Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
 
Als Max uitgebreid gaat plassen verdient hij al meer dan ik in een hele maand🤣
 
Als Max uitgebreid gaat plassen verdient hij al meer dan ik in een hele maand🤣
Belachelijk inderdaad een inkomen van dik 4 miljoen per maand Hij verdient op 1 dag bijna net zoveel als een minister. Je ziet het overal bijna maar dit is gewoon de sport kapot maken en zakken vullen.

Moge Corne.
 
Belachelijk inderdaad een inkomen van dik 4 miljoen per maand Hij verdient op 1 dag bijna net zoveel als een minister. Je ziet het overal bijna maar dit is gewoon de sport kapot maken en zakken vullen.

Moge Corne.
Eens, idd belachelijk veel.
Helaas, doen we niks aan🙄
 
Middag allemaal. Nog niemand weggewaaid?
 
Hou wel je koffie goed vast dan he want anders.................................😉
 
Als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb is dat rokjes en jurkjes 😆
Die rokjes en jurkjes kunnen er niets aan doen, daarom heb ik nu juist daar geen hekel aan. Het is vaak een minder goede combinatie waar de woorden gruwelijke hekel omhoog borrelen... :engel:
 
De wind heeft besloten om wat harder te waaien vandaag. En naar ik hoop voor ieder in de goede richting. Luister goed naar die wind want ze voert mijn groet mee naar jullie toe! Hallo allemaal!
 
Je mag alleen mijn keurende blik opmerken in de zomer! 😉
We spreken wel ergens af en dan ben ik benieuwd wat je blik zal zijn als ik in mn korte rokje langs kom huppelen🤣🤣
 
We spreken wel ergens af en dan ben ik benieuwd wat je blik zal zijn als ik in mn korte rokje langs kom huppelen🤣🤣
Schermafdruk op 2022-11-01 16-41-13.png
 
Zo even wat eten dus ik wens alvast iedereen voor straks een fijne avond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Friesian: taiwan bee garnalen :DD 1 m. Ik dacht aan een bak, merk.
      Terug
      Bovenaan