Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Viel mij ook op en dacht dat het ons internet was.
Nee John. Had hier al speedtest gedaan, en andere sites gaan als de brandweer.

tijd om Marcel van bed te halen….🙂🙂🙂
 
Tja die man moet hopen dat hij 99 wordt:

 
Middag luitjes:koffie: Jeff Bezos is 10 miljard dollar armer nu heeftie nog maar 80 miljard dollar in bezit, zullen we een crowdfunding actie starten voor hem?🤣
 
Middag luitjes:koffie: Jeff Bezos is 10 miljard dollar armer nu heeftie nog maar 80 miljard dollar in bezit, zullen we een crowdfunding actie starten voor hem?🤣
Van die 10 heb ik geen cent gehad:DD
 
Dat kan kloppen want dat is verdampt op de beursvloer, het aandeel amazon zakte nogal onderuit waardoor Jeff dus in 1 klap zoveel geld armer is geworden
Hij had nog mazzel want eerder op de dag was het verlies 20%.
 
Goedenavond.

Hier staat de boerenkool op.

Maar ik was vanmiddag aardig aan het zweten. Het lijkt wel zomer.
 
Avond allemaal. Nog een paar dagen Marcel en dat is het hier nog maar 13 graden maar ja dan heb je ook niet te klagen.
 
Avond allemaal. Nog een paar dagen Marcel en dat is het hier nog maar 13 graden maar ja dan heb je ook niet te klagen.
Het mooie is dat deze maand voor heel veel mensen een dure maand had geweest. De hoogste tarieven, nog geen compensatie en geen plafond.
Gelukkig is het dus lekker warm gebleven.
Komende maand krijgt iedereen 190 euro. Dus dat maakt dan weer een beetje goed.
 
Het mooie is dat deze maand voor heel veel mensen een dure maand had geweest. De hoogste tarieven, nog geen compensatie en geen plafond.
Gelukkig is het dus lekker warm gebleven.
Komende maand krijgt iedereen 190 euro. Dus dat maakt dan weer een beetje goed.
Nou terugkrijgen is ook een verkapt woord. het wordt verrekend met je voorschot. Wat erop neer komt dat wij ca, €79 per maand retourkrijgen, want ons voorschot is €114 p maand, nog lekker tot half 2024.

Quote uit mail Essent:

Je hoeft hier niets voor te doen

Het werkt heel simpel. Wij verrekenen 190 euro met je termijnbedrag en eventuele bedragen die nog bij je openstaan. Staat er niets open? Dan krijg je het bedrag voor het einde van november en december op je rekening. Je ziet de tegemoetkoming vanaf 15 november en 15 december terug in Mijn Essent bij Facturen en Betalen.
 
Nou terugkrijgen is ook een verkapt woord. het wordt verrekend met je voorschot. Wat erop neer komt dat wij ca, €79 per maand retourkrijgen, want ons voorschot is €114 p maand, nog lekker tot half 2024.

Quote uit mail Essent:

Je hoeft hier niets voor te doen

Het werkt heel simpel. Wij verrekenen 190 euro met je termijnbedrag en eventuele bedragen die nog bij je openstaan. Staat er niets open? Dan krijg je het bedrag voor het einde van november en december op je rekening. Je ziet de tegemoetkoming vanaf 15 november en 15 december terug in Mijn Essent bij Facturen en Betalen.
Niet iedere energiemaatschappij verrekend het, wij zitten bij eneco en krijgen het volledige bedrag gestort
 
Niet iedere energiemaatschappij verrekend het, wij zitten bij eneco en krijgen het volledige bedrag gestort
Komt uiteindelijk op hetzelfde neer Want je voorschot moet je toch betalen. door ons lage voorschot hebben wij, als je het zwart-wit bekijkt ruim 3 maand gratis stroom. Dus hopelijk niet te strenge winter, onze hybride pomp komt half november….. 🙂
 
Ik ga de klokken al een uurtje terugzetten 🙂 en eens bedenken wat van de week de pot zal schaffen. Iets met spruitjes en spek en nog een keer rijstepap met rozijnen. Morgen al wat boodschapjes halen hiervoor.
 
