Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou dan is het weer eerlijk verdeeld met 19 hier in huis zeg. Maar ja het is hier 12 graden buiten en het regent inmiddels.
 
Middag, thuis aan een kop thee. het regende idd toen ik naar huis fietste half uurtje terug, dus de regenbroek heeft zn dienst weer bewezen,
Gelukkig had je de regenbroek mee want nu heb je denk ik wel droog haar gehouden🤣
 
Heb de bewoners daar in voorgesteld om het hogerhand gestelde beleid van 19 graden door te voeren dat werd niet gewaardeerd gelijk boze gezichten en vissen in protest.
Gelijk neerslaan dat soort reacties Jaap en voor straf de temp 2 dg naar 18 graden want dan zijn ze daarna echt blij met 19 graden:DD
 
T is hier 21 gr thuis, met de kachel op 19,5.
 
T is hier 21 gr thuis, met de kachel op 19,5.
Hoe warm is het bij het opstaan dan Albert als de kachel niet aan zou staan? Hier is dat zo n 18,5/19 momenteel
 
graad of 20. Vloerverwarming en thermostaat blijft standaard op 19,5 staan
 
Nou best aangenaam dan nog bij het opstaan.
 
Avond JW. Niet vergeten om morgen om 5 uur aanwezig te zijn als ik je groet in de app he:DD
 
Avond Antje en veel plezier. Las net dat Arsenal met 6 wijzigingen gaat spelen dus daar heeft PSV mazzel mee denk ik.
 
Je vraagt wel veel van me he?
Wat staat er tegenover?🤣
Een hele vriendelijke groet terug😉
De hachee waar we het over hadden heb ik nog voor je in de vriezer maar ja dan moet je wel een stukkie rijden:DD
 
Ff kijken wat de lokale club uit Hardenberg kan tegen Zwolle in de beker.
 
Nou moe, zet ik speciaal de wekker om John om 5 uur te begroeten, slaapt ie nog🙄
Het is toch wat met die jeugd van tegenwoordig....
Dan ga ik maar weer terug mn bed in🥱
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen en nee ik was wel wakker maar ja de hond wil er ook even uit.
 
Ach als ik wakker ben dan sta ik op en als eerste laat ik de hond dan even uit. Daarna broodje met koffie en dan ga ik jou weer plagen zoals je weet:DD:DD:DD
Uitslapen doe en kan ik niet en een wekker is niet nodig.
 
Ach als ik wakker ben dan sta ik op en als eerste laat ik de hond dan even uit. Daarna broodje met koffie en dan ga ik jou weer plagen zoals je weet:DD:DD:DD
Uitslapen doe en kan ik niet en een wekker is niet nodig.
Blij te horen dat ik sochtends al in je gedachten aanwezig ben🥰
 
Moge Nina en Andre.

Ik denk niet dat dat wat wordt Andre want Marcel is bang voor zo n pitbull:DD

Baby Boomers Boomer GIF
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Friesian: taiwan bee garnalen :DD 1 m. Ik dacht aan een bak, merk.
      Terug
      Bovenaan