Cornelius
Well-known member
moghu allen
Ik wist niet dat daar zulke slimme mensen wonenLiep laatst in een wijk de post (goh vreemd dat je als postbezorger ergens in een wijk post loopt 😆) en toen kwam ik een man met zijn hond tegen die ik begroette met Goeiemorgen waarop de man reageerde met "goeievandaag want morgen moet nog komen"
Anyway: goeievandaag
Blijft er niet bar weinig over als het het laatste van de de rest is? 😂 Het is volgens mij vandaag de eerste dag van de rest van je leven of het was de laatste dag van het vorig leven 😋 of zie ik het verkeerd... 1 ding is zeker, vandaag is morgen gisteren 😋Geef het nu maar toe, jullie zitten te wachten op mijn dag wens. Dus allemaal een genoeglijke dag toegewenst! Omdat het vandaag de laatste dag van de rest van je leven is.... maak er wat van!
Dat komt omdat de meeste regen naast je valt. Zo heeft diepgaand onderzoek uitgewezen. In het geval van een paar spetters is de regen als een loterij. Het valt zelden op jou...Toen ik om 12u naar huis fietste paar spetters regen om me heen, maar je werd dr niet echt nat van.
Dat noem ik nog eens je glas half vol bekijken 😁 die ga ik onthouden als ik ooit iemand over regen hoor zeuren 😁Dat komt omdat de meeste regen naast je valt heeft diepgaand onderzoek uitgewezen. In het geval van een paar spetters is de regen als een loterij. Het valt zelden op jou...
werkt je achterlichtje alweer John?Middag.
Ja ik gaf er een trap tegenaan en dat ding werkte plots weerwerkt je achterlichtje alweer John?
Liep jij toevallig in spijkenisse???Liep laatst in een wijk de post (goh vreemd dat je als postbezorger ergens in een wijk post loopt 😆) en toen kwam ik een man met zijn hond tegen die ik begroette met Goeiemorgen waarop de man reageerde met "goeievandaag want morgen moet nog komen"
Anyway: goeievandaag
Ik loop gelukkig niet zo ver nee enkel in de Kooistee in Hellevoetsluis en in 't durp OudenhoornLiep jij toevallig in spijkenisse???
Had die postbezorgster dan lange rode haren en een heel kort rokje aan?🤣🤣Liep jij toevallig in spijkenisse???
Als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb is dat rokjes en jurkjes 😆Had die postbezorgster dan lange rode haren en een heel kort rokje aan?🤣🤣
Avond binnenkomers.
Nou dan weet ik zeker dat jij vorige week donderdag dus niet de post hebt bezorgd😀😀Als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb is dat rokjes en jurkjes 😆
klopt niks van, geloof dat het momenteel 3 mm lang is🤣Nou dan weet ik zeker dat jij vorige week donderdag dus niet de post hebt bezorgd😀😀
Maar dat van dat lange rode haar klopt dus wel😉😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.