Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Affakkelen is soms uit veiligheid, of om de leidingen snel leeg te maken bij onderhoud zodat er geen gassen meer in de leidingen zitten die voor problemen kunnen zorgen.
Klopt hoor, maar wat ik maar aan wil geven is dat onder andere dit hier heel erg vaak voor komt. Overigens met veel overlast voor de direct omwonenden. Gefakkel en uitstoot door veiligheidsprocedures en opstarten/stoppen van productie hoort er hier helaas bij.
 
Mozambiquesijzen. Ze hebben langzaam aan een nest gewerkt waarbij de man het meeste heeft gedaan. Omdat de man het meeste werk deed (het popje deed amper iets aan het nest) dacht ik dat zij nog niet zo ver was, maar net zag ik dat ze heel gewillig was en dat maakte ze de man ook duidelijk.

Morgenvroeg toch maar eens in het nest kijken. Kom er slecht bij maar toch even belangrijk.
Maar goed, eitjes hebben is 1. Groot krijgen is 2 en moeilijk als ik het geloven moet. En dan ook nog in de woonkamer. Ze zijn veel schrikachtiger van aard dan bv kanaries.

We gaan het zien. Lang leve de summiere en tegenstijdige info op het www.
 
Hello John,
ar wee going to tallek Inglishj wis eats odder?
Meek det de cat waise😆
Common Sense Monkey GIF by Travis
 
Ook daar zijn boeken voor NicoleE 😎👍
Goed bedoeld, maar met zoveel tegenstrijdige informatie die rond gaat is de vraag of aan de informatie in een boek meer waarde gehecht moet/kan worden dan informatie op het www. 😉

Ik houd het wel bij de Speciaalclub Afikaanse Prachtvinken. Daar spreekt men hopelijk vanuit opgedane ervaring zonder het geblaat van elkaar napraten. Of anders de Serinus Society. Daar heb ik contact mee en probeer ik op te varen. Maar dat maakt de kweek niet makkelijker, ik kan voorwaarden scheppen maar de vogels moeten het toch echt zelf doen 👍
 
Goed bedoeld, maar met zoveel tegenstrijdige informatie die rond gaat is de vraag of aan de informatie in een boek meer waarde gehecht moet/kan worden dan informatie op het www. 😉

Ik houd het wel bij de Speciaalclub Afikaanse Prachtvinken. Daar spreekt men hopelijk vanuit opgedane ervaring zonder het geblaat van elkaar napraten. Of anders de Serinus Society. Daar heb ik contact mee en probeer ik op te varen. Maar dat maakt de kweek niet makkelijker, ik kan voorwaarden scheppen maar de vogels moeten het toch echt zelf doen 👍
Voordeel van een boek. Daar heb je één waarheid, dat van de auteur.
 
Een bijzonder vriendelijke goede maandagmorgen allemaal🙂
Iedereen die vandaag weer aan de bak moet veel sterkte gewenst:DD
Iedereen die vandaag niet aan de bak moet ook veel sterkte gewenst😊
 
Ja zo goed als en alleen de zonnepanelen moeten ze nog plaatsen maar dat is aan de buitenkant en een afzuiger in het toilet. Verder is gelukkig alles klaar en zijn we weer langzaam alles op zn plaatst terug aan het plaatsen.
 
Ja zo goed als en alleen de zonnepanelen moeten ze nog plaatsen maar dat is aan de buitenkant en een afzuiger in het toilet. Verder is gelukkig alles klaar en zijn we weer langzaam alles op zn plaatst terug aan het plaatsen.
Das mooi. Tevreden met het eindresultaat?
 
Middag allemaal. Het waait hard en het wordt donker in de lucht.
 
Middag, broodje gegeten met boerenomelet. Warme chocomelk dr bij gemaakt.
nu wat grofvuil in de auto, bureaustoel en vloerkleed en naar de stort ermee.
 
Ik vraag me af of de geur van mn voeten ook genezend werkt:DD

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Friesian: taiwan bee garnalen :DD 1 m. Ik dacht aan een bak, merk.
      Terug
      Bovenaan