Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen allemaal, van een zonovergoten wolkendek.
 
Fautje??

 
Fautje??

Dit is maanden geleden ook al eens in het nieuws geweest? Weet niet waar ik het gehoord of gelezen heb.
 
Dit is maanden geleden ook al eens in het nieuws geweest? Weet niet waar ik het gehoord of gelezen heb.
Die bonusacties zijn soms ook verwarrend want dan staat er 2 voor de prijs van 1 terwijl ik denk dat je gewoon bonuskorting krijgt en er dus maar 1 koop. Kan misschien ook komen omdat ik de labels niet kan lezen zonder leesbril in de winkel:DD:DD
 
Die bonusacties zijn soms ook verwarrend want dan staat er 2 voor de prijs van 1 terwijl ik denk dat je gewoon bonuskorting krijgt en er dus maar 1 koop. Kan misschien ook komen omdat ik de labels niet kan lezen zonder leesbril in de winkel:DD:DD
Ik denk dat het het laatste is :DD
 
Jumbo is 1 grote fraudeur. Al vaak ruzie gehad aan de kassa om hun oplichting.

Albert Heijn discrimineerd. Alleen vaste klanten krijgen korting.
Vakantiegangers betalen volle pond.
Met hun achterlijk geregistreerde toegang voor korting.

En die consumenten bond. Laat me niet lachen. Deze keer geen aangifte want ze gaan er wat aan doen.
Hebben ze dat voordien ook niet gedaan dan??

Als het snoer maar lang genoeg is, is het de beste koop……..
 
Albert Heijn discrimineerd. Alleen vaste klanten krijgen korting.
Vakantiegangers betalen volle pond.
Met hun achterlijk geregistreerde toegang voor korting.
Zover ik weet krijgt iedereen gewoon de korting zoals in de folders staat en daar heb je verder niets voor nodig. Heb je geen bonuskaart dan scant de medewerkster achter de kassa hier hun bonuskaart die bij de kassa ligt voor mensen die hem niet mee hebben.

Ik heb de bonuskaart nooit mee en dan scannen de cassieres dus even hun kaart bij de kassa.
 
Ik zeg alvast fijne middag allemaal en ik ga eens kijken of ik ergens een broodje kan vinden hier.
 
Middag allemaal,
Ik moet nog werken, maar mn hoofd staat al in de schuine weekendmodus😆
Iemand tips?
 
Middag tja vrijdag is vis dag zegt men dus maar een bak kibbeling gehaald en genuttigd
Je moet toch die traditie in ere houden🤔:DD😉
Smakelijk lunch allemaal
 
Middag Jaap en geniet ervan.
 
Jumbo is 1 grote fraudeur. Al vaak ruzie gehad aan de kassa om hun oplichting.

Albert Heijn discrimineerd. Alleen vaste klanten krijgen korting.
Vakantiegangers betalen volle pond.
Met hun achterlijk geregistreerde toegang voor korting.

En die consumenten bond. Laat me niet lachen. Deze keer geen aangifte want ze gaan er wat aan doen.
Hebben ze dat voordien ook niet gedaan dan??

Als het snoer maar lang genoeg is, is het de beste koop……..
Verder gaat het wel Marcel? 🙂

een goedemiddag, weekend houden.
 
Goedemorgen allemaal, van een zonovergoten wolkendek.
Oh, waar ben je? Zit je op een wolkje? Je bent er toch nog? Hopelijk is het gewoon een gedachten kwestie, je denkt om welke reden dan ook op een wolkje te zitten? Nou, vanaf hier beneden stuur ik mijn groet naar boven naar je. Hopelijk, je weet het nooit met opgaande post, bereikt de groetwens je.
 
Middag allemaal,
Ik moet nog werken, maar mn hoofd staat al in de schuine weekendmodus😆
Iemand tips?
Oh, weer zo'n moeilijke post. Er moet hier meer rekening gehouden worden met de minder bedeelden qua hersenvolume. Lig ik vannacht weer wakker met de gedachte: Wat is in hemelsnaam een schuine weekendmodus? En waarom zou je hoofd zo gaan staan? Het heeft kennelijk iets van doen met het weekeinde. En hoewel er nog geen sprake is van het weekend kan iemands hoofd mogelijk al vooruit in een dergelijke modus staan? En tot overmaat van ramp moet er ook nog tips gegeven worden. Waarover moeten er dan tips gegevens worden? Oh, Oh, Oh heb eens medelijden met de armen van geest...😳:juggle::'(
 
Het was deze keer de lidl.

Geen pasjes, geen gezeur. Volle kar en onder de 50 euro.
Van de week schrok ik nogal van de prijzen bij de Jumbo, doos eieren ruim 4,50 😳 en ze volgen je ook nogeens precies met die app van ze, dus maar bij de lokale boerderijwinkel (kraampje langs de weg) eieren gehaald voor 2,20 en een zak stoofpeertjes voor 1,-
 
Attention :koffie: thee mag ook.
Eigenlijk 5 minuten te laat maar kon de baan behang toch niet los laten voor dat het knap op de muur zat🤔:juggle:😉
 
Oh, weer zo'n moeilijke post. Er moet hier meer rekening gehouden worden met de minder bedeelden qua hersenvolume. Lig ik vannacht weer wakker met de gedachte: Wat is in hemelsnaam een schuine weekendmodus? En waarom zou je hoofd zo gaan staan? Het heeft kennelijk iets van doen met het weekeinde. En hoewel er nog geen sprake is van het weekend kan iemands hoofd mogelijk al vooruit in een dergelijke modus staan? En tot overmaat van ramp moet er ook nog tips gegeven worden. Waarover moeten er dan tips gegevens worden? Oh, Oh, Oh heb eens medelijden met de armen van geest...😳:juggle::'(
Volgens mij had John hier iets voor.....
Mij staat iets voor de geest van ik geloof........ Oploskoffie. :juggle::thumbs:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Friesian: taiwan bee garnalen :DD 1 m. Ik dacht aan een bak, merk.
      Terug
      Bovenaan