Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Andre en we hebben spektakel gezien in de Moto2.
 
Wen er maar aan dan dat de kans groot is dat RWM je kliko niet leegmaakt en je de rode kaart krijgt. Mag je de boel zelf alsnog sorteren 🤢

Dat is tenminste hier zo, of dat in hun hele werkgebied is durf ik niet te zeggen.

Ik betaal per inworp in een ondergrondse container en als ik zie hoeveel plastic ik verzamel, scheelt me 2 zakken per maand à 1,85 (meen ik). Moet erbij zeggen dat ik waarschijnlijk met een halve zak plastic uit zou komen als ik de moeite zou doen verpakkingen zoals tetrapakken, klein te vouwen.
Ik betaal hier ook per volle kliko.
Maar dat plastic scheiden en dat het dan op die mannier verwerkt wordt.
Nee, daar werk ik niet aan mee.
En als ik een boete moet gaan betalen, voor het niet scheiden. Dan mogen ze mij haar fijn gaan uitleggen waar mijn plastic blijft.

Trouwens dit geld niet alleen voor plastic hoor.
Wat dacht je van electronica en batterijen?? Zelfde verhaal.

Het is een wonder dat we papier en glas nog in eigen land verwerken.

Nederland (en heel EU) is veel te duur, om deze goedkope zooi te verwerken. Dus wordt allemaal uitgevoerd.
In ruil voor een loze belofte dat het verwerkt wordt. En controle wordt niet uitgevoerd.

Dan kun je het beter hier gewoon verbranden. Hier wordt wel aan normen voldaan. Vuilverbranders hebben zeer goede filters.

Nog een klein weetje. Weet je waar je KCA blijft??

Ja wordt verbrand zeg je dan. Weet je ook waar?

Wordt door blend handelaren bijgemengd in de stookolie voor schepen. Hele industrie om zoveel erin te kunnen blenden, dat je nog net binnen de milieu en prestatie normen van brandstof blijft.
En die zooi wordt dus op zee verbrand. Als brandstof voor een containerschip.

Misschien gaat er een lampje branden. Probo Koala???

Voor zover dit educatieve verhaal. Het is tenslotte zondagmorgen.
 
Laatst bewerkt:
Wat een relaas zo vroeg Marcel. Goedemorgen.
naweeën vd vaccinatie hier. Iets verhoging en spierpijnen. Vannacht belabberd geslapen. Dus vandaag maar bijtanken op de bank.
 
Wat een relaas zo vroeg Marcel. Goedemorgen.
naweeën vd vaccinatie hier. Iets verhoging en spierpijnen. Vannacht belabberd geslapen. Dus vandaag maar bijtanken op de bank.
Sterkte Albert.

Mijn leidinggevende is donderdag ziek naar huis gegaan. Die heeft woensdag haar prik gehad.
 
Moge binnenkomers en we zagen weer een erg spannende MotoGP en in 2 klassen wordt alles op de laatste dag beslist.

Veel sterkte voor de zieken hier.
 
Wat een relaas zo vroeg Marcel. Goedemorgen.
naweeën vd vaccinatie hier. Iets verhoging en spierpijnen. Vannacht belabberd geslapen. Dus vandaag maar bijtanken op de bank.
Hier ook Albert, mijn spieren deden pijn tot in elke vezel, tot in mijn handen aan toe. De slaap pas kunnen vatten na pcm
 
Nee, daar werk ik niet aan mee.
En als ik een boete moet gaan betalen, voor het niet scheiden
Van een boete nooit gehoord hier, wel dat ze je bak laten staan als ze het zien. En dan zit je er toch mooi mee. Tegenwoordig nog maar 1 man op de wagen, chauffeur, dus de kans dat je ermee weg komt is groot.

Nog een klein weetje. Weet je waar je KCA blijft??
Ja dat heb ik inderdaad wel eens gehoord.

Soms loop ik denk ik wat makkelijk met de meute mee, maar in je eentje de kar trekken werkt niet. Mensen haken af als het puntje bij het paaltje komt.
 
Sterkte Albert.

Mijn leidinggevende is donderdag ziek naar huis gegaan. Die heeft woensdag haar prik gehad.
Ik vraag me wel af waarom ik van de griepspuit amper last heb en van deze iedere best vervelende bijwerkingen heb. Ik kom er nog genadig van af. Een vriendin kan 2 dagen plat en heeft van Moderna oa enorm opgezwollen klieren naast koorts. Die is echt goed ziek ervan.
 
Hier ook Albert, mijn spieren deden pijn tot in elke vezel, tot in mijn handen aan toe. De slaap pas kunnen vatten na pcm
ben gistermorgen gelijk al met pcm begonnen. neem dr gewoon om de 4uur 2stuks. Want zegt de verpleegkundige hier in huis, 1 pcm is geen pcm.
 
ben gistermorgen gelijk al met pcm begonnen. neem dr gewoon om de 4uur 2stuks. Want zegt de verpleegkundige hier in huis, 1 pcm is geen pcm.
Lesje voor de volgende keer, eerder mee beginnen. Was net ook te laat met herhalen, gewacht tot ik weer klachten kreeg. Ach gaat wel over maar erg vervelend is het wel.
 
Ik heb je altijd hoog ingeschat Ben maar dit is wel een teleurstelling voor mij. Nou ja ik vergeef je het graag en ik zal een link toevoegen waarin je kan zien wat er onder kortwieken kan worden verstaan:pp

Je ziet dat de eerste keuze het beknotten is. Wanneer je dus je hoofd kortwiekt en dus wanneer men beknot op je hoofd.... Maar wees niet ongerust, ik gun je je eigen hoofd!🙂🙂😉
 
Laatst bewerkt:
Zo, omdat het nu niet precies een heerlijke dag is qua weer, al kunnen daar de meningen over verschillen, geef ik iedereen met een blij én positief gemoed mijn goede wensen! Én, ze zijn gratis dus profiteer ervan. 🙂🙂😉
 
Middag allemaal en hier is het best fris met 13-14 graden.
 
Het kaarsje brand en buldert nog vrolijk door.

Je moest eens weten hoeveel huizen je daarmee warm kunt houden.

 
Het kaarsje brand en buldert nog vrolijk door.

Je moest eens weten hoeveel huizen je daarmee warm kunt houden.

Zoveel storingen bij Chemelot en regelmatig zo'n fakkel, ik kijk er niet meer van op. Kan het zelf bij mij zien als de bomen niet in het blad staan. Precies, gaat ontzettend veel warmte verloren.
 
Zo knap werk van PSV tegen de nummer 16 en Ajax doet goede zaken dit weekend. Zal wel feest in de Euroborg worden na al die verloren wedstrijden.
 
Zo knap werk van PSV tegen de nummer 16 en Ajax doet goede zaken dit weekend. Zal wel feest in de Euroborg worden na al die verloren wedstrijden.
Je hebt dr vast niks van gezien…. T had 3-7 moeten zijn met 3 kopballen op de lat van Luuk, maar ja de gemiste kansen.. en dan vallen ze aan de andere kant wel.
 
Zoveel storingen bij Chemelot en regelmatig zo'n fakkel, ik kijk er niet meer van op. Kan het zelf bij mij zien als de bomen niet in het blad staan. Precies, gaat ontzettend veel warmte verloren.
Affakkelen is soms uit veiligheid, of om de leidingen snel leeg te maken bij onderhoud zodat er geen gassen meer in de leidingen zitten die voor problemen kunnen zorgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ed Tensen: Gini :petjeaf:
      Terug
      Bovenaan