Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
lice scalp GIF
 
Je kan ze trainen, die vlooien. Ondeugend als ik ben zou ik ze dan, indien wel getraind, naar een mij een onwelgevoegelijk persoon kunnen sturen. Eigenlijk kan ik nog veel meer stoute mogelijkheden bedenken die mij goed uit zouden kunnen komen. Dit is trouwens geen ontdekking van mijzelf. Het waren anderen die er zelfs een bedrijfsvorm in vonden:


Nou weet ik ook waar dat "die zien we nooit meer, terug!" van kennen.
 
Hoop dat jullie hem krijgen! Succes met wachten, denk dat jullie vanavond maar een lekker alcoholisch drankje moeten nemen :))
Nou, ik heb nu net al een 10 jaar oud portje op. En ik denk vanavond nog wel een biertje te nemen.
Begin het toch wel erg spannend te vinden.

Het is niet alleen een verhuizing, maar de hele overstap wordt dan ook in gang gezet.
 
Goedemorgen :koffie:
Spannende tijden Marcel succes
De 24 uur zorg in NL
Vrijdagmorgen is er een hartfilm gemaakt met de mededeling de dokter kijkt er er straks na dan neemt ik contact met u op
11,30 wordt er gebeld de dokter kan de hartfilm zelf niet goed aflezen en moet in overleg met de cardioloog Maandag belt hij u voor de uitslag.
Tot zover de 24 uurs zorg want tja het is bijna weekeinde op vrijdag om 11,30 :madd::stom:
Je zou er bijna een hartaanval van krijgen zoveel stres en spanning:eek::cry: die dit geeft.
 
Goede morgen hier met een zonnetje.

ja, wat gaan we doen? Naar huis of nog een dagje op de camping blijven.
eerst de rest opbergen nu alles droog is. Scheelt weer werk thuis.
 
Of het een goede dag wordt weten we nog niet.... Het begint in ieder geval niet goed. We hebben geen water! Ergens in de buurt is er een leiding stuk! Zou Poetin..., nee toch? Nou ja, het is, zo lijkt het, pas om een uur of 1 misschien 2 gerepareerd.

Toch een goede dag gewenst!
 
Moge binnenkomers en ja Jaap in de zorg lopen ze geen stap harder voor je hoor.
 
Moge binnenkomers en ja Jaap in de zorg lopen ze geen stap harder voor je hoor.
En zich daardoor zich zelf nog meer werk op hun hals halen.
En maar klagen dat ze het zo druk hebben
Tja vind je het gek als je maar drie en een halve dag werkt in de week.
Verlang terug naar de tijd dat er nog echte dokters waren die in de avond nog even langs kwamen om te zeggen hoe of wat en geen geen 9tot 5 werker was.
 
Jes heeft vorige week met een kastje gelopen voor Holteronderzoek en die moest met 24 uur gelijk terug. Nou dan denk je dat ze snel bellen maar nee er kwam een brief dat de cardioloog 14 dgn later wel even belt:mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan