Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hem toch al gekregen via een collega denk ik

Morph Current Affairs GIF by Aardman Animations
Ik dacht dat jij stekeltjes haar had?
 
Goede-bijna-avond allemaal🙂
Ik kijk naar de zon en mn gevoel zegt dat ik nu goedenavond mag zeggen aan iedereen:DD:DD
Als wij elkaar morgenvroeg om 5 uur elkaar weer begroeten dan kijk ik naar de stand van de maan. Dus zorg dat je klaar zit om 5 uur JW want ik heb wel wat beters te doen hoor:pp
 
Ik kijk naar de zon en mn gevoel zegt dat ik nu goedenavond mag zeggen aan iedereen:DD:DD
Als wij elkaar morgenvroeg om 5 uur elkaar weer begroeten dan kijk ik naar de stand van de maan. Dus zorg dat je klaar zit om 5 uur JW want ik heb wel wat beters te doen hoor:pp
Ja hee, en dan ben ik er om 5 uur en dan ben jij er weer niet zekers...
Ik heb ook wel wat beters te doen, morgen wordt mn nieuwe bakkie bezorgd en ik moet er nog ruimte voor maken🤣
 
Ja hee, en dan ben ik er om 5 uur en dan ben jij er weer niet zekers...
Ik heb ook wel wat beters te doen, morgen wordt mn nieuwe bakkie bezorgd en ik moet er nog ruimte voor maken🤣
Ja ik las het in de app en dan zou ik maar om 03.00 beginnen want anders ben je te laat en dan check ik wel even rond 5 uur hoever het ermee staat:deal:
 
Goedenavond.

Zo het weekend is begonnen hier. Morgen weer even naar het zonnige zuiden.
 
Ja ik las het in de app en dan zou ik maar om 03.00 beginnen want anders ben je te laat en dan check ik wel even rond 5 uur hoever het ermee staat:deal:
en als ik niet op tijd klaar ben, ga jij dan met het zweepje erover?🤣
 
Nou het is rustig hier en volgens mij heeft JW iedereen weggejaagd met zn zweep🤣
 
Morge. Gisteravond maar even de bakjes ververst en filters gedaan. Even een foto van de groene jungle van boven en het geven van spinazie zorgde voor garnalenbolletjes:DD
20221026_203154.jpg
20221026_213136.jpg
20221026_213503.jpg
 
Middag Albert. Ik zal de slee maar eerst weer weg zetten dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: heb geen haast ermee
      • Leuk
      Waarderingen: jessicapilon
      Terug
      Bovenaan