"wait, i'll help"
1667078500425.png
 
Ik zat net even berichtjes op FB te bekijken en daar vond ik een mooi plaatje van een vloer mozaïek in een park in Londen. Het leek wel een 3-D afbeelding, zo mooi! Ik zocht de website van de maker, de Engelse mozaïekist Gary Drostle op, en die bleek zich vooral toe te leggen op koivijvers en andere waterpartijen. Ook mozaïek watervallen langs de muur en zo . Enjoy!

 
Nou terugkrijgen is ook een verkapt woord. het wordt verrekend met je voorschot. Wat erop neer komt dat wij ca, €79 per maand retourkrijgen, want ons voorschot is €114 p maand, nog lekker tot half 2024.

Quote uit mail Essent:

Je hoeft hier niets voor te doen

Het werkt heel simpel. Wij verrekenen 190 euro met je termijnbedrag en eventuele bedragen die nog bij je openstaan. Staat er niets open? Dan krijg je het bedrag voor het einde van november en december op je rekening. Je ziet de tegemoetkoming vanaf 15 november en 15 december terug in Mijn Essent bij Facturen en Betalen.
Essent maakt het zich weer moeilijk dus
Je mag als klant wel opletten dat je het daadwerkelijk terug krijgt dit gaat om fouten vragen
Gelukkig gebruiken ze bij vattenvall hun verstand en storten gewoon de 190 euro per maand teug op je rekeningnummer.
Niks geen verrekking met termijn bedragen wel zo verstandig.

Goedemorgen :koffie:
Andijk ☀️ 14*C 97% LV
 
Essent maakt het zich weer moeilijk dus
Je mag als klant wel opletten dat je het daadwerkelijk terug krijgt dit gaat om fouten vragen
Gelukkig gebruiken ze bij vattenvall hun verstand en storten gewoon de 190 euro per maand teug op je rekeningnummer.
Niks geen verrekking met termijn bedragen wel zo verstandig.

Goedemorgen :koffie:
Andijk ☀️ 14*C 97% LV
Vattenfall is, net als andere energiebedrijven, uit op winst… teruglevering dik onderbetalen en de teruggeleverde energie weer voor een veelvoud doorverkopen. Makkelijk winst maken
 
Vattenfall is, net als andere energiebedrijven, uit op winst… teruglevering dik onderbetalen en de teruggeleverde energie weer voor een veelvoud doorverkopen. Makkelijk winst maken
Sorry maar wat heeft dit te maken met de terug betaal regeling van de 190 euro per maand zie dat even niet:deal:🤔:juggle:
 
Ik zeg alvast middag en eet smakelijk.
 
Essent doet het niet moeilijk. Heb me dr ff wat meer in verdiept. Als je een laag voorschot betaald krijg je niet uitgekeerd, maar wordt het overgebleven bedrag verrekend op de jaarafrekening.

bij Vattenfall kun je ook pech hebbem, als je een betalingsachterstand hebt dan wordt die 380€ verrekend met wat je nog open hebt staan, dus die maken het ook weer mooier dan het is. De zgn kleine lettertjes van de maatschappijen zijn hierbij altijd belangrijk.
 
Bijna alweer middag… 🙂 Even langs moeders geweest voor een flitsbezoekje. Zo een paar boterhammetjes weghappen en opmaken voor een sportmiddag (voor de buis)..
 
Essent doet het niet moeilijk. Heb me dr ff wat meer in verdiept. Als je een laag voorschot betaald krijg je niet uitgekeerd, maar wordt het overgebleven bedrag verrekend op de jaarafrekening.
Dat klopt niet, want ik krijg het 'overschot' uiterlijk de 15de van de maand november en december op mijn rekening gestort. Aldus stond van de week in de app. En die betalingsachterstand, daar gebruik Essent dit bedrag ook voor. Maar linksom of rechtsom, een achterstand moet wel betaald worden.
Ik vind wel dat de overheid had moeten voorschrijven hoe energiebedrijven hiermee om zouden moeten gaan, vind die verschillen niet juist.

Klik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Friesian: taiwan bee garnalen :DD 1 m. Ik dacht aan een bak, merk.
      Terug
      Bovenaan