedankt voor haar verzoek. En gezegd dat ik verder geen interesse heb in een interview of wat dan ook voor stemmingmakerij ….
 
Of ze moet dik betalen
Koffie met een dik plak cake kan er nog wel af denk ik;)

Ach ja Albert we weten allemaal hoe pers is en voor je het weet trekken ze alles uit hun verband dus ik zou daar ook niet aan mee willen werken. Als jij tevreden bent dan is het goed toch.
 
Middag.
Pff maandag is gelukkig bijna voorbij
Had beter in mijn bed kunnen blijven.
Niet gaat er goed vandaag een broodbakmachine die er mee ophoud een laptop waar geen onderdeel meer van te krijgen is en ook geen zin meer om te koken.
Onder het om van.
Wat heeft het allemaal voor zin ober schenk nog maar eens in dat helpt te vergeten.
Oja het begon allemaal met een medewerker van gls die zijn bril vergeten was want nummer 23 lezen inplaats van 34
Is toch wel heel erg:stom:
 
Laatst bewerkt:
Avond allemaal en hier voor de komende dagen een grote pan hachee gemaakt in de slow cooker.
 
Hm. Las net wat op FB mbt het gedoe mbt Isala zwolle afd. Cardiologie. Schijnt dat daar bepaalde cardiologen zich hebben laten beïnvlloeden mbt icd’s die ze daar plaatsen bij patiënten.. en dan met name van het merk Biotronik. Laat ik die nou ook in mn lijf hebben zitten…. Maakt me verder niks uit, hij doet zn werk hoop ik als t nodig is.
en ik had op FB een reactie geplaatst bij de Stichting Stin.. ( stichting icd dragers Nl) en nu heb ik een vriendschapsverzoek van iemand die bij De Stentor werkt (krant die veel gelezen wordt in Overijssel e.o). heb dr geen zin in om een interview te geven dus ik laat het mooi rusten verder. Of ze moet dik betalen. ;):engel:
Die hele zorg is doorgestoken kaart.

En dan heb ik liever dat de cardiologen een bepaalde voorkeur hebben, al dan niet betaald.
Dan dat de verzekeraar zijn voorkeur uitspreekt. Want die kijken alleen naar de goedkoopste.
 
Avond allemaal,
Ben moed aan het verzamelen om zo te koken.
Iemand nog tips of een peptalk beschikbaar?
 
Avond allemaal,
Ben moed aan het verzamelen om zo te koken.
Iemand nog tips of een peptalk beschikbaar?
Ja kom met je luie reet achter die pc/laptop of wat dan ook, en ga als de sodemieter aan het koken!,
 
Nou laat ik dan maar niet bij jou aankloppen voor een hart onder de riem Albert, geloof nooit dat zoiets gaat werken dan :LOL:

Goeieavond folks, inmiddels weer aan het beeldzagen begonnen
 
Nou laat ik dan maar niet bij jou aankloppen voor een hart onder de riem Albert, geloof nooit dat zoiets gaat werken dan :LOL:

Goeieavond folks, inmiddels weer aan het beeldzagen begonnen
O, maar ik heb ook een hele zachte kant hoor. :pp
 
Goedemorgen vanuit een mistig dorp in het Vechtdal. Zo eens met de fiets door deze mist snijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan