Goedemorgen.
Als Max uitgebreid gaat plassen verdient hij al meer dan ik in een hele maand🤣
Belachelijk inderdaad een inkomen van dik 4 miljoen per maand Hij verdient op 1 dag bijna net zoveel als een minister. Je ziet het overal bijna maar dit is gewoon de sport kapot maken en zakken vullen.Als Max uitgebreid gaat plassen verdient hij al meer dan ik in een hele maand🤣
Eens, idd belachelijk veel.Belachelijk inderdaad een inkomen van dik 4 miljoen per maand Hij verdient op 1 dag bijna net zoveel als een minister. Je ziet het overal bijna maar dit is gewoon de sport kapot maken en zakken vullen.
Moge Corne.
Die heeft er dan spijt van dat ie niet in de F1 is gegaan.Mogge folks, de ceo van KLM verdient 3.000,- p/d
Staat inderdaad een behoorlijke briesMiddag allemaal. Nog niemand weggewaaid?
Er staat een leuke woei inderdaad dus extra opletten dat ik de weg niet afwaai met de fiets maar alles is goed gegaan zelfs niks omgewaaid oid nu eerst maarMiddag allemaal. Nog niemand weggewaaid?
Zo'n lampje heeft iets menselijks in zich.... 🙂🙂😉Ja ik gaf er een trap tegenaan en dat ding werkte plots weer
Avond allemaal.
Die rokjes en jurkjes kunnen er niets aan doen, daarom heb ik nu juist daar geen hekel aan. Het is vaak een minder goede combinatie waar de woorden gruwelijke hekel omhoog borrelen...Als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb is dat rokjes en jurkjes 😆
Mag ik daaruit opmaken dat je bij de zomerdag ze ook som draagtdaarom heb ik nu juist daar geen hekel aan
Je mag alleen mijn keurende blik opmerken in de zomer! 😉Mag ik daaruit opmaken dat je bij de zomerdag ze ook som draagt
Ik verdien 10.000 per dag! Hopelijk merkt iemand dat op want dan krijg ik het mogelijk ook eens.Mogge folks, de ceo van KLM verdient 3.000,- p/d
We spreken wel ergens af en dan ben ik benieuwd wat je blik zal zijn als ik in mn korte rokje langs kom huppelen🤣🤣Je mag alleen mijn keurende blik opmerken in de zomer! 😉
We spreken wel ergens af en dan ben ik benieuwd wat je blik zal zijn als ik in mn korte rokje langs kom huppelen🤣🤣
John (van Gaal) en iedereen ook alvast een fijne avond gewenst🙂Zo even wat eten dus ik wens alvast iedereen voor straks een fijne avond.
Tja, ik ben arrogant, irritant en een betweter die zichzelf graag hoort. Enige verschil met Louis is dat ik minder verdienJohn (van Gaal) en iedereen ook alvast een fijne avond gewenst🙂
Laat ik dat nou ook toevallig hebben. Ik verdien veel meer maar krijg het niet..Tja, ik ben arrogant, irritant en een betweter die zichzelf graag hoort. Enige verschil met Louis is dat ik minder verdien
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.