NicoleE
Well-known member
- Lid geworden
- 27 juli 2013
- Leeftijd
- 56
Ik dacht dat jij stekeltjes haar had?Ik heb hem toch al gekregen via een collega denk ik
Ik dacht dat jij stekeltjes haar had?Ik heb hem toch al gekregen via een collega denk ik
Die zit aan de achterkant verstoptZoek de slang
Bekijk bijlage 350398
Ik kijk naar de zon en mn gevoel zegt dat ik nu goedenavond mag zeggen aan iedereenGoede-bijna-avond allemaal🙂
Ja hee, en dan ben ik er om 5 uur en dan ben jij er weer niet zekers...Ik kijk naar de zon en mn gevoel zegt dat ik nu goedenavond mag zeggen aan iedereen
Als wij elkaar morgenvroeg om 5 uur elkaar weer begroeten dan kijk ik naar de stand van de maan. Dus zorg dat je klaar zit om 5 uur JW want ik heb wel wat beters te doen hoor
Ja ik las het in de app en dan zou ik maar om 03.00 beginnen want anders ben je te laat en dan check ik wel even rond 5 uur hoever het ermee staatJa hee, en dan ben ik er om 5 uur en dan ben jij er weer niet zekers...
Ik heb ook wel wat beters te doen, morgen wordt mn nieuwe bakkie bezorgd en ik moet er nog ruimte voor maken🤣
en als ik niet op tijd klaar ben, ga jij dan met het zweepje erover?🤣Ja ik las het in de app en dan zou ik maar om 03.00 beginnen want anders ben je te laat en dan check ik wel even rond 5 uur hoever het ermee staat
Dat bespreken we pas na 20.00 in de app heen als ik niet op tijd klaar ben, ga jij dan met het zweepje erover?🤣
Reken maar dat ik je vanavond niet vergeet om 20:00😏😏😏Dat bespreken we pas na 20.00 in de app he
Ik zal hier verder mn mond houden vandaag, wie weet komen ze dan wel weer terug🤣Nou het is rustig hier en volgens mij heeft JW iedereen weggejaagd met zn zweep🤣
Hier regende het binnen terwijl het buiten droog was tijdens de huishoudworkoutMiddag luitjes 5 spetters regen gehad tijdens postlopen nu eerst
Rare bedoening daar in Enschede weer hoorHier regende het binnen terwijl het buiten droog was tijdens de huishoudworkout
Dat is niet best, een kapotte bak?Hier regende het binnen terwijl het buiten droog was tijdens de huishoudworkout
Nee hoor, gewoon flink gezweet tijdens het schoonmaken en opruimen🤣Dat is niet best, een kapotte bak?
en als ik niet op tijd klaar ben, ga jij dan met het zweepje erover?🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.