Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
1666255071623.png
 
:koffie: Goedemorgen
Andijk ⛅ 10*C 77%LV
 
Middag vanaf de lunchtafel. Nog 2uurtjes en dan op fietsie. Hopelijk net voor de regenbui aan.
 
Middag Nicole. Het is flink fris.
 
Middag hier is het flink aan de :regen: en 11*C binnen nog steeds 21*C en nog steeds de cv niet aangehad
Nou ja dan hier maar binnen de stofzuiger door het huis gejaagd nu :koffie:en jawel thee mag ook;)
 
Middag jaap en hier is het binnen 18,5 bij het opstaan. Dus hier staat de kachel wel op 19 graden.
 
Hier is het nog droog al zie ik wel dat ze voor straks regen voorspellen. Nou ja komt mooi uit want ze hebben net een stuk kozijn aan de buitenkant afgeschilderd:juggle:
 
Voor ons nog geen goede dag.
gevraagd of het al bekend was wanneer de bak geleverd werd.
is het minimale aantal weken vandaag. De LF’s zei: ben bang dat het de maximale worden😩😩
 
Ja dat zal je altijd zien Ed en ze stellen je geduld op de proef.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ed62
Middag jaap en hier is het binnen 18,5 bij het opstaan. Dus hier staat de kachel wel op 19 graden.
Verbaast mij ook nog steeds maar de temperatuur in huis is nog vrij constant 20,5/21.5
Wel zie ik het stroom verbruik bij de grote bakken stijgen dus daar gaat de verwarming vaker aan.
Heb de bewoners daar in voorgesteld om het hogerhand gestelde beleid van 19 graden door te voeren dat werd niet gewaardeerd gelijk boze gezichten en vissen in protest.:DD:br:;)
 
Middag, thuis aan een kop thee. het regende idd toen ik naar huis fietste half uurtje terug, dus de regenbroek heeft zn dienst weer bewezen,
 
Hier nog 20,5 in huis, verrast mij ook. Buiten natuurlijk ook niet echt koud en het zonnetje heeft hier zijn best gedaan op de ramen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan