Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Liep laatst in een wijk de post (goh vreemd dat je als postbezorger ergens in een wijk post loopt 😆) en toen kwam ik een man met zijn hond tegen die ik begroette met Goeiemorgen waarop de man reageerde met "goeievandaag want morgen moet nog komen"

Anyway: goeievandaag
 
Liep laatst in een wijk de post (goh vreemd dat je als postbezorger ergens in een wijk post loopt 😆) en toen kwam ik een man met zijn hond tegen die ik begroette met Goeiemorgen waarop de man reageerde met "goeievandaag want morgen moet nog komen"

Anyway: goeievandaag
Ik wist niet dat daar zulke slimme mensen wonen:DD:DD

Moge Antje.
 
Zal ik ook is fftjes met de trent mee doen, goeievandaag jullie al gewenst 😀 ben is een keer vroeg op. Koppijn stuurde mij gisteren om 11 uur naar bed na een hele dag geprobeerd te hebben 30 garnalen een goed thuisje te geven. Kwam niet verder dan de planten en het water er uit te halen dus heb het allemaal met garnalen en al dr in gegooid en ben met tranen in mn ogen van de pijn wonderbaarlijk in bed beland. Twas weer zn dag. Zal migrene zijn geweest want werd vandaag lekker vroeg wakker na 1 of andere vrezelijke intens echte nachtmerrie de me de eerste 2 uur deze ochtend nog van de wereld af gehouden heeft. Maar ben ondertussen ook weer neergedaald en ter afleiding met me poezels aan het tuigje in me tuin naar de vogeltjes gekeken 😄 hoop dat jullie een fijne ochtend hebben. Ik ga op excusrsie met mn werk 😁
 
Middag. Halve werkdag alweer voorbij, eens zien hoe ik de middag door ga komen.
 
Het is nog lekker zonnig dus ik ga nog wat bijbruinen denk ik😎
 
Nou zo kun je nog gratis in Disneyland vertoeven🤣🤣

 
Toen ik om 12u naar huis fietste paar spetters regen om me heen, maar je werd dr niet echt nat van.
 
Nou hier wel wat meer bewolking maar het ziet er nog niet naar uit dat we neerslag krijgen. Maar ja in ons landje weet je het maar nooit.
 
Geef het nu maar toe, jullie zitten te wachten op mijn dag wens. Dus allemaal een genoeglijke dag toegewenst! Omdat het vandaag de laatste dag van de rest van je leven is.... maak er wat van!
Blijft er niet bar weinig over als het het laatste van de de rest is? 😂 Het is volgens mij vandaag de eerste dag van de rest van je leven of het was de laatste dag van het vorig leven 😋 of zie ik het verkeerd... 1 ding is zeker, vandaag is morgen gisteren 😋
 
Toen ik om 12u naar huis fietste paar spetters regen om me heen, maar je werd dr niet echt nat van.
Dat komt omdat de meeste regen naast je valt. Zo heeft diepgaand onderzoek uitgewezen. In het geval van een paar spetters is de regen als een loterij. Het valt zelden op jou...
 
Dat komt omdat de meeste regen naast je valt heeft diepgaand onderzoek uitgewezen. In het geval van een paar spetters is de regen als een loterij. Het valt zelden op jou...
Dat noem ik nog eens je glas half vol bekijken 😁 die ga ik onthouden als ik ooit iemand over regen hoor zeuren 😁
 
Middag, dr zit weer wat lijm aan de vingers van het gepriegel. Dus tijd om te stoppen weer.
 
Liep laatst in een wijk de post (goh vreemd dat je als postbezorger ergens in een wijk post loopt 😆) en toen kwam ik een man met zijn hond tegen die ik begroette met Goeiemorgen waarop de man reageerde met "goeievandaag want morgen moet nog komen"

Anyway: goeievandaag
Liep jij toevallig in spijkenisse???
 
Als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb is dat rokjes en jurkjes 😆
Nou dan weet ik zeker dat jij vorige week donderdag dus niet de post hebt bezorgd😀😀

Maar dat van dat lange rode haar klopt dus wel😉😉
 
Goedenavond! Ik had het vanmorgen zo druk dat ik niet eens mijn iphone in de hand heb genomen, maar hem meteen in mijn jaszak gezet om op tijd de trein te kunnen halen. Weer lekker gewerkt vandaag!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Friesian: taiwan bee garnalen :DD 1 m. Ik dacht aan een bak, merk.
      Terug
      Bovenaan