Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh. Moderna vaccin gehaald, daarna even naar moeder geweest om een bakkie te doen. Hier buiten even weer bladgeruimd vd dakplataan (grote bladeren dus dat schiet op) en nu een pak Iglo lekkerbekkies in de pan om zo op brood te doen. En straks hacheevlees in de slowcooker om vanavond van te genieten bij de rode kool.
 
O JA, VOOR IK HET VERGEET…. HET IS VANDAAG INTERNATIONALE CAPSLOCK DAG…. DAT JULLIE HET FF WETEN…

:sorry::sorry::sorry::sorry::sorry:😉😉😉😉:c:c:c
 
Hier ook vanmorgen geweest. Was niet druk, maar ik voel me altijd zo'n koe die door de kraal gejaagd wordt :DD Zeer onpersoonlijk.

Balen, had zo'n leuke maaltijd samen kunnen zijn.
Psies, nu alleen met Erik dus.. ach morgen gaat de grillplaat op tafel. Dus dan maar gezellig samen eten,
 
ach morgen gaat de grillplaat op tafel. Dus dan maar gezellig samen eten,
Ik duim dat ze morgen niet ook opgeroepen gaat worden. Af en toe samen een maaltijd kunnen genieten is toch heel wat waard.
 
Zo we hebben ons hoofd weer laten kortwieken.
 
Zojuist paar leuke foto’s gezien van een neef en nicht met de kids. Hadden gister bruiloft van buren, helemaal in Peaky Blinders stijl. Grappig om te zien al die verklede mensen..
 
Zo we hebben ons hoofd weer laten kortwieken.
Doen ze dat nog in Groningen? Ik meende ooit eens ergens gelezen te hebben dat de laatste onthoofding in 1813 was. Uitgevoerd in Den Haag, dacht ik. Maar dat is dus achterhaalt...:br::br::br:

Gezocht: medewerker voor het beheer voor deze site!!
 
De Engelsen hebben soms best wel humor….
0B519960-4D97-4478-A690-C11E75B1FFA4.jpeg
 
Nou hier mezelf aan het vermaken in mijn atelier, had een plak van een steen afgezaagd maar die brak in diverse stukjes en lijmen was geen optie dus een andere steen uitgekozen en ondertussen daar een plak van gezaagd, nu eerst :koffie:
 
Doen ze dat nog in Groningen? Ik meende ooit eens ergens gelezen te hebben dat de laatste onthoofding in 1813 was. Uitgevoerd in Den Haag, dacht ik. Maar dat is dus achterhaalt...:br::br::br:

Gezocht: medewerker voor het beheer voor deze site!!
Ik heb je altijd hoog ingeschat Ben maar dit is wel een teleurstelling voor mij. Nou ja ik vergeef je het graag en ik zal een link toevoegen waarin je kan zien wat er onder kortwieken kan worden verstaan:pp

 
Het huis gevuld met heerlijke geur uit de slowcooker. Kruidnagel en andere geuren. Zo even de kruidnagels en laurierbladeren eruit vissen en dan lekker smullen.
 
Het huis gevuld met heerlijke geur uit de slowcooker. Kruidnagel en andere geuren. Zo even de kruidnagels en laurierbladeren eruit vissen en dan lekker smullen.
Tja dat geval heeft Jessica ook sinds kort ontdekt en een paar maal per week staat die te pruttelen.
 
Alvast een goedenavond gewenst vanuit het pittoreske Enschede🙂
 
Avond, buikje bijne vol. Nagenieten nu.
 
Dit is nou precies waarom ik geen plastic afval apart houd. Ik gooi alles in de kliko. Lekker verbranden die zooi.

Recyle bedrijven. Alles wat ze niet kunnen recyclen gaat de fik in. Hoe vaak hoor je niet dat er brand is bij een recycle bedrijf??
Dat is gewoon om van de zooi af te komen.

De enige mannier om van plastic af te komen, is het niet te kopen!

Dit is het tipje van de sluier. Daar ga je, met je goeie brave burger gedrag!
 
Dit is nou precies waarom ik geen plastic afval apart houd. Ik gooi alles in de kliko. Lekker verbranden die zooi.
Wen er maar aan dan dat de kans groot is dat RWM je kliko niet leegmaakt en je de rode kaart krijgt. Mag je de boel zelf alsnog sorteren 🤢

Dat is tenminste hier zo, of dat in hun hele werkgebied is durf ik niet te zeggen.

Ik betaal per inworp in een ondergrondse container en als ik zie hoeveel plastic ik verzamel, scheelt me 2 zakken per maand à 1,85 (meen ik). Moet erbij zeggen dat ik waarschijnlijk met een halve zak plastic uit zou komen als ik de moeite zou doen verpakkingen zoals tetrapakken, klein te vouwen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ed Tensen: Gini :petjeaf:
      Terug
      Bovenaan