Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge :sleep: :coffee::coffee::chef:
Andijk 11*C 83% LV
 
Moge Jaap. Hier vliegt de schilder alweer op de kwast door de kamer. Gister kregen ze het niet af dus ze zijn nu nog 2 uurtjes bezig.
 
Goedemorgen allemaal! Vanaf volgende week hoor ik ook bij de “vroege vogels” want ik heb weer een baan!

Ik moet vanaf maandag 4x in de week ( dinsdag vrij) om 05.00 m’n bedje uit want om 07.30 start ik in Amsterdam Zuidoost met mijn werk. Officieel heet het “ondersteunend begeleider” en ik ga werken bij een woon/werk/dagbestedingsinstelling voor mensen met een verstandelijke beperking. ‘s Ochtends begin ik met de “opstart” en daarna ga ik een aantal oudere bewoners die niet naar de dagbesteding gaan een prettige dag bezorgen door met ze te wandelen, te zingen, spelletjes doen etc.

Het was razendsnel gegaan. Toen ik vorige week had gesolliciteerd ( en kennis had gemaakt met de bewoners 😍)hingen ze al aan de lijn met de vraag of ik de volgende dag wilde proefdraaien. Afgelopen maandag een gesprek met de manager en het was voor elkaar. Nu alleen nog kijken of mijn lijf dit werk leuk gaat vinden ( maar het is natuurlijk niet te vergelijken met minimaal 8 uur per dag rondjes lopen op een betonnen vloer, pakken nutridrink en andere artikelen in stellingen zetten, de hele dag barcodes scannen, kratten vullen en stapelen, met een pompwagen en een stapelaar werken etc.). Ik heb er in ieder geval zin in!
 
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan🥳
Welkom bij de club van vroege vogels:DD
 
Moge dames en van harte Nina. Kunnen wij elkaar straks al om 5 uur begroeten dus;)
 
Morgen allemaal.
En gefeliciteerd met je nieuwe job Nina!

Waarom zou je lichaam het niet leuk vinden? Is toch hartstikke leuk om full time bij een koor te zijn en dan ook nog gratis en voor niks er moederlijke gevoelens bij te krijgen) :deal::thumbs:
 
Morgen allemaal.
En gefeliciteerd met je nieuwe job Nina!

Waarom zou je lichaam het niet leuk vinden? Is toch hartstikke leuk om full time bij een koor te zijn en dan ook nog gratis en voor niks er moederlijke gevoelens bij te krijgen) :deal::thumbs:
Hahaha, nee, de “opstart” houdt in bewoners uit bed halen, wassen, aankleden, ontbijt geven en naar de dagbesteding begeleiden. Het zijn er een stuk of 6 dacht ik, en je doet dat met z’n tweeën volgens mij. Maandag ga ik eerst met iemand meelopen natuurlijk. Ik heb de bewoners al wel ontmoet. Sommigen zijn al wat ouder en hebben ook dementie. Maar het was liefde op het eerste gezicht, en ik heb er heel veel zin in!
 
Middag, weer lekker naar huis gefietst, beter weer tov gistermiddag. Lekker in t zonnetje.
nu kop thee met n lekkere Jodenkoek.
O, o, o, we leren het ook nooit. In het kader van politieke correctheid laten we in reclames ook de gekleurde medemens wat vaker zien en hebben we woorden die minder correct klinken verwijderd maar kennelijk nog niet uit ons geheugen? :):);)

 
O, o, o, we leren het ook nooit. In het kader van politieke correctheid laten we in reclames ook de gekleurde medemens wat vaker zien en hebben we woorden die minder correct klinken verwijderd maar kennelijk nog niet uit ons geheugen? :):);)

Ja beetje jammer en maar goed dat we dit niet eerder hebben opgemerkt:DD
Ik denk dat ik morgen maar eens een lekkere chocoladebol ga kopen voor bij de koffie:rolleyes:

Moge Ben.
 
O, o, o, we leren het ook nooit. In het kader van politieke correctheid laten we in reclames ook de gekleurde medemens wat vaker zien en hebben we woorden die minder correct klinken verwijderd maar kennelijk nog niet uit ons geheugen? :):);)

De speelgoedcatalogus van bol.com staat letterlijk bol van de diversiteit, kinderen in een rolstoel en dergelijke, niet alle veranderingen zijn slecht ik vind dit van bol.com heel vooruitstrevend
 
De speelgoedcatalogus van bol.com staat letterlijk bol van de diversiteit, kinderen in een rolstoel en dergelijke, niet alle veranderingen zijn slecht ik vind dit van bol.com heel vooruitstrevend
Zeker, alles is niet beslist slecht maar tot nu toe heb ik mij nog niet uitgelaten over die huidige, al of niet correcte, veranderingen. Wel hebben wij Nederlanders nogal eens de neiging om door te slaan, zo valt mij op.
 
Middag allemaal,
Je moet er wat voor over hebben om goed wakker te blijven op een kantoor:koffie:
 
Middag luitjes en ja ik ben ook weer wakker want de schilder stond ongevraagd op het raam te tikken.
 
Ik zeg alvast fijne avond allemaal.
 
Morgen allemaal.
En gefeliciteerd met je nieuwe job Nina!

Waarom zou je lichaam het niet leuk vinden? Is toch hartstikke leuk om full time bij een koor te zijn en dan ook nog gratis en voor niks er moederlijke gevoelens bij te krijgen) :deal::thumbs:

 
Ja beetje jammer en maar goed dat we dit niet eerder hebben opgemerkt:DD
Ik denk dat ik morgen maar eens een lekkere chocoladebol ga kopen voor bij de koffie:rolleyes:

Moge Ben.
Je bedoeld een negerzoen zeker??

Kwam zwarte piet laatst tegen, vroeg of ik een negerzoen wilde.
Nee, dank je.

Maar stop die jodenkoek maar in je zak, voor onderweg naar spanje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan