Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
teatime. Ook nog maar ff blad opgeruimt buiten met de bladzuiger. Scheelt behoorlijk wat ruimte in de gft container.
 
teatime. Ook nog maar ff blad opgeruimt buiten met de bladzuiger. Scheelt behoorlijk wat ruimte in de gft container.
Ik veeg ze altijd gewoon het pad van de buren op:DD
 
Hebben jullie bladkorven Albert?
 
Hebben jullie bladkorven Albert?
Die staan hier wel in het dorp ja, 400mtr verderop. Haal ze door de versnipperaar en gewoon in de gft bak. Wordt woensdag weer geleegd. 2x per maand de gft, 1x restafval en 1x pmd.
 
Die staan hier wel in het dorp ja, 400mtr verderop. Haal ze door de versnipperaar en gewoon in de gft bak. Wordt woensdag weer geleegd. 2x per maand de gft, 1x restafval en 1x pmd.
Hier staan er ook niet zoveel ondanks de laan met grote oude eiken.
Loopt wel gezellig over de stoep momenteel. Zo lang het droog is is het leuk 🙂. Kun je lekker de bladeren voor je uit schoppen. Verlies nooit het kind in jezelf.
 
Hier staan er ook niet zoveel ondanks de laan met grote oude eiken.
Loopt wel gezellig over de stoep momenteel. Zo lang het droog is is het leuk 🙂. Kun je lekker de bladeren voor je uit schoppen. Verlies nooit het kind in jezelf.
John lach je me nu uit of lach je me aan :DD
 
Ik vraag me af of de geur van mn voeten ook genezend werkt:DD

Ik dacht al, wat ruik ik toch...
Was dus gewoon jij die je schoenen uit gedaan had🤣
 
John lach je me nu uit of lach je me aan :DD
De opmerking zolang het droog is dan is het leuk was heel herkenbaar.

Ik dacht al, wat ruik ik toch...
Was dus gewoon jij die je schoenen uit gedaan had🤣
Ik hoop wel dat je ervan hebt genoten JW😉
 
Wat hebben jullie vannacht gedaan?
Mij werd bij een bandje een el. gitaar in mijn handen gedrukt maar ik kan geen gitaar spelen. Dus ik zat maar wat te 'plukken' aan een snaar. Heb semi-intelligent gevraagd of ze de bladmuziek voor me hadden. Zegt de bandleider; die kunnen we zelf niet lezen.
 
Wat hebben jullie vannacht gedaan?
Mij werd bij een bandje een el. gitaar in mijn handen gedrukt maar ik kan geen gitaar spelen. Dus ik zat maar wat te 'plukken' aan een snaar. Heb semi-intelligent gevraagd of ze de bladmuziek voor me hadden. Zegt de bandleider; die kunnen we zelf niet lezen.
Ik heb geslapen.. geen droom zover ik weet.
 
@NicoleE hoe is het met de reactie op de prik? Ben vandaag wezenw erken, maar was dr wel klaar mee om 12u, voelde mn spieren nog wel wat. En dan voora. de schouderspieren.
 
Wat hebben jullie vannacht gedaan?
Mij werd bij een bandje een el. gitaar in mijn handen gedrukt maar ik kan geen gitaar spelen. Dus ik zat maar wat te 'plukken' aan een snaar. Heb semi-intelligent gevraagd of ze de bladmuziek voor me hadden. Zegt de bandleider; die kunnen we zelf niet lezen.
De halve nacht liggen piekeren waar ik de weegschaal had gelaten, had hem nodig om een beeld te wegen in verband met verzendkosten (voor een Amerikaanse kunstverkoopsite) maar kwam er niet uit 😆
 
De regen is aan het regenen terwijl de wind meent te moeten waaien. De bomen lijken wat treurig te kijken naar de afgevallen bladeren. Om te zorgen voor een nieuw evenwicht geef ik jullie m'n blijde groet!
 
@NicoleE hoe is het met de reactie op de prik? Ben vandaag wezenw erken, maar was dr wel klaar mee om 12u, voelde mn spieren nog wel wat. En dan voora. de schouderspieren.
Bij mij was het eigenlijk met 36 uur zo goed al gedaan. Vannacht nog wat maar dan mocht niks heten.
 
Mijn prikken, de afgelopen weken heb ik meerdere gehad onder meer om bloed af te tappen. Dit een paar keer. Verder een prik om ontstekingen in mijn heupen te kalmeren, die krijg ik overigens wel wat vaker en de corona prik. De laatste heeft me dezelfde dag wat geplaagd maar verder nauwelijks meer. Morgen belt de dokter om iets te vertellen over een aantal prikken. Hopelijk met steekhoudende feiten. De aankondiging voor de griepprik hebben we ook, 2 november gaat dit gebeuren.
 
Wit John joe cen only tolek stone coal inglisch!🙂🙂🙂
You Are Right Taika Waititi GIF by IMDb
 
Ik zeg alvast avond allemaal.
 
De frikandelbroodjes bij AH zijn in de bonus dus ik heb er alvast wat ingeslagen JW.

Volgens mij vliegt @benvo nu snel naar Appie:juggle:
Klopt, ze zenden, mede op mijn advies, nu de abusievelijk naar hier gestuurde voorraad want het wordt hier toch niet verkocht, naar filialen in Groningen. 🤢🙂😉
 
Laatst bewerkt:
Een goede avond allemaal! Vanmorgen vroeg uit de veren want ik moest om 07.30 beginnen in Amsterdam. Bewoners wassen en helpen aankleden ( was in de machine, bedden verschonen etc.) met ze ontbijten en daarna met degenen die niet naar de dagbesteding gingen gezellig gewandeld, liedjes gezongen, sport gekeken etc. Wat een leuk werk! En lekker bijtijds thuis ook nog. Ik ben blij😀!
 
Een goede avond allemaal! Vanmorgen vroeg uit de veren want ik moest om 07.30 beginnen in Amsterdam. Bewoners wassen en helpen aankleden ( was in de machine, bedden verschonen etc.) met ze ontbijten en daarna met degenen die niet naar de dagbesteding gingen gezellig gewandeld, liedjes gezongen, sport gekeken etc. Wat een leuk werk! En lekker bijtijds thuis ook nog. Ik ben blij😀!
Fijn dat je een leuke dag achter de rug hebt op je nieuwe werk:DD
 
Olé

Als je je verveelt kun je nog altijd de kerstboom opzetten (gisteren gespot) en lampjes voor het raam hangen. Leuke sterretjes of zo. Vandaag gespot op hetzelfde adres.

Is er een of andere challenge op insta of zo??? Lichtjesfeest? Dat verklaart waarom ik nog ergens lampjes zag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: heb geen haast ermee
      • Leuk
      Waarderingen: jessicapilon
      Terug
      Bovenaan