Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge JW en het is niet stralend maar flink mistig.
 
Nou dat is het probleem niet. Als je onder de bomen loopt dan drupt de dauw op mn hoofd. Maar goed dat trekt vast snel weer weg.
 
Goedesmorgens, rust in huis. Ega werken en de zoon net op fiets naar zn werk op de camping. Kijken of ik her en der nog ff kan stofzuigen enzo.
 
Moge binnenkomers vanuit een mistig Grunn.
 
Goedemorgen! Vanmorgen werd ik automatisch om 05.00 wakker, maar ik mocht van mijzelf nog even lekker uitslapen. Weekend😀! Nu nog even bezig met de grote waterwissel, en dan straks maar eens ciabatta met roquefort maken en een lekkere tarte tatin 👩🏼‍🍳. Morgen weer even verder schilderen aan de wandschildering op de muren van de slaakamer van mijn kleinzoon…
 
Moge Nina en hier ben ik ook bezig met het verversen.
 
Goedemorgen, nog een 5 minuten en 25 seconden.. zo effe broodje eten
 
Goedemorgen, nog een 5 minuten en 25 seconden.. zo effe broodje eten
Ik verwacht wel straks dat je ons ook een goedemiddag wenst😉

Middag Albert en Marcel.
 
Niks lekkerder dan een broodje Komijnkaas met een laagje mosterd.
 
Stel ze kookt witlof voor je, ondanks dat dat niet groen is...
Zo waar heb jij die info nou weer weg:DD:DD
Nou witlof is niet aan mij besteed want dat is een van de smerigste groentes. Net als die andere 43 overigens🤣
 
Vanavond eens spruiten eten als in ovenschotel met gekruid gehakt en aardappelpuree
 
Vanavond eens spruiten eten als in ovenschotel met gekruid gehakt en aardappelpuree
Als je het niet erg vindt zeg ik dan de uitnodiging om bij je te komen eten af Albert😉
 
Ff poosje aan t plakken geweest weer met het model. Voor vandaag weer genoeg van dat gefriemel met die kleine onderdelen en de lijm weer vd vingers afgewassen. Gelijk ook de vloer even gedweild. Nu is het gebeurt met alles voor de rest vd dag,
 
Middag. Tjonge het is hier 20,6 graden buiten en wat is er op NPO1? Schaatsen! T is zomer….
 
Ja met het weer houden ze geen rekening Albert en die schema s worden lang tevoren al gepland. Maar ja over een aantal jaren schaatsen ze vast nog vaker met hoge temperaturen.
 
Af is traag hier… meer mensen last mee? Op iPad en Foon beide. Laden duurt erg lang.
 
Viel mij ook op en dacht dat het ons internet was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ed Tensen: Gini :petjeaf:
      Terug
      Bovenaan