Moge JW en het is niet stralend maar flink mistig.
Haha, hier niet hoor.Moge JW en het is niet stralend maar flink mistig.
Eindelijk iemand die ook op tijd isGoedemiddag
Krijg je ervan als je John vraagt om de tijd zodat je je klok goed kunt zetten.Eindelijk iemand die ook op tijd is
Middag allemaal.
Naar die gast moet je nooit luisteren dus🤣🤣Krijg je ervan als je John vraagt om de tijd zodat je je klok goed kunt zetten.
Zet deze post even bij mijn favorietenNaar die gast moet je nooit luisteren dus🤣🤣
Je kunt ook naar groningse traditie alvast een goedenmiddag wensen…..Goedemorgen, nog een 5 minuten en 25 seconden.. zo effe broodje eten
Ik houdt liever mn eigen klok aan…Je kunt ook naar groningse traditie alvast een goedenmiddag wensen…..
Ik verwacht wel straks dat je ons ook een goedemiddag wenst😉Goedemorgen, nog een 5 minuten en 25 seconden.. zo effe broodje eten
Ik zou Jessica ook maar op de hoogte brengen als ik jou was want straks komt hij nog met rare ideeen voor haar slowcooker🤣🤣🤣Zet deze post even bij mijn favorieten
Stel ze kookt witlof voor je, ondanks dat dat niet groen is...Ik zou Jessica ook maar op de hoogte brengen als ik jou was want straks komt hij nog met rare ideeen voor haar slowcooker🤣🤣🤣
Zo waar heb jij die info nou weer wegStel ze kookt witlof voor je, ondanks dat dat niet groen is...
Als je het niet erg vindt zeg ik dan de uitnodiging om bij je te komen eten af Albert😉Vanavond eens spruiten eten als in ovenschotel met gekruid gehakt en aardappelpuree
Limburgse macaroni dan?Als je het niet erg vindt zeg ik dan de uitnodiging om bij je te komen eten af Albert😉
Tja dat zal ook wel vol met groente zittenLimburgse macaroni dan?
Ja en prei is groen 🙂Tja dat zal ook wel vol met groente zitten
Kansloos dusJa en prei is groen 🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.