jessicapilon
Well-known member
Moge Andre en we hebben spektakel gezien in de Moto2.
Moge Andre en we hebben spektakel gezien in de Moto2.

Ik betaal hier ook per volle kliko.Wen er maar aan dan dat de kans groot is dat RWM je kliko niet leegmaakt en je de rode kaart krijgt. Mag je de boel zelf alsnog sorteren 🤢
Dat is tenminste hier zo, of dat in hun hele werkgebied is durf ik niet te zeggen.
Ik betaal per inworp in een ondergrondse container en als ik zie hoeveel plastic ik verzamel, scheelt me 2 zakken per maand à 1,85 (meen ik). Moet erbij zeggen dat ik waarschijnlijk met een halve zak plastic uit zou komen als ik de moeite zou doen verpakkingen zoals tetrapakken, klein te vouwen.
Sterkte Albert.Wat een relaas zo vroeg Marcel. Goedemorgen.
naweeën vd vaccinatie hier. Iets verhoging en spierpijnen. Vannacht belabberd geslapen. Dus vandaag maar bijtanken op de bank.
Hier ook Albert, mijn spieren deden pijn tot in elke vezel, tot in mijn handen aan toe. De slaap pas kunnen vatten na pcmWat een relaas zo vroeg Marcel. Goedemorgen.
naweeën vd vaccinatie hier. Iets verhoging en spierpijnen. Vannacht belabberd geslapen. Dus vandaag maar bijtanken op de bank.
Van een boete nooit gehoord hier, wel dat ze je bak laten staan als ze het zien. En dan zit je er toch mooi mee. Tegenwoordig nog maar 1 man op de wagen, chauffeur, dus de kans dat je ermee weg komt is groot.Nee, daar werk ik niet aan mee.
En als ik een boete moet gaan betalen, voor het niet scheiden
Ja dat heb ik inderdaad wel eens gehoord.Nog een klein weetje. Weet je waar je KCA blijft??
Ik vraag me wel af waarom ik van de griepspuit amper last heb en van deze iedere best vervelende bijwerkingen heb. Ik kom er nog genadig van af. Een vriendin kan 2 dagen plat en heeft van Moderna oa enorm opgezwollen klieren naast koorts. Die is echt goed ziek ervan.Sterkte Albert.
Mijn leidinggevende is donderdag ziek naar huis gegaan. Die heeft woensdag haar prik gehad.
Moge slaapkop.Een bijzonder goede morgen gewenst vanuit het stralend wakkere Enschede🙂
ben gistermorgen gelijk al met pcm begonnen. neem dr gewoon om de 4uur 2stuks. Want zegt de verpleegkundige hier in huis, 1 pcm is geen pcm.Hier ook Albert, mijn spieren deden pijn tot in elke vezel, tot in mijn handen aan toe. De slaap pas kunnen vatten na pcm
Geen pijn gedaan?Ik ben ook weer uit bed gerold.
Nee, viel meeGeen pijn gedaan?

Gelukkig maar, goedesmorgens.Nee, viel mee![]()
Wel opletten graag want anders krijgen we hier weer een melding van een aardbevingIk ben ook weer uit bed gerold.

Lesje voor de volgende keer, eerder mee beginnen. Was net ook te laat met herhalen, gewacht tot ik weer klachten kreeg. Ach gaat wel over maar erg vervelend is het wel.ben gistermorgen gelijk al met pcm begonnen. neem dr gewoon om de 4uur 2stuks. Want zegt de verpleegkundige hier in huis, 1 pcm is geen pcm.

Je ziet dat de eerste keuze het beknotten is. Wanneer je dus je hoofd kortwiekt en dus wanneer men beknot op je hoofd.... Maar wees niet ongerust, ik gun je je eigen hoofd!🙂🙂😉Ik heb je altijd hoog ingeschat Ben maar dit is wel een teleurstelling voor mij. Nou ja ik vergeef je het graag en ik zal een link toevoegen waarin je kan zien wat er onder kortwieken kan worden verstaan
https://www.encyclo.nl/begrip/kortwieken
en dan weer beeldhouwenZoveel storingen bij Chemelot en regelmatig zo'n fakkel, ik kijk er niet meer van op. Kan het zelf bij mij zien als de bomen niet in het blad staan. Precies, gaat ontzettend veel warmte verloren.Het kaarsje brand en buldert nog vrolijk door.
Je moest eens weten hoeveel huizen je daarmee warm kunt houden.
https://www.basf.com/be/nl/who-we-are/Group-Companies/BASF-Antwerpen/About-the-site/News/202212.html
Je hebt dr vast niks van gezien…. T had 3-7 moeten zijn met 3 kopballen op de lat van Luuk, maar ja de gemiste kansen.. en dan vallen ze aan de andere kant wel.Zo knap werk van PSV tegen de nummer 16 en Ajax doet goede zaken dit weekend. Zal wel feest in de Euroborg worden na al die verloren wedstrijden.
Affakkelen is soms uit veiligheid, of om de leidingen snel leeg te maken bij onderhoud zodat er geen gassen meer in de leidingen zitten die voor problemen kunnen zorgen.Zoveel storingen bij Chemelot en regelmatig zo'n fakkel, ik kijk er niet meer van op. Kan het zelf bij mij zien als de bomen niet in het blad staan. Precies, gaat ontzettend veel warmte verloren.
https://www.chemelot.nl/bijzondere-voorvallen/year=2022
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.